Hottrio Skrevet 7. februar 2015 #41 Skrevet 7. februar 2015 Ja, jeg liker ikke blankpolerte mannekropper. Jeg skjønner jo det hvis det er sånne menn som bruker lengre tid enn deg på badet, LOL
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #42 Skrevet 8. februar 2015 hehe det ironiske er at flertallet av damene som dåner her ville påstått at å bole er sååååå turn off. ikke skal noen kvinner ha en type på steroider, men likevel sikler de over disse kroppene. forstå det den om kan Anonymous poster hash: ba789...454 2
MarianneE Skrevet 8. februar 2015 #43 Skrevet 8. februar 2015 Jeg likte det jeg så, for å si det sånn.
Gjest Olivia Benson Skrevet 8. februar 2015 #44 Skrevet 8. februar 2015 Fin kropp, men det viktigste er at han har et pent ansikt, nydelige øyne og sexy stemme. Det er det som gjør han attraktiv for min del, ikke kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #45 Skrevet 8. februar 2015 Fin kropp, men det viktigste er at han har et pent ansikt, nydelige øyne og sexy stemme. Det er det som gjør han attraktiv for min del, ikke kroppen. Men det blir jo bare forsterket av at han har en slik kropp da?? Vekker mine mest primitive lyster i hvert fall, både fantasien om å bli beskyttet av og om å bli grundig rundp**t av en råbarsk, supersterk mann.. Men fantasi er fantasi selvfølgelig, er superhappy med han jeg giftet meg med også, handler kanskje om å innse egne begrensninger :D hehe! HI Anonymous poster hash: 4826f...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #46 Skrevet 8. februar 2015 Ikke en attraktiv fyr i mine øyne. Anonymous poster hash: f2df6...d19
Gjest avocadoen Skrevet 8. februar 2015 #47 Skrevet 8. februar 2015 Jeg synes det er litt for mye muskler på kroppen + at jeg ikke synes han har et spesielt pent ansikt. Men det er min mening. Det finnes menn her i verden som er mye mer sexy enn han der. 2
Gjest Blubberella Skrevet 9. februar 2015 #49 Skrevet 9. februar 2015 Normalt kjekk mann (er ikke så begeistret for blonde menn) med en fin veltrent kropp, men jeg hadde likevel ikke bedt om fripass fra kjæresten dersom denne mannen plutselig hadde lagt seg på et fat og bydd seg tøsete frem. Så lekkerbisken er han ikke. 1
Gjest Blubberella Skrevet 9. februar 2015 #50 Skrevet 9. februar 2015 De som påpeker at de ikke liker menn med store muskler har dårlig kropp selv, er redd for å bli utkonkurrert av bedre damer, eller trener ikke like bra selv og får dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 91f39...5bc Jaaaa misunnelseskortet er viktig å dra fram. Vi må ikke ha noe av ærlige meninger eller smak og behag og sånn, må vi vel? 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #51 Skrevet 9. februar 2015 Normalt kjekk mann (er ikke så begeistret for blonde menn) med en fin veltrent kropp, men jeg hadde likevel ikke bedt om fripass fra kjæresten dersom denne mannen plutselig hadde lagt seg på et fat og bydd seg tøsete frem. Så lekkerbisken er han ikke. Damer sin "drømmemann er halvfeit med lomma full av gryn.Anonymous poster hash: 33048...027
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #52 Skrevet 9. februar 2015 Men det blir jo bare forsterket av at han har en slik kropp da?? Vekker mine mest primitive lyster i hvert fall, både fantasien om å bli beskyttet av og om å bli grundig rundp**t av en råbarsk, supersterk mann.. Men fantasi er fantasi selvfølgelig, er superhappy med han jeg giftet meg med også, handler kanskje om å innse egne begrensninger :D hehe! HI Anonymous poster hash: 4826f...3ed Fint du er happy, men du er ikke mye bedre enn guttunger som sikler over svære silikonpupper. Dop er utbredt i Hollywood, så mye som en av fem jukser. Så jeg hadde ikke blitt overrasket om Thor-karen også doper seg. Anonymous poster hash: 79e67...698
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #53 Skrevet 9. februar 2015 Fint du er happy, men du er ikke mye bedre enn guttunger som sikler over svære silikonpupper. Dop er utbredt i Hollywood, så mye som en av fem jukser. Så jeg hadde ikke blitt overrasket om Thor-karen også doper seg. Anonymous poster hash: 79e67...698 Jeg drar da selv likhetstegn mellom min fantasi (om svært muskuløse og sterke, råkjekke menn) og menns fantasier om kvinner med svært stramme og feminine kropper med noe unaturlig store bryster Så ingen grunn til å ase seg opp med beskyldninger Anonymous poster hash: 4826f...3ed
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #54 Skrevet 9. februar 2015 Nom nom nom Kva er det med desse australarane, er dei like fine heile gjengen? Eh..lol. Nei? Tror du seriøst det? Anonymous poster hash: 564f2...1b8
Kjibba Skrevet 9. februar 2015 #55 Skrevet 9. februar 2015 Eh..lol. Nei? Tror du seriøst det? Anonymous poster hash: 564f2...1b8 Seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #56 Skrevet 9. februar 2015 Nom nom nom 👌 Kva er det med desse australarane, er dei like fine heile gjengen?😍 De fleste australiere er tynne spjælinger, men de er også rene. Anonymous poster hash: 79e67...698
Gjest Blubberella Skrevet 9. februar 2015 #57 Skrevet 9. februar 2015 Damer sin "drømmemann er halvfeit med lomma full av gryn. Anonymous poster hash: 33048...027 Sier du det? Javel, da må jeg nok snarest kvitte meg med kjæresten og finne en annen som er mer i tråd med den type mann alle damer skal like. 1
Gjest Nosoul Skrevet 10. februar 2015 #58 Skrevet 10. februar 2015 Riktig så fin mannekropp det der, men det blir litt for mye for min del. En av de fineste mannekroppene jeg har sett bilde av, har jeg sett her inne på KG.
Kassiopeia Skrevet 10. februar 2015 #59 Skrevet 10. februar 2015 Er ikke noe fan av menn som er så trente, så jeg synes ikke han er særlig sexy, nei.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #60 Skrevet 10. februar 2015 Sier du det? Javel, da må jeg nok snarest kvitte meg med kjæresten og finne en annen som er mer i tråd med den type mann alle damer skal like. Hehe det var jo litt spøk, men med en alvorlig undertone.;P Alle vet at MANGE damer er svak for penger og status, mens menn driter i status og hvor mye penger hun har på bok. Der er det kun personlighet og utseende som teller.Anonymous poster hash: 33048...027
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå