Gå til innhold

Alt er ødelagt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

2.5 måneder fra hverandre også har dere ikke telefonsex?

Anonymous poster hash: c5475...233
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde jeg fortelle henne at jeg holdt meg så lenge for henne, selv om det ikke holdt helt til hun kom tilbake? Viser det hvor mye jeg bryr meg om henne? Anonymous poster hash: 86735...5c1

Ja det syns jeg du bør gjøre!

Hun kommer til å bli skikkelig rørt hvis du begynner å gråte en skvett også.... "Buhu! Jeg hadde spart opp masse sperm til deg, også bare hadde jeg en våt drøm om deg, og så havna alt i trusa! "Snufs""

Anonymous poster hash: a91e2...b7f

Skrevet

Nei, men hun squirter da ikke. Men hadde vært kult å sett en kvinnelig squirter komme hvis hun hadde holdt seg lenge! ;)

Anonymous poster hash: 86735...5c1

Det var ikke akkurat det jeg mente da jeg spurte om hun også holder seg..

At greia var "å sprute/squirte eller ikke sprute/squirte", er en problemstilling som var helt ny for meg, og som ærlig talt virker litt rar.

Altså: Hun onanerer, du gjør ikke det. Er ikke det "urettferdig"?

Hvis du har tenkt å overraske henne, så betyr det kanskje hakket mer for henne at hun ikke har onanert, enn at du har "the mother of all cums" på lur... Vil jeg hvertfall tro.

Skrevet

Jepp, tror definitivt hun kommer til å sette mer pris på at du kommer i bokseren mens dere kliner enn om du gir henne et par orgasmer før du selv gjør deg ferdig.

Skrevet

Bare for å oppdatere dere: Jeg er i gang igjen med sparingen, jeg gjør et nytt ærlig forsøk selv om det bare er 1.5 uke til hun kommer hjem! Takk til dere som kom med gode tilbakemeldinger!

Skrevet

:spy:

Anonymous poster hash: 7b67e...946
  • 2 uker senere...
Skrevet

:spy:

Anonymous poster hash: 7b67e...946

Hehe, er det virkelig så kvalmt?

Skrevet

TS her, jeg skal komme med en liten oppdatering.

Jeg sparte meg de siste ukene. Og jeg kan love dere at resultatet ikke ble skuffende, det var noe av det sykeste jeg noen gang hadde sett. Men siden jeg ser at mange ble ukomfortabel av tråden, skal dere slippe å høre på detaljer.

Takk til dere som kom med støttende ord.

Skrevet

For 2.5 måneder siden dro kjæresten min på en tur til utlandet, for å jobbe. Hun kommer tilbake i midten av februar.

Da hun dro besteme jeg meg for at jeg skulle gi henne en skikkelig overaskelse når hun kom hjem. Jeg skulle ikke runke, og spare alt til henne, slik at hun kunne få en kjempe-cumshot. Jeg har ikke runket på 2.5 måneder, bare spart alt til henne. Men når jeg våknet i dag var det fullt av sæd i boxeren, massevis!, alt jeg hadde spart er nå ute. Jeg har aldri hatt våte drømmer før, så tenkte ikke en gang på det. All jobben min var til ingen nytte.

Hvis jeg begynner å spare på nytt, vil det bli bra på bare to uker nå? Jeg er veldig langt nede, og føler at all jobben var til ingen nytte.

Runketroll

Anonymous poster hash: 144dd...ff3

Skrevet

Burde ikke Kari Jaquesson være på ballen her, og holde et 4 siders innlegg om "pearl necklace" og viktigheten av proteinrik diett ifm. trening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...