Gå til innhold

Hvordan få han til å sende bilde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men etter at bilder er utvekslet... blir det ikke litt pussig å da møtes for en kaffe og smalltalk? Hva skal dere prate om, "fin fitte du har"??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke smart å gjøre når dere har felles venner iallefall. Blir nok fort et samtaleemne i gjengen det ;)

• Liker 1
Skrevet

Om folk vet at vi har sendt bilder til hverandre, så bryr jeg meg ikke så veldig mye.

Kan dere ikke heller hjelpe meg med hvordan jeg kan få det her litt på gli? Samtalestartere? Bare legge opp litt til at det skal bli bildeutveksling.

Synes det blir rart å sende han et bilde ut av det blå!

-TS

Anonymous poster hash: 503b1...a8b
  • Liker 1
Skrevet

Om folk vet at vi har sendt bilder til hverandre, så bryr jeg meg ikke så veldig mye.

Kan dere ikke heller hjelpe meg med hvordan jeg kan få det her litt på gli? Samtalestartere? Bare legge opp litt til at det skal bli bildeutveksling.

-TS

Du får begynne en samtale av der du forteller at du ligger i senga, helst en tid på døgnet der man ligger i senga, og ta et bilde der man ser at du ligger i senga, og så se om han spør om å få se mer. Gutter gjør det hele tiden, funker sikkert andre veien også.

Anonymous poster hash: c45e2...5b0

Skrevet

Hvordan kan jeg få en fyr til å sende meg bilde på snapchat? av pikken sin helst:)

eller få han til å spørre meg om jeg kan sende?

haha, sikkert teit av meg å spørre, men vil gjerne utveksle et par bilder med han, og aner ikke hvordan jeg skal få satt i gang noe sånt. Vil ikke være påtrengende heller liksom.

Jeg vil ikke ha noen moralpreken om hvor dumt det er. Skal ikke vise ansiktet mitt.

Du kan jo øve deg med meg : snapchat : danijww

Anonymous poster hash: 3bbb2...2e1

Skrevet

-TS

Gjør som meg,sente snap att jg var på trening,deretter att jeg skulle dusje og så etter dusjen : føler meg fresh og fin :-) Responsen var formidabel,Han har aldri send så masse kukbilder til meg som da :-)

• Liker 1
Skrevet

Det er til en fremmed. Du virker så overrasket over at folk ikke kjenner menneskene de vil vise kjønnsorganet sitt til.

Men det er sånn folk holder på i dag.

Nekter å tro at alle folk holder på slik, høres sykt ut.

Hva med litt intigritet..

Anonymous poster hash: 42954...5a8

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS, du sier egentlig at du ikke kjenner ham, dere har ikke noe forhold, dere har egentlig veldig lite sammen annet enn en og annen dagligdags samtale.....

- og han har nærmere venner som også er i din omgangskrets.

Du skulle bare ant hvor mange bilder gutter flest får fra jenter de egentlig ikke kjenner.

Jeg vil mene hverken du eller han eller dere er på det stadiet ennå at dette er spesielt smart av deg, - så får du kalle meg så moralistisk du bare vil, jeg minner bare om at det er lurt å koble inn hodet innimellom.

Hvordan ville du reagert selv dersom du plutselig fikk en snap av kuken til en du bare hadde snakket litt med, - med spørsmål om han ikke kunne få et nærbilde av den våte fitta di?

Tar du poenget?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

- Magnifique, mod.

Skrevet

-TS

Send han et "god natt" bilde der du bare står i nattskjorte/lang tskjorte uten noe mer på, så han kan se at du ikke har noe mer på deg, da legger du litt opp til noe, gjerne sammen med litt flørtende tekst.

En av dere må ta det første skrittet og mange jenter reagerer negativt på å få et sånt bilde av mannen (bare se på alle de negative kommentarene her) så mannen vegrer seg gjerne for å være den første til å sende et slik bilde dersom han er interessert i deg.

Skrevet

At det virkelig aldri skal være mulig å faktisk bare få svar på det man spør om uten en massiv moralpreken og diskusjon om alt annet.

Send meg en pm TS, så skal jeg hjelpe. Har lang erfaring på området :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...