Gå til innhold

SYKT sexy mannekropp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn kropp er alt for lett å få, trodde damer likte skikkelig muskler. ;) Så jo ut som en helt vanlig arbeiderklasse-mann, hehe:P

Anonymous poster hash: 33048...027

Hva babler du om?

Fin kropp og sånn, men jeg syns det blir for mye og klumpete. Men fin her (jada, jeg måtte google kroppen hans)

Anonymous poster hash: 4c20e...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn kropp er alt for lett å få, trodde damer likte skikkelig muskler. ;) Så jo ut som en helt vanlig arbeiderklasse-mann, hehe:P

Usj, arbeiderklassemenn...

1412127474975.jpg

Anonymous poster hash: 62469...8c5

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du? I en hylle med 'erotisk litteratur' på Narvesen?

:)

Gjest tomasjj
Skrevet

Som mann tenkte jeg at det der ble for mye brystmuskler.

• Liker 1
Skrevet

Hva er alternativet? Manboobs? hehe:P

Skrevet

Huff, alle dere jenter som sier dere liker den kroppen skaper massevis av orthorexi på unge gutter. Skam dere! Håper dere får anorexi hele gjengen..

Anonymous poster hash: bc31f...8e4

Det er ikke noe galt i å like menn med litt muskler vel?

• Liker 1
Skrevet

Har vært sammen med en ganske slank mann og to veltrente, synes ikke det her er helt altfor stort slik mange sier??

Han er til å spise opp...

Anonymous poster hash: f998f...1b0

Skrevet

De som påpeker at de ikke liker menn med store muskler har dårlig kropp selv, er redd for å bli utkonkurrert av bedre damer, eller trener ikke like bra selv og får dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 91f39...5bc

Skrevet

Han er skamdeilig. Ser gjerne Thor filmen en million ganger til. Ingenting mer å si om det.

• Liker 2
Skrevet

De som påpeker at de ikke liker menn med store muskler har dårlig kropp selv, er redd for å bli utkonkurrert av bedre damer, eller trener ikke like bra selv og får dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 91f39...5bc

Eller har uuutrooolig nok en annen smak en deg.. Er det ikke lov det eller? Trodde dette var et forum.

Synes ikke han er kjekk, og så store muskler gir meg assosiasjoner til "mindre glup", selv om jeg selfølgelig ikke skal påstå at det stemmer for alle, men det gir hvertfall meg den følelsen, og derav turn off. Liker heller ikle ansiktet eller at han er lyshåret.

• Liker 5
Skrevet

Som kvinne er jeg helt enig.

(Ikke at han ikke er flott, for det er han, men han hadde i mine øyne vært enda flottere med litt mindre brystmuskler og armmuskler. Smak og behag.)

Anonymous poster hash: a43fa...bd5

Skrevet

De som påpeker at de ikke liker menn med store muskler har dårlig kropp selv, er redd for å bli utkonkurrert av bedre damer, eller trener ikke like bra selv og får dårlig samvittighet.

Hahah, det er det dummeste jeg har hørt.

Jeg er storfornøyd med kroppen min. Er tynn/slank og har fine former. Alltid fått komplimenter for kroppen min både av det motsatte kjønn og av andre jenter.

Ikke redd for å bli utkonkurrert. Trener kanskje 1-2 ganger i uken og det passer meg fint. Ikke noe dårlig samvittighet for det.

Og jeg er ikke så veldig glad i mye muskler. Litt markert er fint, men det holder for meg. Liker best at han er slank, uten å være spinkel.

Anonymous poster hash: 230ec...167

• Liker 4
Skrevet

Ingen krangling nå jenter :wink:

Noen liker store muskler og andre liker litt mindre muskler. Noen synes Chris er skikkelig fin og andre synes ikke han er så fin.

• Liker 3
Skrevet

Dummeste jeg har hørt, omg.

Anonymous poster hash: 4c20e...e81

• Liker 3
Skrevet

Nei nei nei..

Ekte menn har hår på brystet!

Skrevet

Nei nei nei..

"Ekte menn"? Man er da like ekte uansett.

Anonymous poster hash: f0c24...7b1

• Liker 1
Skrevet

Nei nei nei..

Så han er litt for femi for deg?

• Liker 1
Skrevet

"Ekte menn"? Man er da like ekte uansett.

Selvfølgelig. Det er bare ett uttrykk. Aldri hørt det før?

Skrevet

Så han er litt for femi for deg?

Ja, jeg liker ikke blankpolerte mannekropper.

Skrevet

Selvfølgelig. Det er bare ett uttrykk. Aldri hørt det før?

Jo, det har jeg. Men er jo kjipt for menn som ikke har brysthår å høre at de ikke er "ekte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...