Gå til innhold

Er dette en rar behandler?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg fortsatt problem med å åpne meg helt og å prate fritt, men han skjønner kanskje at jeg er en person som ikke tør å si ifra, og da tar han seg sånn til rette. Anonymous poster hash: 4a757...2de

Kanskje han prøver å gjøre relasjonen mer avslappet for å få deg til åpne deg lettere? Du sier selv han gjør deg komfortabel(?) og at han er morsom etc. Skulle vært interessant om dette er en av flere innfallsvinkler han har til forskjellige pasienter med forskjellige behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han prøver å gjøre relasjonen mer avslappet for å få deg til åpne deg lettere? Du sier selv han gjør deg komfortabel(?) og at han er morsom etc. Skulle vært interessant om dette er en av flere innfallsvinkler han har til forskjellige pasienter med forskjellige behov.

Ja, det kan hende. Jeg har nok ikke helt forstått det. Jeg tror jeg skal prate med han om dette, om jeg tør...

Anonymous poster hash: 4a757...2de

Skrevet

Og i fin KG-stil anklager man psykiatere for å være ruset på jobb. Lurer på hva slags folk som egentlig henger her inne...TS: prat med ham, eller prat med noen om å få bytte. Kanskje han tester deg, kanskje han vil frembringe en reaksjon, kanskje han har vært sliten og de ikke har kapasitet til å sykemelde ham, det er det kun de som jobber der som vet. Anonymous poster hash: 646a6...de2

De finnes faktisk, helsepersonell som har rusproblemer. Er ikke så uvanlig heller, etter hva jeg har hørt.

Anonymous poster hash: ec4f7...32d

Skrevet

De finnes faktisk, helsepersonell som har rusproblemer. Er ikke så uvanlig heller, etter hva jeg har hørt.

Anonymous poster hash: ec4f7...32d

Er forskjell på å ha problemer med rus, og å være ruset på jobb. I enhver bransje vil man risikere å miste jobben eller lisenser, ved å være ruset på jobb.

Det er en ganske alvorlig og ubegrunnet anklage. "psykiateren har beina på bordet av og til, han må jo være rusa." Nei, da ville han nok ikke jobbet der.

Anonymous poster hash: 646a6...de2

Skrevet

Er forskjell på å ha problemer med rus, og å være ruset på jobb. I enhver bransje vil man risikere å miste jobben eller lisenser, ved å være ruset på jobb.Det er en ganske alvorlig og ubegrunnet anklage. "psykiateren har beina på bordet av og til, han må jo være rusa." Nei, da ville han nok ikke jobbet der. Anonymous poster hash: 646a6...de2

Jeg sa det er en mulighet. Det er jo en litt merkelig oppførsel Ts beskriver. Det kan komme av mange ting, og rus er en teori. Bevis finnes ikke i denne tråden, det skjønner du sikkert.

Anonymous poster hash: ec4f7...32d

Skrevet

Hadde min behandler gjort det hadde jeg bytta.. Blir som om legen min skulle sittet med beina på bordet når jeg er der?



Anonymous poster hash: 3c4c2...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...