AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Del Skrevet 7. februar 2015 Hei skal flytte til Oslo og har en bil som jeg ikke kommer til å bruke annet en i helgene når jeg skal besøke venner og familie eller dra eller på hytta. Jeg har fått leilighet på majorstua uten parkering og det koster mye penger å parkere her. Finnes det noen gode steder å parkere bilen utenfor Oslo som har gode kollektivforbindelser, trygt og gratis/billig? Anonymous poster hash: 65599...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 7. februar 2015 #2 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg vil ikke anbefale å parkere bilen utenfor byen med mindre den står i garasje. Men du kan fint parkere den gatelangs i Oslo by. På Majorstua kan man finne ledige plasser (jeg parkerer her gratis et par ganger i uken), og i verste fall kan du parkere bilen i sidegatene ned mot Frognerveien eller helt ned til Skøyen/Gamle Drammensvei. Det er plenty av gateparkering så lenge du tåler å gå 10 min (eller ta trikken). Bilen står tryggere gatelangs i Oslo enn forlatt utenfor byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 Du kan enten selge bilen eller leie en parkeringsplass. Når du bor i oslo trenger du ikke egentlig egen bil, det vil ofte lønne seg å bruke leiebil eller taxi de få gangene du faktisk ikke kan gå, sykle eller ta kollektivtrafikk. Anonymous poster hash: 5906c...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Del Skrevet 13. februar 2015 Å forlate bilen på en plass utenfor eller inne i byen, for å la den stå mesteparten av tiden, høres uansett ikke trygt ut. Tror jeg hadde solgt bilen, og funnet andre transportalternativer ved behov. Anonymous poster hash: 8478f...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 13. februar 2015 #5 Del Skrevet 13. februar 2015 F. eks noe slikt: http://www.bilkollektivet.no/om-oss.26255.no.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå