Miranda Skrevet 19. desember 2005 #601 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei Piglet, så nå reiser du snart til Norge Litt kjedelig å gå å vente på å høre fra jobben, men kanskje du kan ringe å høre hvordan det går? Man kan godt tillate seg å spørre. Synes det var kjempe flott at kjæresten din gav sin julegave fra jobben til et godt formål. Ikke alle som hadde gjordt det, trolig heller ikke meg selv Til mitt "forsvar" kan jeg jo si at jeg har tenkt å stå som insamlingsleder for Kirkens Nødhjelp neste år også. (Lurer forresten på hvor jeg har satt pappesken med alt utstyret... :klø: ) Jeg trenger i allefall ikke å være "redd" for å få julegave fra jobben Egentlig har jeg et stramt program for dagen, så jeg får heller inn å skrive litt i min egen dagbok før jeg "smutter" Håper alt løser seg for deg, innen du drar til Norge! Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2005 #602 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei Piglet. Koselig aa lese om hvordan du har det. Snart er det hjem til Norge for deg - jeg kom paa loerdag og koser meg med snoe og kulde! Ha en god tur i morgen. Haaper du hoerer fra jobben snart, eller at en annen, enda bedre en, dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #603 Del Skrevet 19. desember 2005 til Miranda og Popelka! Ja, nå er det ikke lenge til jeg reiser hjem. Gleder meg masse, ikke minst til sne og kulde. Ikke fordi det ikke er kaldt her, det er faktisk iskaldt, men synes snø er en nødvendighet for og få den ordentlige julestemningen. I ettermiddag skal vi ha besøk av noen venner på gløgg og "æbleskiver", så det blir veldig hyggelig. Og i går spiste vi deilig lammestek med kjærestens famile. Hyggelig og være litt sosial etter mange måneder med bare lesing og jobbing. Kjæresten og jeg hadde også en veldig fin "juleaften", og jeg fikk Robbie Wiliams billetter (til ham og meg) i gave. Gleder meg! Nå går jeg jo her og venter på at de skal ringe angående den jobben, og ellers skal jeg vaske opp, forberede litt til i ettermiddag og begynne og pakke. Skla jo være borte i 14 dager, og kan ikke huske sist jeg skulle pakke for så lenge. Og så skal man jo ha med både pentøy, sko til all slags vær og varme klær og gaver, så da blir det jo litt. Men jeg har mye erfaring med pakking fra da jeg bodde i England, så det går nok... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #604 Del Skrevet 20. desember 2005 Fikk ikke pakket i går, så det må jeg skynde meg og gjøre nå. Må bare oppdatere raskt her først. Vi hadde en veldig hyggelig kveld i går, eneste problemet er at kjæresten er blitt syk. I våres hadde han problemer med et begynnende magesår, og nå er det kommet tilbake. Han har ganske vondt og feber og sånn, så nå har han bestilt time hos legen så de kan foreta en kikkertundersøkelse på ham. Hvis det er magesår, så kan han nemlig få antibiotika, og ikke bare de syredempende greiene han får nå. Uansett, så er han litt ynkelig og jeg har litt dårlig samvittighet over at jeg drar. Men mon ikke han klarer seg? Nå må jeg pakke, rydde litt på kjøkkenet så kjæresten ikke må slite med det, og dra. Piglet PS God jul til alle som kikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. desember 2005 #605 Del Skrevet 20. desember 2005 God tur til Norge Piglet! I´ll be right behind you Vi reiser i morgen kveld Heldige deg med Robbie billetter. Forsøkte nettop å finne et link du burde ha sett, men nå virker urlen dessverre ikke mer. Der glipp du nemlig glipp av Robbie-uten-masse-tøy-på God Jul Piglet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 20. desember 2005 #606 Del Skrevet 20. desember 2005 God jul til deg også Piglet! Håper dere hadde en fin tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. desember 2005 #607 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg ønsker deg en riktig god julefeiring hjemme i Norge Piglet. Jeg er spent på om det blir hvit jul i år. Foreløpig ser det jo positivt ut. Jeg er ikke spesielt glad i snø, men når man allikevel skal hjem til Norge kan de jo i det minste legge forholdene til rette for skikkelig julestemning. Juleklemmer fra Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2005 #608 Del Skrevet 21. desember 2005 En koselig og glad jul til deg, Piglet! -klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2005 #609 Del Skrevet 31. desember 2005 ...og godt nytt aar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. desember 2005 #610 Del Skrevet 31. desember 2005 Endelig hjemme igjen Godt Nytt år Piglet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 #611 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår Piglet! Håper du har hatt en god jule- og nyttårsfeiring. