Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?

HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Million skrev (På 14.10.2024 den 12.21):

"Melkemannen" ble han kalt etterpå, og hvis jeg husker rett, drakk han 7 liter melk om dagen?

I en senere episode, med en annen Luksusfellendeltaker, dukket han opp igjen. Da hadde han slått seg sammen med denne andre deltakeren og skulle starte rederi og kjøpe båter... husker programlederen rynket på nesa foran kamera og sa han var "skeptisk" eller noe sånt - ikke overraskende 😂

Haha, to Luksusfellendeltakere går sammen om å starte en bedrift - what could possibly go wrong, liksom. 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmwhatever skrev (7 timer siden):

Haha, to Luksusfellendeltakere går sammen om å starte en bedrift - what could possibly go wrong, liksom. 🤣

He he, var akkurat det programlederen (tror det var Magne) sa, da han sa han ble skeptisk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 21.35):

Jeg mener å huske en episode hvor en person hadde vunnet ett slags Flax-lodd hvor man får kanskje 20 000 kroner hver eneste måned eller noe sånn. Denne summen er kanskje hver måned, i femten eller tjue år. I steden for å bare få en spesifikk "engangs-sum" på for eksempel en million, eller what ever. Så de kunne jo selvfølgelig bruke 20 000 kroner ekstra hver eneste måned på for eksempel ferie eller klær og annen luksus, samtidig som de ikke behøvde å bruke av lønnen deres til all denne ekstra luksusen.

men etter ett visst antall år tar selvfølgelig disse pengene slutt, samtidig som de hadde blitt alt for godt vant til å få 20 000 kroner ekstra hver eneste måned. Så de valgte å ta opp forskjellige svindyre kredittkort eller forbrukslån, fordi de ønsket å opprettholde denne ekstra livsstilen deres. Men jeg husker ikke om dette var fra den norske sesongen, eller den svenske eller danske?  

Anonymkode: 608e5...d2e

Hadde jeg vunnet 20 000 tusen ekstra hver måned,hadde jeg fylt opp sparekontoen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker noen, flere enn en, som åpenbart ikke lærte noen ting og der programlederne likevel lot som om intervensjonen var en suksess. Av høfflighetshensyn og for å la en teoretisk tvil komme deltakeren til gode.

De meldte seg sannsynligvis på Luksusfellen pga press fra sine nære og fikk utsatt katastrofen med noen få måneder kanskje.

Flere enn før burde få økonomien sin satt under kontroll av verge og NAV/staten kan gjerne være vergen fordi det er vanskelig å finne ansvarsfulle slektninger som ikke kan manipuleres. For vi må innse at det faktisk finnes folk som liker å leve i kaos og skape kaos rundt seg. Så rart det enn kan høres ut for de som ikke har erfaring med sånne. Da må alle vi andre ha lettere tilgjengelige muligheter til å beskytte oss mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Husker godt ei som jobbet i dagligvare og som tok ut sjokolade på lønna. Typ ei storplate med sjokolade hver vakt eller noe, og kanskje til hun skulle hjem og kose seg også. Økonomene var sånn "du må stoppe muligheten for å ta ut sjokolade på krita. Du får jo nesten ikke lønn for å jobbe her, du får betalt i sjokolade. Sjokolade betaler ikke regningene dine". Har tenkt en del på denne her av en eller annen grunn. Noen fler? 

Husker så klart også melkemannen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...