Gå til innhold

Alt er ødelagt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 2.5 måneder siden dro kjæresten min på en tur til utlandet, for å jobbe. Hun kommer tilbake i midten av februar.

Da hun dro besteme jeg meg for at jeg skulle gi henne en skikkelig overaskelse når hun kom hjem. Jeg skulle ikke runke, og spare alt til henne, slik at hun kunne få en kjempe-cumshot. Jeg har ikke runket på 2.5 måneder, bare spart alt til henne. Men når jeg våknet i dag var det fullt av sæd i boxeren, massevis!, alt jeg hadde spart er nå ute. Jeg har aldri hatt våte drømmer før, så tenkte ikke en gang på det. All jobben min var til ingen nytte.

Hvis jeg begynner å spare på nytt, vil det bli bra på bare to uker nå? Jeg er veldig langt nede, og føler at all jobben var til ingen nytte.

Anonymous poster hash: 86735...5c1
Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Det var synd å høre. Finnes det ikke diverse matvarer du kan spise som fremmer og er bra sædproduksjon? Prøv å google deg opp på det ;)

Skrevet

For 2.5 måneder siden dro kjæresten min på en tur til utlandet, for å jobbe. Hun kommer tilbake i midten av februar.

Da hun dro besteme jeg meg for at jeg skulle gi henne en skikkelig overaskelse når hun kom hjem. Jeg skulle ikke runke, og spare alt til henne, slik at hun kunne få en kjempe-cumshot. Jeg har ikke runket på 2.5 måneder, bare spart alt til henne. Men når jeg våknet i dag var det fullt av sæd i boxeren, massevis!, alt jeg hadde spart er nå ute. Jeg har aldri hatt våte drømmer før, så tenkte ikke en gang på det. All jobben min var til ingen nytte.

Hvis jeg begynner å spare på nytt, vil det bli bra på bare to uker nå? Jeg er veldig langt nede, og føler at all jobben var til ingen nytte.

Det er en makskapasitet på hvor mye du kan "lagre/spare opp) 2 uker burde holde til at du får en god del. Ta gjerne og tease deg opp litt hver dag runk til du nesten kommer så slutter du rett før. Etter 2 uker med dette har du ikke bsre jævlig mye sperm men du vil få et tidlig stadie av blåballe". Lykke til, det er helt for jævlig vondt men når du først kommer er det verdens herligste følelse!

Anonymous poster hash: 9c4f4...131

Skrevet

Og du er sikker på at dette er en overraskelse hun setter pris på? Hva skjedde med så lage middag med vin til..

• Liker 10
Skrevet

Er hun spesielt glad i sæd?

Hvis ikke tror jeg ikke dette er noe hun kommer til å sette pris på egentlig. Eller skjønne greia med. Hadde min partner gjort det med meg.. jeg hadde nok ikke tenkt over at han kom mer enn vanlig en gang. Og hadde han sagt at han hadde spart opp så det ble ekstra mye sæd til meg hadde jeg vel bare tenkt "jaaaahhh... åkei.. :rolleyes: "

Anonymous poster hash: cd3fc...9f6
  • Liker 15
Skrevet

Det var synd å høre. Finnes det ikke diverse matvarer du kan spise som fremmer og er bra sædproduksjon? Prøv å google deg opp på det ;)

Vet ikke, kanskje egg?

Det er en makskapasitet på hvor mye du kan "lagre/spare opp) 2 uker burde holde til at du får en god del. Ta gjerne og tease deg opp litt hver dag runk til du nesten kommer så slutter du rett før. Etter 2 uker med dette har du ikke bsre jævlig mye sperm men du vil få et tidlig stadie av blåballe". Lykke til, det er helt for jævlig vondt men når du først kommer er det verdens herligste følelse!

Anonymous poster hash: 9c4f4...131

Dette høres jo ut som tortur!

Er hun spesielt glad i sæd?

