Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #1 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du vant topp-prisen i Lotto og fikk råd til dra på ferie akkurat der du ville: hvor ville du reist og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 9. august 2004 #2 Del Skrevet 9. august 2004 Hadde eg hatt ubegrensa med pengar ville eg loffa rundt i verden i 1 år. Opplevd heile Asia, sjekka ut Afrika og Sør-Amerika og funne mitt eget Sydhavsparadis. Viss det berre er snakk om en to vekers tur ville eg tatt en tur til Mauritius eller en annen plass eg aldri kjem til å ha råda til og reise til under vanlige omstendigheter. *drømme seg vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. august 2004 #3 Del Skrevet 9. august 2004 Akkurat nå står Vietnam øverst på ønskelista. Var der for noen år siden, men rakk ikke å se alt jeg hadde lyst til. Så 4 uker med loffing fra Ho Chin Minh City til Hanoi hadde vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 9. august 2004 #4 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg hadde reist til Toscana og bodd på agritourismo'er (gamle slott/gårder omgjort til leilighetshoteller) så lenge jeg bare kunne. Nyyydelig mat, herlig vin produsert i små kvantum og derfor ikke eksportert, herlige små middelalderbyer og skjønt landskap... Området sørover for Siena er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 For meg frister området Tanzania, Zanzibar og helt ned til Madagaskar. Eller Afrika generelt. Området har fascinert meg i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 9. august 2004 #6 Del Skrevet 9. august 2004 USA USA USA, føler nesten at det bobler inni meg... men så kom jeg jo på at jeg ikke har vunnet i LOTTO... ennå! New York/Baltimore/Orlando/Miami/Key West/New Orleans/Las Vegas/LA/San Fransicso +++++ Har så lyst på en tur, men da må jeg ha mange penger. Kan ikke bare reise så langt for noen få dager, derfor blir det med tanken ennå. Men krysser fingrene hver lørdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 9. august 2004 #7 Del Skrevet 9. august 2004 Grønland! Eller reise rundt i tidligere Sovjetunionen i et halvt års tid, Russland, Sentral-Asia, Kaukasus med mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 9. august 2004 #8 Del Skrevet 9. august 2004 Asia eller Australia, kanskje New Zealand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 10. august 2004 #9 Del Skrevet 10. august 2004 For meg frister området Tanzania, Zanzibar og helt ned til Madagaskar. n Da kan du kanskje være blindpassasjer i kofferten min, jeg drar i sepember Min drømmedestinasjon akkurat nå er Argentina. Egentlig sør-Amerika generelt, hadde jeg hatt ubegrenset med midler (og ferie..) skulle jeg ønske jeg kunne reise rundt i Sør Amerika i noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå