Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye betyr det for dere damer om mannen har måne?

Se for deg du ser en kjekk man ute.

Han har caps på.

Utpå kvelden får du kontakt og dere utveksler nr.

Etter noen dater og dere har en god tone blir du med han hjem og han tar av seg capsen.

Å da ser du en måne mitt på toppen av det fine håret som du ser under capsen når han har den på.

Hva tenker dere da? Er det turn off eller?

Ville dere helst likt at han hadde sagt eller vist dere månen før?

Er en mann som har fått måne..

Går alltid med caps ute blant folk.

Jeg er ung å synes det er helt forferdelig at jeg har måne.

Å lite lyst til å skinne meg helt på hodet.

Men hva tenker dere damer om "månemenn" ?

Ts

Anonymous poster hash: 015d3...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det ikke ville blitt mer enn en date. Fordi jeg ikke syntes det er ok å date noen som er så uhøflig at de har på caps på date. Om du har barbert bort håret er det igrunnen temmelig sexy syntes jeg. Menn som har beholdt kransen derimot, syntes jeg er litt dølle. Og uansett er det personligheten og ikke mangel på hår som gjør om jeg liker en mann eller ikke.

Anonymous poster hash: f135f...b43
  • Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Den største turnoffen her er capsen.

Skrevet

Månemenn, aldri hørt det uttrykket før, men nå har jeg det. Nå syns jeg helt ærlig at pent hår på menn er utrolig tiltrekkende, akkurat som menn syns at kvinner med fyldig hår er tiltrekkende, ergo går det begge veier. For meg hadde det vært turn off, ja, i og med at jeg verdsetter pent hår og syns ikke at den såkalte månen er noe særlig, men selvsagt, alt går det an å leve med...

Skrevet

Har'u høl i hatten?! ;)

Anonymous poster hash: 2f1cd...884

• Liker 1
Skrevet

Mye bedre å rocke månen med stil :)

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at de ikke kan barbere boet resten av håret egentlig, man ser jo ut som om man er 60+ med skalla oppå og en krans med hår rundt..

• Liker 3
Skrevet

Noen mister hår tidligere enn andre, og det spiller ingen rolle, selv om nåværende kjæreste har tykt hår. Om han skulle miste det i morgen, ville det ikke forandre noe. Det som betyr noe er det som er inni hodet hans. :biggrin:

Skrevet

Få litt brunfarge, klipp håret ned og dropp capsen.

Selvfølgelig vil jenter bli skuffet om du har lurt dem trill rundt over flere dater med caps eller lue på.

Litt som å bli skuffet av ei jente uten sminke, pushup-PH eller hold-in undertøy.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min har en viss form for måne. Han er ikke så mange årene over 30. For min del har aldri det vært det som har vært avgjørende for om det skulle bli noe forhold mellom oss eller ei.

Så lenge du har selvtillit nok til å tørre å være deg selv/snakke med damer så er det det viktigste i forhold til om du vil få deg en kjæreste eller ei vil jeg tro.

Du er deg selv, og om damene du treffer er voksne burde de forstå at du ikke har valgt selv om du skulle få måne i din alder.

Etter min mening burde du også være åpen nok med damer du dater om at du egentlig har måne.

Anonymous poster hash: 26198...db4
  • Liker 1
Skrevet

Caps er verre enn måne..

Og det er bedre å barbere det vekk/klippe seg helt kort!

• Liker 1
Skrevet

Heh, skal be om å få det kortere enn vanlig på hodet nå neste gang jeg er hos barbereren.

Gjest Godjente
Skrevet

Mye verre med caps og for all del barber hodet. Mye bedre det enn en krans med et hull oppå :P

Skrevet

Det er verre med caps enn måne, gitt!

Anonymous poster hash: f5730...5e1
Skrevet

Noen mister hår tidligere enn andre, og det spiller ingen rolle, selv om nåværende kjæreste har tykt hår. Om han skulle miste det i morgen, ville det ikke forandre noe. Det som betyr noe er det som er inni hodet hans. :biggrin:

Joda men her er det ikke snakk om en kjæreste man er glad i men en date.

Personlig har jeg en greie for menn med caps. Har derimot ikke en greie for menn med måne

Skrevet (endret)

Joda men her er det ikke snakk om en kjæreste man er glad i men en date.

Personlig har jeg en greie for menn med caps. Har derimot ikke en greie for menn med måne

Jeg har ikke datet på mange år, men jeg ville ikke la være å gå ut med en fyr dersom han hadde lite hår eller måne, nei. Det er fortsatt det som er inni hodet hans som betyr noe. Dersom han er oppegående og vi har kjemi ville det betydd at vi kunne fortsatt å bli kjent. For meg var det relevant å trekke frem fordi jeg er i en relasjon, og følgelig ikke går ut med andre enn kjæresten min ;)

Endret av Vind
Skrevet

Den største turnoffen her er capsen.

Men nå er det jo ikke det ts spør om. Men ja, det er litt teit scenario han beskriver. Utenkelig at daten ikke skal se håret hans før det er gått mange dater..

Anonymous poster hash: 8f3c5...b66

Skrevet

Trives "han" med det, så er det helt greit for meg.

Skrevet

Jeg har ikke datet på mange år, men jeg ville ikke la være å gå ut med en fyr dersom han hadde lite hår eller måne, nei. Det er fortsatt det som er inni hodet hans som betyr noe. Dersom han er oppegående og vi har kjemi ville det betydd at vi kunne fortsatt å bli kjent. For meg var det relevant å trekke frem fordi jeg er i en relasjon, og følgelig ikke går ut med andre enn kjæresten min ;)

Nei men det er deg. Mennesker har ulike fysiske pereferanser. det har du garantert selv også

Skrevet

Nei men det er deg. Mennesker har ulike fysiske pereferanser. det har du garantert selv også

Ja, men det blir jo etterspurt vår erfaring, og da svarer jeg jo utifra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...