Hvis ikke tror jeg ikke dette er noe hun kommer til å sette pris på egentlig. Eller skjønne greia med. Hadde min partner gjort det med meg.. jeg hadde nok ikke tenkt over at han kom mer enn vanlig en gang. Og hadde han sagt at han hadde spart opp så det ble ekstra mye sæd til meg hadde jeg vel bare tenkt "jaaaahhh... åkei.. :rolleyes: "

Vet ikke om hun er spesielt glad i det. Men jeg tenker at alle kvinner er relativt glad i det, så om jeg ga henne en kjempestor ladning, ville hun naturligvis sette pris på det.

Skrevet

Burde jeg fortelle henne at jeg holdt meg så lenge for henne, selv om det ikke holdt helt til hun kom tilbake? Viser det hvor mye jeg bryr meg om henne?

Skrevet

Jeg kjenner ingen som er spesielt glad i sperm av mine venninner.. Men det at du har holdt deg er noe jeg hadde digget å høre :)

Anonymous poster hash: de4e3...c2e

• Liker 1
Skrevet

er det noe som heter å spare? herregud jeg må snart gå tom?! jeg gjør det minst 6 ganger daglig! vil jeg få sterkere orgasme om jeg venter litt? hilsen kvinne..

Anonymous poster hash: ffa50...32b
Skrevet

Vet ikke, kanskje egg?

Dette høres jo ut som tortur!

Vet ikke om hun er spesielt glad i det. Men jeg tenker at alle kvinner er relativt glad i det, så om jeg ga henne en kjempestor ladning, ville hun naturligvis sette pris på det.

Så feil kan du ta.

Men det stemmer ikke!

Er du veldig ung?

Sats heller på å lage en god middag til henne med vin i glasset.

Skap en romantisk stemning med levende lys.

Skal love deg at det blir mer vellykket og ikke minst tatt bedre i mot enn en ladning med sæd.

Skrevet

Burde jeg fortelle henne at jeg holdt meg så lenge for henne, selv om det ikke holdt helt til hun kom tilbake? Viser det hvor mye jeg bryr meg om henne?

Holder hun seg for deg, da?

Hvis ikke dere har en spesiell avtale der, så er jeg ikke helt sikker på at hun kommer til å skjønne poenget med at du har holdt deg..

Skrevet

Beste troll-posten på lenge!!!! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Anonymous poster hash: 0b3e1...43f
  • Liker 7
Skrevet

De fleste kvinner er ganske likegyldig til sæd egentlig. Så jeg tror ikke dette er det beste trikset for å gjøre stas på henne.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo spare på sæden ved å skrape det av trusa og ha det i et glass og overraske henne på den måten.

Anonymous poster hash: f8474...5b0
  • Liker 2
Skrevet

Du kan jo spare på sæden ved å skrape det av trusa og ha det i et glass og overraske henne på den måten.

Anonymous poster hash: f8474...5b0

Toppet med litt navlelo?

• Liker 2
Skrevet

De fleste kvinner er ganske likegyldig til sæd egentlig. Så jeg tror ikke dette er det beste trikset for å gjøre stas på henne.

Jo, men mange kvinner elsker f. eks. å få det på brystene, eller på magen osv..

Holder hun seg for deg, da?

Hvis ikke dere har en spesiell avtale der, så er jeg ikke helt sikker på at hun kommer til å skjønne poenget med at du har holdt deg..

Nei, men hun squirter da ikke. Men hadde vært kult å sett en kvinnelig squirter komme hvis hun hadde holdt seg lenge! ;)

Skrevet

Jo, men mange kvinner elsker f. eks. å få det på brystene, eller på magen osv..

Men gjør din kvinne det?

Skrevet

Runk uten å komme gjentatte ganger dagene før hun kommer hjem så får du en rimelig grei ladning.

Skrevet

Server henne en bukkake milkshake når hun kommer tilbake.

Det tenker jeg vil imponere mAKS.

Anonymous poster hash: 9cdf0...f14
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...