Timseh Skrevet 3. februar 2015 #41 Skrevet 3. februar 2015 Oi, spesielt. Jeg ringte for å høre om 2årskontrollen, men ble møtt av et surt "du må vente slik som alle andre! Noen får ikke innkallelse før barnet nærmer seg tre!" Uten å fortelle navn eller annet. Da jeg ringte noen mnd seinere hadde de glemt oss, men fikk heldigvis karret oss til en time 1 mnd seinere (da Hs ikke hadde tid før). Nå er han over 3 år og jeg hadde enda ikke hørt om noe tannlegetime. Han har bursdag seint på året. Har ventet og ventet, gledet meg mye til han skal til tannpleier. Ringte i dag og hørte hvor innkallelsen ble av. De hadde registrert oss i en annen bydel, men der flyttet vi fra for 3 år siden. Dermed hadde de ikke tenkt å sende oss innkallelse da de trodde at den andre bydelen ordnet dette. Fikk heldigvis ordnet oss en time om et par uker. Hadde også blitt rimelig sjokkert hadde jeg fått bekymringsmld pga dette. Hadde ikke blitt redd eller bekymret, men det er jo selvsagt ikke koselig. Jeg får ringe inn om 4årskontrollen også, dersom de glemmer oss igjen så ikke bv blir kontaktet pga en misforståelse.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #42 Skrevet 3. februar 2015 Oi, spesielt. Jeg ringte for å høre om 2årskontrollen, men ble møtt av et surt "du må vente slik som alle andre! Noen får ikke innkallelse før barnet nærmer seg tre!" Uten å fortelle navn eller annet. Da jeg ringte noen mnd seinere hadde de glemt oss, men fikk heldigvis karret oss til en time 1 mnd seinere (da Hs ikke hadde tid før). Nå er han over 3 år og jeg hadde enda ikke hørt om noe tannlegetime. Han har bursdag seint på året. Har ventet og ventet, gledet meg mye til han skal til tannpleier. Ringte i dag og hørte hvor innkallelsen ble av. De hadde registrert oss i en annen bydel, men der flyttet vi fra for 3 år siden. Dermed hadde de ikke tenkt å sende oss innkallelse da de trodde at den andre bydelen ordnet dette. Fikk heldigvis ordnet oss en time om et par uker. Hadde også blitt rimelig sjokkert hadde jeg fått bekymringsmld pga dette. Hadde ikke blitt redd eller bekymret, men det er jo selvsagt ikke koselig. Jeg får ringe inn om 4årskontrollen også, dersom de glemmer oss igjen så ikke bv blir kontaktet pga en misforståelse. Liten opptatering,jeg har lest litt rundt på nettet osv. Jeg har grublet mye over hvorfor helsesøsteren ikke kunne ringe bv bare for å si at det har vært en misforståelse og at breva har blitt sendt til feil adresse, og at hun heller ikke va villig til at jeg spurte om bv kunne ringe hun. tiltross fra oppførselsen hennes så fikk jeg en ekkel følelse så jeg tok å kontaktet advokat, advokaten og reagerte på hvordan helsesøsteren framstilte seg og hun synst det var rart at ikke helsestasjon hadde sendt til riktig adresse siden det ikke er så vanskelig å finne den. Hun på helsestasjonen har ikke tatt seg bryet med å sjekke dette opp. Så skal jeg ha med advokat på møtet og få stoppet dette. Og foresten så fikk jeg høre via ei venninde at det er flere som har hatt problem med den helsesøsteren ang at hun melder til bv hele tiden for ting som ikke stemmer, hørte og at det var ei som hadde blitt meldt pga det samme som meg omtrent og etter slik som den helsesøsteren opptredde så kommer jeg fortest mulig til å skifte. Anonymous poster hash: ea233...b69
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #43 Skrevet 3. februar 2015 Liten opptatering,jeg har lest litt rundt på nettet osv. Jeg har grublet mye over hvorfor helsesøsteren ikke kunne ringe bv bare for å si at det har vært en misforståelse og at breva har blitt sendt til feil adresse, og at hun heller ikke va villig til at jeg spurte om bv kunne ringe hun. tiltross fra oppførselsen hennes så fikk jeg en ekkel følelse så jeg tok å kontaktet advokat, advokaten og reagerte på hvordan helsesøsteren framstilte seg og hun synst det var rart at ikke helsestasjon hadde sendt til riktig adresse siden det ikke er så vanskelig å finne den. Hun på helsestasjonen har ikke tatt seg bryet med å sjekke dette opp. Så skal jeg ha med advokat på møtet og få stoppet dette. Og foresten så fikk jeg høre via ei venninde at det er flere som har hatt problem med den helsesøsteren ang at hun melder til bv hele tiden for ting som ikke stemmer, hørte og at det var ei som hadde blitt meldt pga det samme som meg omtrent og etter slik som den helsesøsteren opptredde så kommer jeg fortest mulig til å skifte. Anonymous poster hash: ea233...b69 Bv må jo da en klype med salt når sånne tullinger er helsesøster. Aner de virkelig ikke hva de utsetter andre foreldre. Rart at slike mennesker skal få jobbe i helsevesen. Man må jo bare jatte med slike personer for å ikke få de på ryggen. Personer med makt kan gjøre sykt mye dumt for folk som har alt på stell og ikke bør ha en eneste mistanke rettet på seg.Anonymous poster hash: 8f6b1...904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå