Gå til innhold

Jenter, kan dere tenne visuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er vel nærmest opplest og vedtatt at gutter er mer visuelle i tenningsmønsteret enn jenter. Hvis ei jente med store velformede fordeler
har en dyp utringning kan det være utrolig vanskelig å ikke la blikket gli ned der.
Mye av vårt tenningsmønster kan man finne fornuftige forklaringer på i biologi og evolusjon, men akkurat dette kan jeg ikke se noen umiddelbar
logisk forklaring på. Det visuelle gir oss øyeblikkelig viktig informasjon om en eventuell partner. Hvis vi skal forplante oss er det viktig
at partneren er frisk og sterk for å sikre gode gener til avkommet. Det kan vi i stor grad fastslå ved å se på partneren.
OK, høyde hos menn er et kraftig afrodisikum. Menn som er godt over snittet høye har i gjennomsnitt langt flere barn enn resten av mannfolka.
Men det jeg lurer på er om dere jenter aldri har det som oss gutta, dvs. at vi på et sekund kan gå fra å tenke på værmeldingen til å bli
supertente ved å se ei lekker og sexy kledd dame som går forbi.
Rent kroppslig-visuelt har jeg hatt flaks med genene, og har vel alltid sett veltrent ut selv når jeg i perioder ikke har trent noe særlig. Da
jeg bodde på studentby var jeg på badet en lørdag og hadde akkurat fått på meg underbuksen, da det banket heftig på døren. Det var ei av de
utenlandske jentene som hadde opplevd at vasken på kjøkkenet hadde tettet seg, og hun fikk panikk. Siden hun var så fortvilet gikk jeg ut på
kjøkkenet i bare underbuksen, og hun fikk sett det meste av meg for å si det sånn. Ved en senere anledning sa hun at jeg hadde en "perfect body".
Allikevel har jeg aldri sett jenter glo på hverken meg eller noen av mine medbrødre slik vi gutta kan finne på å glo på ei sexy jente.
Gjør jenter aldri det?

Anonymous poster hash: 0e5d5...0e2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg kan godt svitsje kjapt fra middagsmat eller været til å tenke dirty bare ved synet av en mann. Men det betyr ikke at jeg glor lenge og åpenlyst. Jeg er såpass visuell at et blikk er nok til at jeg kan fantasere lenge etterpå uten å glo.

Skrevet

Kanskje jenter fantaserer mer inne i hodet sitt etter et kjapt blikk?

Har intrykk av at jenter studerer bilder ganske nøye på tinder og facebook også.
Kanskje visuelle på en litt annen måte?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner hvertfall på synet av en flott, pen mann. Tror ikke det er mange som ikke nyter synet av det motsatte kjønn, jeg og venninner diskuterer ofte kroppen til kjekke menn for eksempel.

Anonymous poster hash: 82f2d...d9a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var ung. Nå kan du stille opp hele Chippendales uten at jeg bryr meg nevneverdig.

Men jeg kan tenne fort på et blikk, en kommentar eller en berøring av den rette mannen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er jo noget skeptisk til hele greia med at gutter er mer visuelle i tenningsmønsteret i det hele tatt, så jeg tenker nå at det er ganske likt, egentlig.

Det er ikke sånn at jeg blir plaskvåt av å se en kjekk mann på gata, men det er vel heller ikke sånn at menn blir steinharde av å se en fin kvinne? Men jeg registrerer det jo, og kan fint lage typ sexy scenarioer i hodet og bli tent av det

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig visuell ( dame ), men ikke bare seksuelt. Mer av skjønnhet, en vakker mann, en vakker kropp, et spesielt lys ute, elsker fine klær, stoffer...Kan bli tent av skjønnhet faktisk, men ofte er det noe annet og. Ikke bare begjær, selv om det og kan være der. Jeg har alltid vært veldig visuell, men så er jeg og kunstnerisk ( tegner, maler, fotograferer etc ) Tror uansett at det er en myte at bare menn er visuelle.Tror mange dange damer er svært visuelle, men føler det er mer enn bare det seksuelle, selv om det finnes damer som gjør det og.

Anonymous poster hash: d1818...31f
  • Liker 1
Skrevet

Det er i allefall svært sjeldent for min del, at jeg går fra å tenke på det ene til å plutselig bli opphisset av å se en kjekk mann.. Jeg må i såfall fantasere om mannen, tillegge han attraktie egenskaper, dikte opp et scenario inne i hodet mitt :P

Anonymous poster hash: 6d443...462
Gjest Andrea93
Skrevet

Glor ikke på fremmede som er til stede, rett og slett av respekt. Men om jeg kan tenne visuelt på en deilig mann på tv/film/forbipasserende? Absolutt. Og det er ingen ting i verden som gjør meg mer tent på sekundet enn synet av samboeren naken med stå. Da hiver jeg omtrent etter pusten.

Skrevet

Nei, tenner lite visuelt, og om jeg gjør det er det ut i fra person, stort sett. Det må altså ikke være "perfekt".

Tenner mest på kjemi. Noen er bare utrolig sexy i seg selv. Det har ingenting med utseende å gjøre.

Anonymous poster hash: 9c21c...42e

Skrevet

Har aldri blitt tent sånn plutselig av en ukjent mann, uansett hvor bra han ser ut. De mennene jeg kjenner derimot og liker personlighetene til, de kan jeg bli tent av hvis de plutselig dukker opp med 3-dagers, går i t-skjorte slik jeg ser litt muskler eller lignende. Hvis de stryker seg over låret eller bare av å se hendene bevege seg over noe,...da jobber hjernen raskt og jeg prøver å mane frem følelsen av hvordan det ville vært om han strøk fingrene sine over min arm. Da kan jeg bli tent temmelig raskt.

