AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Er det farlig for baby i magen i tredje trimester å få orgasme ? Man kan ikke sette i gang fødsel ? Anonymous poster hash: fb3bf...466
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Nei det er ikke farlig. Kos deg med sex så lenge det føles behagelig. Det kan være at det blir ubehagelig når man føler seg stor i siste trimester og det derfor ikke blir noe av sex. men så lenge man har lyst har man lov. Ikke farlig. Anonymous poster hash: 0a29d...8bf
Gjest Runforit Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Er vel sperm ved termin som kan utløse fødsel.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Er det farlig for baby i magen i tredje trimester å få orgasme ? Man kan ikke sette i gang fødsel ? Anonymous poster hash: fb3bf...466 Da hadde nok en del av svangerskapsomsorgen hatt sexforbud som tema, tor du ikke?Anonymous poster hash: a9b41...19b
Nautika Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Er vel sperm ved termin som kan utløse fødsel. Det er kun hvis man allerede er moden Det er mulig man får kynnere av å få orgasme (been there, done that ), men så lenge man ikke har fått påvist kynnere som påvirker livmorhalsen tror jeg det er ufarlig.
Gjest Runforit Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Det er kun hvis man allerede er moden Det er mulig man får kynnere av å få orgasme (been there, done that ), men så lenge man ikke har fått påvist kynnere som påvirker livmorhalsen tror jeg det er ufarlig. Ah Er ikke helt der enda så har ikke helt satt meg inn i hvordan å sette i gang fødsel Haha
Kara W Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Orgasme skal være sunt ettersom det trener opp livmoren Når man nærmer seg termin kan både sperm og orgasme være med å sette igang fødselen, men fødselen starter ikke før babyen faktisk er klar for å komme ut. Noen få gravide kan ha problemer som gjør at de ikke skal ha sex, men da får de beskjed om dette fra lege/jordmor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå