Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤

blomst12

Anbefalte innlegg

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! Det jeg kan si om A1-testene er i alle fall at de alltid ser mye sterkere ut etter å ha ligget en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, miore skrev:

Hyggelig å "høre" fra deg igjen! Det jeg kan si om A1-testene er i alle fall at de alltid ser mye sterkere ut etter å ha ligget en stund :)

Takk!:) jeg må ærlig innrømme at jeg har snikt rundt litt her på dagbøkene,men liker ikke å skrive med tlf.  Men er jo greit å ha dagbok,har lest noen sider jeg skrev med lillesøster. 

Ja, du har et poeng i det, og strekene ville vel ikke kommet uten hcg i urin vil jeg tro. Og jeg har bare positiv erfaring med positive tester etter fristen og. Uten at det egentlig er innafor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den siste testen nå. Billigtest fra babyplan. Strek kom innen 3 minutter,dog svak. Men strek er strek! :) må ha hatt eggløsning mandag eller tirsdag, så er på det meste 10 dpo idag. Egentlig bra jeg er tom nå så jeg kan få en pause før neste ladning kommer.  Bestilte igår så har jeg riktig flaks så kommer de imorgen!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med neste test! Jeg har også god erfaring med at strekene er veldig svake innen tidsfristen, men kommer etter hvert med de billigtestene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Illy skrev:

Lykke til med neste test! Jeg har også god erfaring med at strekene er veldig svake innen tidsfristen, men kommer etter hvert med de billigtestene :Nikke:

Takk! Jeg er dessverre ikke beroliget.  Fikk nye tester idag,positiv etter 1 min men såå svak. Tok en igår i ettermiddag og den er like svak som den idag. Burde de ikke blitt sterkere? Er sterkere fra tirsdag da i det minste, så klorer meg til tanken om at dette går bra!:) 

Edit: På forhånd beklager for mas om alle disse testene 🙄3 timer senere tar jeg en a1 test som jeg fikk mannen til å kjøpe,den var kjempepositiv nå på ettermiddagsurin,og mye sterkere enn forrige a1 test jeg tok! Så da tenker jeg at babyplan testene bare er svake på min urin! Men letta nå for en stund heldigvis:)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Så spennende. Ikke fått med meg at du er gravid igjen. Gratulerer :)

Tusen takk! Ja syns dette er kjempespennende. Alltid litt for spennende i starten, men må jo bare håpe og tro at alt går bra :) tenker mye på hvordan det blir å gå fra 2 til 3 barn. Syns overgangen fra 1 til 2 var tøff, så har tenkt at fra 2 til 3 er lettere fordi vi er så vant med denne " tralten". Kom gjerne med erfaringer de som har! Både positive og negative er velkommen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, blomst12 skrev:

Tusen takk! Ja syns dette er kjempespennende. Alltid litt for spennende i starten, men må jo bare håpe og tro at alt går bra :) tenker mye på hvordan det blir å gå fra 2 til 3 barn. Syns overgangen fra 1 til 2 var tøff, så har tenkt at fra 2 til 3 er lettere fordi vi er så vant med denne " tralten". Kom gjerne med erfaringer de som har! Både positive og negative er velkommen:) 

Jeg har bare to, men helt enig med deg, overgangen fra 1-2 var tøff. Mye mer enn 0-1. Det blir nok litt ekstra tøft når de er født så tett, men veldig koselig når de blir litt større. Veldig mange syns overgangen fra 2-3 er lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigstrimlene jeg tok da jeg ble gravid nå var lite overbevisende. Jeg fikk positiv tidlig, men de steg sakte, og kunne plutselig bli svakere igjen. HCG viste seg å være over gjennomsnittet da jeg tok blodprøve. Jeg har ikke prøvd A1 selv, men hører andre er fornøyde med den. Så jeg holder en knapp på at det er den som gjelder her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Jeg har bare to, men helt enig med deg, overgangen fra 1-2 var tøff. Mye mer enn 0-1. Det blir nok litt ekstra tøft når de er født så tett, men veldig koselig når de blir litt større. Veldig mange syns overgangen fra 2-3 er lettere. 

Ja jentene vil være fylt fire og nesten 3 når minsten kommer,så tenker det kanskje kan bli tøft i starten. Takk og lov for barnehage.  Hun minste jeg har nå hadde jeg hjemme nesten  2 år før hun begynte i barnehage.  Klarer jeg det nå og så slipper jeg hvertfall  3 barnehagebarn! 

15 timer siden, Illy skrev:

Billigstrimlene jeg tok da jeg ble gravid nå var lite overbevisende. Jeg fikk positiv tidlig, men de steg sakte, og kunne plutselig bli svakere igjen. HCG viste seg å være over gjennomsnittet da jeg tok blodprøve. Jeg har ikke prøvd A1 selv, men hører andre er fornøyde med den. Så jeg holder en knapp på at det er den som gjelder her! :)

Nå syns jeg billigstrimlene har skjerpa seg og gitt meg fine sterke streker,senest nå til morgenen. Men fikk sånn sett en bedre følelse av a1 testene ja! Så lenge puppene er ømme så er det positivt nok tenker jeg:)

--------

Lillesøster har de to siste morgenene stått opp før 06, så nå sitter vi å ser på litt barnetv. Tenkte kanskje pynte juletreet sammen med dem idag,så det er jo koselig. Helt sprøtt at det bare er en uke til julaften idag! Men på en annen side kan tiden bare fly frem til uke 12! Har så lyst å rope det ut til alle, men siden ingen har den fjerneste anelse om denne graviditeten er det sånn sett enkelt å holde det hemmelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 idag! Jeg vurderer å fortelle det til en av mine nærmeste venninner. Vi skal ha julebord på fredag, så tenkte det var greit å ha ei med meg på laget siden jeg ikke skal drikke. Kunne forsåvidt sagt det til de alle sammen, men syns jo det er tidlig enda. 

Fri idag fra jobb, har planer om å få rydda og handla før jeg henter jentene.  De er noen timer i barnehagen. Ha en god dag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2!

Fortalte det til ei venninne igår,ho ble kjempeglad! Så greit å ha noen andre enn samboer å snakke med om alt dette. Det er vel måte på hvor mye han orker å høre på! 

Men altså, jeg er litt kvalm jeg! Er ikke det fryktelig tidlig? Har ikke kommet før uke 6 med første og uke 5 med andremann.  Men selvfølgelig,hvis det betyr at alt går bra med lille så er det jo greit :)

Tok en test idag og,et par dager siden sist, men var spent på om den var sterkere,og det var den heldigvis:) tror bare jeg slutter å teste nå, har ikke behov for en digitial heller kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+3

Funnet oppskrift på hvordan unngå kvalmen.  Spise hele tida rett og slett. Skulle satt innen veneflon og gitt meg små doser med intravenøs mat hele døgnet.  Men samtidig,det funker tålig greit å småspise litt,og alt for å unngå kvalmen.  Kveldsvakt ikveld, blir spennende å se hvordan det går. Ha en fin torsdag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6

God jul alle sammen!:) håper dere får en fredelig og fin jul. Her har eldstejenta hatt feber på og av i noen dager nå,og nå er den på igjen. Håper ikke det preger formen hennes alt for mye i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 25.12.2017 den 12.27, Askmeagain89 skrev:

God jul :) God bedring til jenta di. 

Takk i like måte! Hun er først nå på bedringens vei, men hun er lite syk,så såpass får vi tåle!

5+3 i dag. Syns disse dagene heldigvis har gått fort.  Har i tillegg jobbehelg nå, så disse tre dagene går nok og fort! 

Ellers går det kun i kvalme som graviditetstegn, så sånn sett glad jeg er kvalm.  Holder det greit i sjakk med å spise! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lille_frosk skrev:

Gledelig jul Blomst, og gratulerer så mye! Tre stykker - så innmari gøy!

4 timer siden, Favole skrev:

Gratulerer med nr tre på vei :hjerte: så koselig!

Tusen takk!! Ja tre stk, noen ganger tenker jeg på hva vi har begitt oss ut på!! Selvom det blir travelt så gleder jeg meg masse!!

Huff idag har kvalmen vært hakket verre. Hatt meg meg mat på jobb som jeg kan spise mellom besøkene (Jobber i hjemmesykepleien). Og puppene har og blitt ømme igjen etter en uke uten! Jaja,jeg ønsker alle symptomer hjertelig velkommen og håper det er tegn på et sunt svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...