Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det farlig for baby i magen i tredje trimester å få orgasme ? Man kan ikke sette i gang fødsel ?

Anonymous poster hash: fb3bf...466

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke farlig. Kos deg med sex så lenge det føles behagelig. Det kan være at det blir ubehagelig når man føler seg stor i siste trimester og det derfor ikke blir noe av sex. men så lenge man har lyst har man lov. Ikke farlig.

Anonymous poster hash: 0a29d...8bf
Gjest Runforit
Skrevet

Er vel sperm ved termin som kan utløse fødsel.

Skrevet

Er det farlig for baby i magen i tredje trimester å få orgasme ? Man kan ikke sette i gang fødsel ? Anonymous poster hash: fb3bf...466

Da hadde nok en del av svangerskapsomsorgen hatt sexforbud som tema, tor du ikke?

Anonymous poster hash: a9b41...19b

Skrevet

Er vel sperm ved termin som kan utløse fødsel.

Det er kun hvis man allerede er moden :)

Det er mulig man får kynnere av å få orgasme (been there, done that :P), men så lenge man ikke har fått påvist kynnere som påvirker livmorhalsen tror jeg det er ufarlig. ;)

Gjest Runforit
Skrevet

Det er kun hvis man allerede er moden :)

Det er mulig man får kynnere av å få orgasme (been there, done that :P), men så lenge man ikke har fått påvist kynnere som påvirker livmorhalsen tror jeg det er ufarlig. ;)

Ah :P Er ikke helt der enda så har ikke helt satt meg inn i hvordan å sette i gang fødsel :P Haha :)

Skrevet

Orgasme skal være sunt ettersom det trener opp livmoren :fnise: Når man nærmer seg termin kan både sperm og orgasme være med å sette igang fødselen, men fødselen starter ikke før babyen faktisk er klar for å komme ut.

Noen få gravide kan ha problemer som gjør at de ikke skal ha sex, men da får de beskjed om dette fra lege/jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...