Gå til innhold

Legender som dør


WubWub

Anbefalte innlegg

Syns det er rart du ikke fikk med deg alt oppstyret da Diana døde? Er på din alder , var aldri noen stor fan av henne/tenkte ikke over henne i grunn. ...men husker et oppstuss uten like når hun døde. Nesten mer enn Michael Jackson etter hva jeg kan huske. Folk gråt offentlig osv

For å være ærlig så fikk jeg det ikke med meg i det hele tatt. Jeg var 14 år når hu døde tror jeg, på det tidspunktet var jeg usedvanlig lite samfunnsbevisst. Leste aldri en avis eller så på nyhetene, på den tiden gikk det bare i fotball, tennis, off road biking, badminton, gaming, action og western movies og lekser :P

Var ikke før mange år senere jeg så en dokumentar om Diana å fikk med meg at hu var et kjent menneske med høy status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig så fikk jeg det ikke med meg i det hele tatt. Jeg var 14 år når hu døde tror jeg, på det tidspunktet var jeg usedvanlig lite samfunnsbevisst. Leste aldri en avis eller så på nyhetene, på den tiden gikk det bare i fotball, tennis, off road biking, badminton, gaming, action og western movies og lekser :P

Var ikke før mange år senere jeg så en dokumentar om Diana å fikk med meg at hu var et kjent menneske med høy status.

Skjønner den. Åpnet aldri en avis selv på den tiden/hadde nada samfunns interesse Osv. Men husker altså Dianas død....noe tv fikk jeg med meg og opprørte/gråtende folk i sentrum. + moren til ei venninne hengte opp bilde av Diana på toalettet. Var ment som en god gest men husker jeg syns det var litt pussig.Nok om det-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den. Åpnet aldri en avis selv på den tiden/hadde nada samfunns interesse Osv. Men husker altså Dianas død....noe tv fikk jeg med meg og opprørte/gråtende folk i sentrum. + moren til ei venninne hengte opp bilde av Diana på toalettet. Var ment som en god gest men husker jeg syns det var litt pussig.Nok om det-:)

Haha på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den. Åpnet aldri en avis selv på den tiden/hadde nada samfunns interesse Osv. Men husker altså Dianas død....noe tv fikk jeg med meg og opprørte/gråtende folk i sentrum. + moren til ei venninne hengte opp bilde av Diana på toalettet. Var ment som en god gest men husker jeg syns det var litt pussig.Nok om det- :)

Slik at en kan skjenke henne noen varme tanker mens en gjør sitt fornødne?

Hmm....ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...