AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg går til behandling hos en psykiater nå, og han er så rar.. Han sitter alltid med bena slengt på bordet, vet ikke om det er for å provosere meg til å si ifra? Eller om han sitter sånn med alle pasientene? Han kan sitte å tenke på noe helt annet, også kan han smile for seg selv, akkurat som om han ser for seg noe som han ler av ... vet ikke om det er meg, men ... Jaja, det er jo ikke noe ille saker, men jeg forstår det ikke. Har aldri vært borti noe lignende før. Haha, må jo nesten le av det også. Dessuten skriver han aldri ned noe av det vi prater, så han må jo huske bra, da... Jo, så sovnet han i en time jeg hadde med han , men da unnskyldte han seg. :O Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tenker at du bør bytte psykiater. Anonymous poster hash: 34580...792 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Høres ut som han trenger behandling selv. Anonymous poster hash: 468c2...417 2
Gjest gjestvest Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tenker at han virka litt Ehhh Finner ikke ord. Og jeg som til vanlig er så flink med ord.
Frida Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Han høres en smule rar ut ja. Men hovedsaken er jo om han er en god psykiater for deg! Tror jeg ville sett det an litt...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Men jeg liker han veldig godt også, fordi han er veldig morsom og får meg til å le. Også er det lett å si hva jeg vil til han, og han bryr seg jo. Blir så usikker ... Kanskje jeg må prate med han? Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tenker at han virka litt Ehhh Finner ikke ord. Og jeg som til vanlig er så flink med ord. Tankeløs? Anonymous poster hash: 468c2...417
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Jeg går til behandling hos en psykiater nå, og han er så rar.. Han sitter alltid med bena slengt på bordet, vet ikke om det er for å provosere meg til å si ifra? Eller om han sitter sånn med alle pasientene? Han kan sitte å tenke på noe helt annet, også kan han smile for seg selv, akkurat som om han ser for seg noe som han ler av ... vet ikke om det er meg, men ... Jaja, det er jo ikke noe ille saker, men jeg forstår det ikke. Har aldri vært borti noe lignende før. Haha, må jo nesten le av det også. Dessuten skriver han aldri ned noe av det vi prater, så han må jo huske bra, da... Jo, så sovnet han i en time jeg hadde med han , men da unnskyldte han seg. :O Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4a757...2de Er han oppi åra? Anonymous poster hash: 468c2...417
Gjest gjestvest Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Kanskje han rett og slett har blitt for komfortabel i relasjonen. Men han skal ikke bli så komfortabel at han sovner da.
altflyter Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Jeg aner ikke hvilken diagnose du har, men noen ganger prøver behandlere å provosere pasienten for at de for eksempel skal bli sint hvis dette er en følelse man er dårlig til å få. Men rar eller ei. Hvis du liker ham og føler at det er til hjelp ser jeg ikke noen grunn til hvorfor du skal bytte..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Høres ut som han trenger behandling selv. Anonymous poster hash: 468c2...417 Med mindre du er kvalifisert helsepersonell, så synes jeg du skal holde kommentarene på et saklig nivå. Hvis du vil bytte, så spør om å få bytte, TS. Han er der jo for din skyld, ikke omvendt. Det er meningen at du skal få noe ut av ham. Hvis du heller vil ta en prat med ham om det, så gjør det istedet. Anonymous poster hash: 646a6...de2
Gjest Tassen10 Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Jeg går til behandling hos en psykiater nå, og han er så rar.. Han sitter alltid med bena slengt på bordet, vet ikke om det er for å provosere meg til å si ifra? Eller om han sitter sånn med alle pasientene?Han kan sitte å tenke på noe helt annet, også kan han smile for seg selv, akkurat som om han ser for seg noe som han ler av ... vet ikke om det er meg, men ... Jaja, det er jo ikke noe ille saker, men jeg forstår det ikke. Har aldri vært borti noe lignende før. Haha, må jo nesten le av det også.Dessuten skriver han aldri ned noe av det vi prater, så han må jo huske bra, da... Jo, så sovnet han i en time jeg hadde med han , men da unnskyldte han seg. :OHva tenker dere? Anonymous poster hash: 4a757...2de Jeg syns du skal spørre ham i etterkant av en time: "Hvorfor sitter du med bena på bordet?"
Gjest Klaveret Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Jeg syns du skal spørre ham i etterkant av en time: "Hvorfor sitter du med bena på bordet?" Enig i dette. Jeg synes også du godt kan si til han at han gjør deg litt usikker. Kanskje spørre om han har en spesiell mening med det. Jeg har gått hos flere behandlere og har hos to av de valgte jeg å si fra om ting jeg ikke likte eller ville ha annerledes. Det fikk jeg god respons på og enda bedre timer.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tenker at han virka litt Ehhh Finner ikke ord. Og jeg som til vanlig er så flink med ord. Litt rusa, er kanskje riktig ord?Anonymous poster hash: ec4f7...32d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Er han oppi åra? Anonymous poster hash: 468c2...417 Tjaja, vet ikke hvor gammel han er, men tipper i 40-åra. Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Kanskje han rett og slett har blitt for komfortabel i relasjonen. Men han skal ikke bli så komfortabel at han sovner da. Nå har jeg fortsatt problem med å åpne meg helt og å prate fritt, men han skjønner kanskje at jeg er en person som ikke tør å si ifra, og da tar han seg sånn til rette. Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Litt rusa, er kanskje riktig ord?Anonymous poster hash: ec4f7...32d Og i fin KG-stil anklager man psykiatere for å være ruset på jobb. Lurer på hva slags folk som egentlig henger her inne... TS: prat med ham, eller prat med noen om å få bytte. Kanskje han tester deg, kanskje han vil frembringe en reaksjon, kanskje han har vært sliten og de ikke har kapasitet til å sykemelde ham, det er det kun de som jobber der som vet. Anonymous poster hash: 646a6...de2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #18 Skrevet 6. februar 2015 Jeg aner ikke hvilken diagnose du har, men noen ganger prøver behandlere å provosere pasienten for at de for eksempel skal bli sint hvis dette er en følelse man er dårlig til å få. Men rar eller ei. Hvis du liker ham og føler at det er til hjelp ser jeg ikke noen grunn til hvorfor du skal bytte.. Jeg sliter veldig med å si ifra og å sette grenser og å si nei. Kanskje det er det, men sist jeg var der var jeg veldig opprørt og fikk ut en del følelser, og da fokuserte han veldig på meg og satt ikke med bena på bordet. Kanskje han sitter sånn fordi jeg ikke gir så mye av meg selv? At han vil at jeg skal si ifra? Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #19 Skrevet 6. februar 2015 Litt rusa, er kanskje riktig ord?Anonymous poster hash: ec4f7...32d Nei, han har ikke vært rusa. Han er veldig oppegående. Anonymous poster hash: 4a757...2de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #20 Skrevet 6. februar 2015 Og i fin KG-stil anklager man psykiatere for å være ruset på jobb. Lurer på hva slags folk som egentlig henger her inne... TS: prat med ham, eller prat med noen om å få bytte. Kanskje han tester deg, kanskje han vil frembringe en reaksjon, kanskje han har vært sliten og de ikke har kapasitet til å sykemelde ham, det er det kun de som jobber der som vet. Anonymous poster hash: 646a6...de2 Ja, han virker på en måte sliten noen ganger, men når jeg har reaksjoner er han veldig flink til å fokusere på meg. Anonymous poster hash: 4a757...2de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå