AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan kan jeg få en fyr til å sende meg bilde på snapchat? av pikken sin helst:) eller få han til å spørre meg om jeg kan sende? haha, sikkert teit av meg å spørre, men vil gjerne utveksle et par bilder med han, og aner ikke hvordan jeg skal få satt i gang noe sånt. Vil ikke være påtrengende heller liksom. Jeg vil ikke ha noen moralpreken om hvor dumt det er. Skal ikke vise ansiktet mitt. Anonymous poster hash: 503b1...a8b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Send først du, og be om å få i retur...Anonymous poster hash: 2ecbd...712 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Ingen moralpreken, men du sier det jo selv. Det er kjempeteit. Anonymous poster hash: ad5a9...537 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Send først du, og be om å få i retur...Anonymous poster hash: 2ecbd...712 Hva skal jeg skrive da? Er så redd han skal synes det bare er rart at jeg sender et bilde sånn ut av det blå. Redd han ikke skal like å få et slikt bilde. Anonymous poster hash: 503b1...a8b
VampireLadyXXL Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Alle liker å få et sånt bilde. Ikke alle som liker å sende et sånt bilde. Men om en jente sender først, får du nok garantert noe i retur! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Alle liker å få et sånt bilde. Ikke alle som liker å sende et sånt bilde. Men om en jente sender først, får du nok garantert noe i retur! Nei, nei og atter nei. Jeg hadde kuttet kontakten tvert med en som sendte sånne bilder. Og hadde selvsagt aldri sendt det selv. Er verden blitt gal? Anonymous poster hash: bb267...623 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Men føler settingen burde være på plass først? Kanskje legge opp til at han skal spørre om å få Jeg synes ikke det er galt å sende slike bilder så lenge begge er komfortable med det. Dessuten er det jo gøy å gjøre han kåt. Han får liksom bare en smakebit. Det kan jo gjøre at han får mer lyst på meg. Jeg hadde i hvert fall blitt enda mer tent på han hvis jeg hadde fått et slikt bilde. Er derfor jeg ønsker det:) Liker jo å bli teaset litt, jeg også. -TS Anonymous poster hash: 503b1...a8b 1
Yzma Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 aah, dilemma. Du kan sende ett først, og risikere at han får skikkelig avsmak for det (Sannsynlighet? 10% kanskje?) I mitt hode så tenker jeg at de fleste gutter ville likt det. Men kanskje du heller kan begynne med ett sexy 'kom og ta meg' ansikt, eller posere skikkelig, slik at du vet at han må skjønne hvor du vil. Var ikke en snap du sendte feil til mamma liksom. Eller så kan du jo spørre, men jeg ville kanskje gått for forslag 1 selv. LYKKE TIL, og si gjerne ifra hvordan det gikk :D 1
VampireLadyXXL Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Nei, nei og atter nei. Jeg hadde kuttet kontakten tvert med en som sendte sånne bilder. Og hadde selvsagt aldri sendt det selv. Er verden blitt gal? Anonymous poster hash: bb267...623 Ja, du er hele verden. Gratulerer. "Er verden blitt gal?" Nei, men ikke alle er deg. Godta det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Fler? Anonymous poster hash: 4e70d...e2f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Ja, du er hele verden. Gratulerer. "Er verden blitt gal?" Nei, men ikke alle er deg. Godta det. Det var du som skrev at "alle" ville likt å få sånne bilder. Heldigvis tar du heidundrende feil. Anonymous poster hash: bb267...623 1
KaDust Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan relasjon har du til denne mannen da? Om det bare er en dude du kjenner, så ville det jo vært jævla sært å sende et bilde til han. Om dere derimot har drevet på en stund, så er det vel helt sikkert greit? 1
Gjest Snuppi Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan kan jeg få en fyr til å sende meg bilde på snapchat? av pikken sin helst:) eller få han til å spørre meg om jeg kan sende? haha, sikkert teit av meg å spørre, men vil gjerne utveksle et par bilder med han, og aner ikke hvordan jeg skal få satt i gang noe sånt. Vil ikke være påtrengende heller liksom. Jeg vil ikke ha noen moralpreken om hvor dumt det er. Skal ikke vise ansiktet mitt. Anonymous poster hash: 503b1...a8b Du skal ikke vise ansiktet ditt? Vet han ikke hvem du er? Vet du hvem han er?
VampireLadyXXL Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Det var du som skrev at "alle" ville likt å få sånne bilder. Heldigvis tar du heidundrende feil. Anonymous poster hash: bb267...623 Ahaaa, ja. heidundrande feil greit det, husmor. 1
waco Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Du skal ikke vise ansiktet ditt? Vet han ikke hvem du er? Vet du hvem han er? Det er til en fremmed. Du virker så overrasket over at folk ikke kjenner menneskene de vil vise kjønnsorganet sitt til. Men det er sånn folk holder på i dag.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan relasjon har du til denne mannen da? Om det bare er en dude du kjenner, så ville det jo vært jævla sært å sende et bilde til han. Om dere derimot har drevet på en stund, så er det vel helt sikkert greit? Ikke nære venner, men kjenner hverandre sånn passe. Har han på snap, og jeg har ingen fremmede på snap. Har møttes gjennom felles bekjente. Han har flørtet med meg litt tidligere/kommet med et par litt flørtende kommentarer, så tror ikke han synes jeg er frastøtende liksom. Vi har aldri holdt på though. Har bare vært helt hverdagslig/vennskaplige ting vi har snakket om de gangene vi har snakket sammen. Du skal ikke vise ansiktet ditt? Vet han ikke hvem du er? Vet du hvem han er? Jeg vil ikke vise ansiktet mitt, nei? Jeg vet jo ikke om han lagrer disse bildene. Han er jo ikke kjæresten min. Vi kjenner hverandre. -TS Anonymous poster hash: 503b1...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Ja, du er hele verden. Gratulerer. "Er verden blitt gal?" Nei, men ikke alle er deg. Godta det. Du skrev da vitterlig: "Alle liker å få et sånt bilde". Det er ikke nær sannheten engang. Godta det. Anonymous poster hash: b35bc...ecb
Gjest Snuppi Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Ikke nære venner, men kjenner hverandre sånn passe. Har han på snap, og jeg har ingen fremmede på snap. Har møttes gjennom felles bekjente. Han har flørtet med meg litt tidligere/kommet med et par litt flørtende kommentarer, så tror ikke han synes jeg er frastøtende liksom. Vi har aldri holdt på though. Har bare vært helt hverdagslig/vennskaplige ting vi har snakket om de gangene vi har snakket sammen. Jeg vil ikke vise ansiktet mitt, nei? Jeg vet jo ikke om han lagrer disse bildene. Han er jo ikke kjæresten min. Vi kjenner hverandre. -TS Anonymous poster hash: 503b1...a8b Du er korttenkt ser jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Hvordan kan jeg få en fyr til å sende meg bilde på snapchat? av pikken sin helst:) eller få han til å spørre meg om jeg kan sende? haha, sikkert teit av meg å spørre, men vil gjerne utveksle et par bilder med han, og aner ikke hvordan jeg skal få satt i gang noe sånt. Vil ikke være påtrengende heller liksom. Jeg vil ikke ha noen moralpreken om hvor dumt det er. Skal ikke vise ansiktet mitt. Anonymous poster hash: 503b1...a8b Vl du at vi skal spørre han for deg...? Du må spørre han da vet du Anonymous poster hash: d6f3a...cb7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Du er korttenkt ser jeg. Kan du utdype? Anonymous poster hash: 4e70d...e2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå