Gå til innhold

Noen siviløkonomer her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor tok du utdannelsen din?

3+2 eller integrert master?

Hva jobber du med nå?

Hva tjener du?

:)

Anonymous poster hash: df71d...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er siviløkonom fra NHH med fordypning i finans. Jobber med kjøp og salg av virksomheter (M&A) og tjener 7-800 000.

Anonymous poster hash: 3abc3...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonom fra BI. Uteksaminert i fjor, med major i logistikk. Jobber som konsulent, og tjener ikke spesielt bra nå. Ca. 450.000 i fastlønn og ikke krav på overtidsbetaling. Men lønnen til de som gjør det bra stiger fort.

Anonymous poster hash: ed559...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, Siviløkonom 3+5

Uteksaminert fra Universitetet i Tromsø i 2013. Profilering Ledelse.

Jobber med konsulentvirksomhet innen bedriftsutvikling og ledelse.

Lønn etter første år; 490 000 + overtid 20 000 + bonus 35 000kr ca. Totalt 545 000kr

Anonymous poster hash: a5298...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonomer kan jobbe med alt mellom himmel og jord... Skjønner ikke hvorfor alle jeg møter på tror jeg er revisor og bare jobber med regnskapsarbeid for bedrifter når jeg sier at jeg er siviløkonom.

Anonymous poster hash: a5298...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonom (4 år). Statsautorisert revisor. Jobber med regnskap og revisjon. Lønn 800 000 + overtid og bonus.

Anonymous poster hash: 0802d...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siviløkonom (4 år). Statsautorisert revisor. Jobber med regnskap og revisjon. Lønn 800 000 + overtid og bonus.

Har du mer utdanning enn bare 4 år på sivøk? Siden du er statsaut. revisor tenker jeg?

Overtidsbetalt fra første time?

Hvor mye bonus oppnår du sånn ca i året? Trodde ikke det var vanlig med både overtidsbetaling og bonus i den bransjen.

Hvor lenge har du jobbet?

Vurderer selv å utdanne meg til revisor.

Anonymous poster hash: 00cf6...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mer utdanning enn bare 4 år på sivøk? Siden du er statsaut. revisor tenker jeg?

Overtidsbetalt fra første time?

Hvor mye bonus oppnår du sånn ca i året? Trodde ikke det var vanlig med både overtidsbetaling og bonus i den bransjen.

Hvor lenge har du jobbet?

Vurderer selv å utdanne meg til revisor. Anonymous poster hash: 00cf6...2a9

Beklager sent svar, men mye jobb for tiden:)

Har tatt Mastern på NHH. Jobbet i et av de store revisjonsselskapene i noen år først. Nå jobber jeg i et mindre selskap og trives med det. Har overtidsbetaling fra første time. Bonus avhenger av resultatet til selskapet, men blir som regel en plass mellom 10 og 50000. Har ca 10 års erfaring.

Som revisor må du være innstilt på å jobbe mye overtid første halvår, spesielt de første årene. Men holder du ut, så stiger du som regel raskt i lønn. Og med noen års erfaring, så blir du veldig attraktiv på jobbmarkedet. Ikke bare som revisor, men også som regnskap/økonomidirektør el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...