Gå til innhold

Gutter: dere dåpner vel litt av denne dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Veldig pen dame det der....men det ville ikke vært krise om hun hadde noen få kilo til på kroppen....Det er hun i Transformers ikke sant?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin i trynet, resten var stusslig.

Anonymous poster hash: 813fb...bc9

Hva var galt med resten?

Anonymous poster hash: a002a...c05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med resten?

Anonymous poster hash: a002a...c05

For tynn! Altfor tynn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ansiktet er upåklagelig. Jeg hadde alt i alt vært veldig fornøyd om det var utseendet på dama mi. Selv om hun gjerne kunne hatt litt mer kjøtt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah hvilket vakkert hår! Helt ok tryne, flott kropp.

Anonymous poster hash: a4b56...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, men langt fra favoritt. For spinkel. Hater å knulle tynne damer i doggie stile...

Anonymous poster hash: 41797...477
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må vel være det fineste på jord?

http://www.tinseltownoops.com/wp-content/uploads/2009/06/isabel-lucas-sexy-beach-pics-5.jpg

Anonymous poster hash: fa326...710

Hehe ja hun er 10/10.;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe.:P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal.:P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe.;)

Anonymous poster hash: 94028...d58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja hun er 10/10. ;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe. :P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal. :P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe. ;)

Jeg kjenner INGEN, og har aldri hørt om noen, som ønsker at han skal holde på i en time. Kysse, kose, leke, pile, hasex i mer enn fem minutter (inkludert forspill), ja. Pule i en time: NEI. Det er menn som ønsker det. Og menn som ønsker at dama skal ønske det.

Anonymous poster hash: c0628...750

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja hun er 10/10. ;) Problemet er at det ikke går å ha sex med henne, hehe. :P Neida går jo ann, men klarer jo ikke å holde like lenge som hvis dama er mere normal. :P Dere damer som vil at mannen skal pule dere 1 time burde seriøst være bekymret. Han kan ikke tenne mye på dere da. Hvis jeg ikke tenner på jenta så mye så kan jeg holde på i 3 timer. Men er hun så fin som hun er, er 10 min maks hehe. ;)

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: c0c60...eba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner INGEN, og har aldri hørt om noen, som ønsker at han skal holde på i en time. Kysse, kose, leke, pile, hasex i mer enn fem minutter (inkludert forspill), ja. Pule i en time: NEI. Det er menn som ønsker det. Og menn som ønsker at dama skal ønske det.

Anonymous poster hash: c0628...750

Gå inn i den tråden der de spør om jenter blir sur hvis gutten kommer for fort. Er mange damer som krever at mannen skal holde ut i lang tid. Men det de ikke skjønner er at de må være veldig uattraktiv hvis en mann klarer å holde ut så lenge.:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foretrekker en med litt mer kjøtt på kroppen :-(

Anonymous poster hash: 58039...076
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...