Gå til innhold

Gutter: dere dåpner vel litt av denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe skulle være dåner

Anonymous poster hash: fa326...710

Skrevet

Jeg "dåpner" som bare det.

Anonymous poster hash: 1e03f...151
Skrevet

Too skinny...men ok tryne da.

Anonymous poster hash: 04dfd...945
  • Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Veldig pen dame det der....men det ville ikke vært krise om hun hadde noen få kilo til på kroppen....Det er hun i Transformers ikke sant?

• Liker 2
Skrevet

Perfekt kropp, og utrolig pen.

Anonymous poster hash: a002a...c05
  • Liker 1
Skrevet

Fin i trynet, resten var stusslig.

Anonymous poster hash: 813fb...bc9
  • Liker 5
Skrevet

Fin i trynet, resten var stusslig.

Hva var galt med resten?

• Liker 1
Skrevet

Hva var galt med resten?

For tynn! Altfor tynn.

• Liker 5
Skrevet

Men ansiktet er upåklagelig. Jeg hadde alt i alt vært veldig fornøyd om det var utseendet på dama mi. Selv om hun gjerne kunne hatt litt mer kjøtt.

• Liker 1
Skrevet

Ah hvilket vakkert hår! Helt ok tryne, flott kropp.

Anonymous poster hash: a4b56...7ab

Skrevet

Pen, men langt fra favoritt. For spinkel. Hater å knulle tynne damer i doggie stile...

Anonymous poster hash: 41797...477
  • Liker 1
Skrevet

Hun må vel være det fineste på jord?

http://www.tinseltownoops.com/wp-content/uploads/2009/06/isabel-lucas-sexy-beach-pics-5.jpg

Anonymous poster hash: fa326...710

Hehe ja hun er 10/10.;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe.:P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal.:P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe.;)

Anonymous poster hash: 94028...d58

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Hun er nydelig :wow: Men ikke den peneste i hele verden ;)

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja hun er 10/10. ;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe. :P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal. :P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe. ;)

Jeg kjenner INGEN, og har aldri hørt om noen, som ønsker at han skal holde på i en time. Kysse, kose, leke, pile, hasex i mer enn fem minutter (inkludert forspill), ja. Pule i en time: NEI. Det er menn som ønsker det. Og menn som ønsker at dama skal ønske det.

Anonymous poster hash: c0628...750

• Liker 13
Skrevet

Hehe ja hun er 10/10. ;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe. :P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal. :P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe. ;)

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: c0c60...eba

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner INGEN, og har aldri hørt om noen, som ønsker at han skal holde på i en time. Kysse, kose, leke, pile, hasex i mer enn fem minutter (inkludert forspill), ja. Pule i en time: NEI. Det er menn som ønsker det. Og menn som ønsker at dama skal ønske det.

Anonymous poster hash: c0628...750

Gå inn i den tråden der de spør om jenter blir sur hvis gutten kommer for fort. Er mange damer som krever at mannen skal holde ut i lang tid. Men det de ikke skjønner er at de må være veldig uattraktiv hvis en mann klarer å holde ut så lenge.:)

• Liker 1
Skrevet

foretrekker en med litt mer kjøtt på kroppen :-(

Anonymous poster hash: 58039...076
  • Liker 1
  • Opprett ny...