Gå til innhold

Jenter, kan dere tenne visuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg har aldri blitt tent bare av å se på en fremmed mann, uansett hvor bra han ser ut. Jeg må bli kjent med vedkommende, og bli forelsket i så fall. Jeg har heller aldri vært særlig interessert i å sitte og fnise og kommentere mannekropper med venninner. Har aldri forstått andre som får tenning av fremmede sånn ut av det blå. Synes egentlig det virker litt primitivt og billig.

Anonymous poster hash: 874ef...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri blitt tent bare av å se på en fremmed mann, uansett hvor bra han ser ut. Jeg må bli kjent med vedkommende, og bli forelsket i så fall. Jeg har heller aldri vært særlig interessert i å sitte og fnise og kommentere mannekropper med venninner. Har aldri forstått andre som får tenning av fremmede sånn ut av det blå. Synes egentlig det virker litt primitivt og billig.

Så du mener alle menn er primitiv og billig?

Anonymous poster hash: 82f2d...d9a

• Liker 1
Skrevet

Så du mener alle menn er primitiv og billig?

Anonymous poster hash: 82f2d...d9a

Ikke alle, for alle menn er ikke like. Men veldig mange menn er relativt primitive vesener, ja. Noen damer også.

Skrevet (endret)

Ikke alle, for alle menn er ikke like. Men veldig mange menn er relativt primitive vesener, ja. Noen damer også.

En er hverken primitiv eller billig om en kan tenne på en kropp selv om du ikke gjør det!

Om en mann eller kvinne finner en person seksuelt attraktiv, behøver en da ikke å ha sex med vedkommende.

Vi har alle forskjellig tennigsmønster. Du er temmelig trangsynt.

Endret av Snuppi
Skrevet

Tror ikke jeg tenner så veldig visuelt. Kan tenne på sekunder på synet av min samboer med ståpikk, men ikke av synet av en tilfeldig fremmed med bra kropp. Det er kanskje mer lukt for min del som kan gi kribling selv om det er en fremmed.

Og så små bevegelser. Vanskelig å forklare, men skal gi et eksempel som jeg egentlig ikke helt skjønner selv hvorfor var så tennende; i en episode for noen år siden av underholdningsprogrammet Beat for Beat var det ene laget en mann og en kvinne sammen. Han var "helt vanlig" av utseende, kanskje litt "streng" i ansiktsmimikken. De halte i land poeng på et flott samarbeid, og etter avsluttet sang smasken kvinnen mannen på laget sitt på munnen. Hun hadde leppestift på seg, så han fikk farge på leppene og litt på siden. Han var bare helt rolig, førte en finger opp til leppene og tørket sakte bort. Merkelig nok ga det meg heftige ilinger uten at jeg skjønner hva som traff meg. Men slike ting kan tenne meg; det blir jo på en måte visuelt, men ikke på samme måte som å tenne på en hårete overkropp eller ei stram rumpe.

Anonymous poster hash: 0a044...238
Skrevet

jeg er veldig glad i å se på gutter i allefall men blir jo ikke direkte kåt av det

Skrevet

Om han er kjæresten min tenner jeg visuelt på ham. F.eks. senete armer eller adonis belte. Tilfeldige mannekropper finner jeg ikke interessante i det hele tatt.

Skrevet

Så alle som ikke har samme "sofistikerte" tenningsmønster som deg er primitive og billige?

Hva er egentlig galt med å tenne på det visuelle? Hvorfor skal det være mindre verdt å bare være kåt, ikke ha noen andre følelser overfor en annen person?

Anonymous poster hash: 0e5d5...0e2

Skrevet

Så alle som ikke har samme "sofistikerte" tenningsmønster som deg er primitive og billige?

Hva er egentlig galt med å tenne på det visuelle? Hvorfor skal det være mindre verdt å bare være kåt, ikke ha noen andre følelser overfor en annen person?

Anonymous poster hash: 0e5d5...0e2

Det er primitivt, fordi den umiddelbare visuelle tenningen kun handler om kropp og siklende begjær, og ikke om hele mennesket.

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan vi det. Skjer ganske så ofte det.

Anonymous poster hash: 8a0bd...078
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg er nok primitiv jeg, da, for jeg tenner på synet av en digg mann. Høy, mørk og barsk med det rette blikket og jeg kan ta meg i å stirre og fantasere.

Skrevet

Jeg kan glatt tenne ved synet av en kjekk og veltrent mann, f.eks. i bar overkropp, eller i en t-trøye som er litt for trang. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...