AMBU Skrevet 5. februar 2015 #1 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Hei Jeg lurer på om noen har tatt programfagene og eksamen til vg1 og vg2? Jeg er litt i villrede,og har 3 måneder til å lese opp til eksamen på begge disse (Ja,jeg vet...tror vist jeg er superwoman hehe) Planen var å bruke NKI (de mente jeg ville klare det med heltidsstudering) Men så gikk økonomien til å kunne bruke NKI,rett i dass og jeg har betalt 7000.- for eksamene Nå studerer jeg på egenhånd, å trenger litt hjelp. Spesielt i Ambu. Det er 5 tjukke bøker og jeg klarer ikke memorere alt, noen som kan hjelpe meg litt om hva jeg burde legge mest tyngde på osv? HEEEELP me! Skal i hospitering snart å starte som vikar mens jeg utdanner meg. Endret 5. februar 2015 av AMBU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #2 Del Skrevet 14. april 2015 Hei Jeg lurer på om noen har tatt programfagene og eksamen til vg1 og vg2? Jeg er litt i villrede,og har 3 måneder til å lese opp til eksamen på begge disse (Ja,jeg vet...tror vist jeg er superwoman hehe) Planen var å bruke NKI (de mente jeg ville klare det med heltidsstudering) Men så gikk økonomien til å kunne bruke NKI,rett i dass og jeg har betalt 7000.- for eksamene Nå studerer jeg på egenhånd, å trenger litt hjelp. Spesielt i Ambu. Det er 5 tjukke bøker og jeg klarer ikke memorere alt, noen som kan hjelpe meg litt om hva jeg burde legge mest tyngde på osv? HEEEELP me! Skal i hospitering snart å starte som vikar mens jeg utdanner meg. Gikk det bra? Anonymous poster hash: de1b5...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå