Gå til innhold

Dere som prepper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/4qgKm6/foerste-tilfelle-av-coronavirus-registrert-i-finland

Hva sier dere nå? Epidemien står nå på dørstokken vår.

Jeg kan i alle fall slå fast allerede nå at ingen av dere som har hånet oss preppere i årevis kan forvente noe som helst hjelp.

😎

giphy.gif

Anonymkode: 2d7d4...8be

Hehe ja nå kan de ha det så godt. Jeg har satt meg i bunkeren nå og jekket min første boks med spaghetti ala Capri. Destilasjonsdunken står også klar, skal destilere urin :)

Anonymkode: 8dd0a...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Prepper" selv her, uten å egentlig mene det.

Jeg bor temmelig grisgrendt. Har enormt med ved, aggregat og 100 liter bensin.

Har alltid til enhver tid 60 bokser hermetikk, 50 poser med potetstappe, 20 kg ris, 20 kg pasta pluss en drøss annet. Spiser bakfra i lageret og fyller på slik at den siste jeg tok blir den nyeste når lageret fylles. Er ikke noe jeg har gjort bevisst, men har bare blitt slik da det er langt til butikk og lageret har bare vokst. Jeg kan fint klare meg i 3+ mnd uten noe handel, om jeg rasjonerte litt

Har også mulighet til å umiddelbart lagre 3000 liter vann under tak om det ble en atomulykke eller krig som ødelegger vannet.

Bor som sagt grisgrendt, virussmitte ved nysing og hosting forekommer ikke her. Ved krig eller invasjon, er neppe dette det første stedet som blir okkupert. 

Jeg er klar.

Anonymkode: f03c8...b2e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/4qgKm6/foerste-tilfelle-av-coronavirus-registrert-i-finland

Hva sier dere nå? Epidemien står nå på dørstokken vår.

Jeg kan i alle fall slå fast allerede nå at ingen av dere som har hånet oss preppere i årevis kan forvente noe som helst hjelp.

😎

Anonymkode: 2d7d4...8be

Kanskje bedre å begynne en ny tråd enn å dra opp en som er fem år gammel? ;)

Ang det du spør om så er det ikke sikkert du kommer til å få så mange forespørsler om hjelp. Dødeligheten under denne epidemien er ikke illevarslende høy, men det kan selvfølgelig endre seg. Uansett så er det ingenting som tyder på at vi i Norge trenger å ta noen spesielle forholdsregler enda.

Anonymkode: e8fd8...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bedre å begynne en ny tråd enn å dra opp en som er fem år gammel? ;)

Ang det du spør om så er det ikke sikkert du kommer til å få så mange forespørsler om hjelp. Dødeligheten under denne epidemien er ikke illevarslende høy, men det kan selvfølgelig endre seg. Uansett så er det ingenting som tyder på at vi i Norge trenger å ta noen spesielle forholdsregler enda.

Snakk for deg selv. Jeg har akkurat jekket min 3 boks med spaghetti a la Capri. Varmes over vedoven. Herlig! Ingen skal få boksene mine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Jeg har akkurat jekket min 3 boks med spaghetti a la Capri. Varmes over vedoven. Herlig! Ingen skal få boksene mine!

Hehe. ;) 247 igjen? Dette blir bra, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...