Anonymous poster hash: 75956...c0c

Skrevet

Det er vel nærmest opplest og vedtatt at gutter er mer visuelle i tenningsmønsteret enn jenter. Hvis ei jente med store velformede fordeler
har en dyp utringning kan det være utrolig vanskelig å ikke la blikket gli ned der.
Mye av vårt tenningsmønster kan man finne fornuftige forklaringer på i biologi og evolusjon, men akkurat dette kan jeg ikke se noen umiddelbar
logisk forklaring på. Det visuelle gir oss øyeblikkelig viktig informasjon om en eventuell partner. Hvis vi skal forplante oss er det viktig
at partneren er frisk og sterk for å sikre gode gener til avkommet. Det kan vi i stor grad fastslå ved å se på partneren.
OK, høyde hos menn er et kraftig afrodisikum. Menn som er godt over snittet høye har i gjennomsnitt langt flere barn enn resten av mannfolka.
Men det jeg lurer på er om dere jenter aldri har det som oss gutta, dvs. at vi på et sekund kan gå fra å tenke på værmeldingen til å bli
supertente ved å se ei lekker og sexy kledd dame som går forbi.
Rent kroppslig-visuelt har jeg hatt flaks med genene, og har vel alltid sett veltrent ut selv når jeg i perioder ikke har trent noe særlig. Da
jeg bodde på studentby var jeg på badet en lørdag og hadde akkurat fått på meg underbuksen, da det banket heftig på døren. Det var ei av de
utenlandske jentene som hadde opplevd at vasken på kjøkkenet hadde tettet seg, og hun fikk panikk. Siden hun var så fortvilet gikk jeg ut på
kjøkkenet i bare underbuksen, og hun fikk sett det meste av meg for å si det sånn. Ved en senere anledning sa hun at jeg hadde en "perfect body".
Allikevel har jeg aldri sett jenter glo på hverken meg eller noen av mine medbrødre slik vi gutta kan finne på å glo på ei sexy jente.
Gjør jenter aldri det?

Anonymous poster hash: 0e5d5...0e2

Jeg har EN mann jeg heltenner på, bare jeg ser ham... :bond::hakeslepp:

Skrevet

Jeg tenner hovedsaklig på å se på at folk gjør ting. Kan bli tent av kroppsdeler dersom jeg syns mannen er attraktiv.

Jeg tror denne visuelle tenningsgreia er bullshit. Tror ikke man kan dele tenning på den måten. Visuelt, handling, lyder, lukter, mange faktorer som spiller inn. Selv om en dame ikke tenner på en bar overkropp, så kan hun tenne på å se sin kjærestes erigerte penis. Det er ikke så lett at enten tenner man visuelt, eller så gjør man det ikke.

Anonymous poster hash: a17bb...d2d
Skrevet

Det hender at jeg ser gutter og legger merke til kroppen deres. Tenker at de har digg kropp og at han gjerne kunne fått tatt meg. Det er slik jeg kan sitte og tenke på under forelesning hvis jeg ser en kjekk gutt.

Men det er en jeg kjenner godt som tenner meg mer enn noen annen. Har så utrolig lyst på han. Han er så deilig. Hele kroppen hans. Hvordan han ser ut. Hvordan han snakker. Alt! :wow:

Så ja, jeg tenner visuelt.. men for at det virkelig skal være full tenning, så må jeg kjenne personen:)

Anonymous poster hash: 3fc15...583
Skrevet

Jeg gjør dette ganske ofte egentlig. Spesielt på treningsenteret. Jeg blir ikke

umiddelbart tent...men jeg begynner å fantasere hva han der kunne gjort med

meg...osv osv.

Skrevet

Jeg kan bli veldig tent visuelt, å se litt hår på brystet, trente lår, pene hender etc kan gjøre at jeg tenker de mest skitne tanker :-P Senest i helgen da jeg var ute på byen og så en jeg har litt sansen for, han ble studert rimelig nøye ;-) men diskré så tror ikke han ble plaget av det akkurat. I hverdagen er jeg selvfølgelig enda mer diskré så tror kanskje endel av oss damer som tenner visuelt klarer skjule det relativt bra. Håper jeg ;-)

Gjest HeiHade
Skrevet

Nei, jeg må vel egentlig komme i prat med ham og like hvordan han oppfører seg osv før å bli tent. Eventuelt ta på ham/bli tatt på ham. Men når det allerede har begynt så kan jeg nok ta meg selv i å beundre kroppen hans.

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var ung. Nå kan du stille opp hele Chippendales uten at jeg bryr meg nevneverdig.

Men jeg kan tenne fort på et blikk, en kommentar eller en berøring av den rette mannen.

Dette.

Jeg kan godt se at en mann er pen, men for at jeg skal tenne på han, må personligheten være bra også. Hvis kjemien stemmer, skal det ikke mye til for å tenne meg. Men dersom det er kun visuelt; nei.

Anonymous poster hash: 2c485...3c3

Gjest Lille-pus
Skrevet

Interessen vekkes gjerne visuelt, ved blikk, smil, måten å te seg på....men om det 'ikke er noen hjemme' så faller interessen til jorden som en sten.

Skrevet

Kan tenne/bli varm når jeg går forbi en mann tilfeldigvis på gata, eller hvis jeg går bak og han har en fin rumpe. Blikk, øyne og hender er noe jeg legger merke til, men tenner ikke på alle med et pent og sexy ytre. Og går ikke hjem og tenker mer på en villt fremmed. Tror det er veldig hormonstyrt etter hvor jeg er i den månedlige syklusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...