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk for hyggelige hilsner, alle sammen! Håper dere har kommet dere godt inn i 2006. Jeg har hatt en veldig hyggelig juleferie, men det er også bra og være tilbake. Feriens store nedtur var at jeg ble syk (omgangssyke ) og kastet opp hele juleaften. Dermed var jeg slapp og sliten 1. juledag og også redusert dagen etter, så da forsvant jo egentlig mye av julen. Fikk ikke vært med da folk åpnet gavene mine, og fikk ikke spist all den gode maten. Men både før og etter det hadde jeg fine dager sammen med venner og familie, og været var jo helt fantastisk med masse snø. Den 28. kom kjæresten, og vi hadde noen hyggelige dager sammen, og en fin nyttårsfeiring. I går ettermiddag kom vi hjem, og nå er det tilbake til hverdagen. Det er akkut behov for og fylle opp kjøleskapet, og ellers er det tilbake til jobbsøking. Av hyggelige ting så skal jeg gå en tur med en venninde i ettermiddag, og på fredag skal kjæresten og jeg spise hos et vennepar. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. januar 2006 #613 Del Skrevet 3. januar 2006 Velkommen hjem! Så kjedelig at du var syk juleaften. Nesten værste dagen i året å være syk på Vi måtte også fylle opp kjøleskapet da vi kom hjem, der det stod skrikende tomt etter julen i Norge.. Jeg ville egentlig ha montert en lampe nå, en spiral med fire spotlights... Men jeg mangler en lang ledning, og dilemmaet er om jeg skal kjøre til forretningen nå, eller i morgen. Håper du får en hyggelig ettermiddag sammen med venninnen Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. januar 2006 #614 Del Skrevet 3. januar 2006 Velkommen hjem Piget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 4. januar 2006 Miranda og Malou! Hadde en hyggelig, men sløv dag i går. Og i dag går litt i samme spor, selv om jeg sto betraktelig tidligere opp. Lurerer på om jeg skal flytte den KG-runden jeg vanligvis tar om morgenen, til om ettermiddagen, så jeg kan komme raskere i gang med dagens gjøremål. Sånn som det er nå, er jo klokken ofte halv ellve før jeg får gjort noe som helst. Og i og med at jeg har skrevet en lang liste med ting som skal gjøres, samt at jeg har en rekke uoopfordrede søknader som skal skrives, så er det jo litt tullete og gjøre ingenting hele formiddagen. Så - nå gjør jeg noe fornuftig!! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 4. januar 2006 #616 Del Skrevet 4. januar 2006 Så godt jeg kjenner problemstillingen Håper du fikk gjordt de ting du ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 5. januar 2006 Her går det fort i svingene! Jeg skal på et nytt intervju i ettermidag (kl 17.30). Og pga. en rekke kleskriser hver gang jeg skal på intervju har jeg nå krøpet til korset og kjøpt min første drakt/jakkesett. Suste ned til byen i går da kjæresten var ferdig med og studere, og håpet jeg kunne finne noe på salg. Men det gjorde jeg ikke, så det ble en sort jakke, sort halvlangt skjørt og hvit skjorte på InWear. Kan nesten ikke bli mere klassisk enn det, men jeg kjøpte et kjede med store perler i sort og sølv som jeg kan peppe det bare litt opp med. Og så har de et par bukser i samme sett, som jeg vil kjøpe ved en senere annledning, så jeg har mere og bytte i. Samlet pris: 1700,- Egentlig ikke SÅ galt, men mange, mange penger for meg. Så nå håper jeg jeg får jobben... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 5. januar 2006 #618 Del Skrevet 5. januar 2006 Å Piglet, det er jo flott! Krysser fingrene for deg! Sikkert ikke dumt å satse på å kjøpe en drakt. Det passer i allefall til stillingene du søker Jeg må bare si at 1700,- ville også være mange penger for meg, å gå og kjøpe klær for Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. januar 2006 #619 Del Skrevet 5. januar 2006 I det minste behøver du nå ikke lenger bruke tid og energi på å tenke på hva du skal ha på deg på intervju. Det er kjempesmart (og stilig) med sånt sett med skjørt, bukse og jakke. Man kan jo også variere enda mer med forskjellige topper og tilbehør. Lykke til på intervju i dag Piglet! Malouk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. januar 2006 #620 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvordan synes du det gikk, Piglet? Håper du får en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå