Gå til innhold

noen som har hatt en jobb hvor leder/sjef har tvilt på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det? Hvor lenge varte tvilen og var den berettiget?

Anonymous poster hash: 796d2...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en leder som overtok i 2008, som hver dag stiller tvil ved samtlige arbeideres kompetanse og minner oss stadig på at vi ikke er verdt mer en fluen på veggen :/ han er ikke godt likt og de fleste ønsker han bort fra leder stillingen, men desverre ser det ikke ut til å skje med det første.

Det påvirke hverdagen våres ved at vi føler oss utrygg på jobb, praten mellom kollegaene går ofte ut på hvor irritert vi er på leder og at vi ønsker en ny leder.
Tvilen gjør også at vi får oppgaver med MEGET strenge og begrensede muligheter som ikke er til det beste for de vi behandler.

Tvilen var nok berretiget en gang i tiden, men per dags dato, har de alle fleste videreutdannet seg, innehar høyere kompetanse og tilegnet seg mer kunnskap. men oppgavene endrer seg ikke, leder er ikke interresert å gi oss oppgaver som gjør at vi får vedlikeholde den kunskapen mann fikk tilegnet seg på studiet, eller gi oss muligheten til å videreutvikle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en som tok over som sjef fikk plutselig veldig mye imot meg og tvilte på jobben jeg gjorde. Jeg endte opp i tårer og følte det var veldig urettferdig, å det var det. Flere har hatt store problemer med han! Det varte noen mnd, før jeg fikk bein i nesa å sa i fra til eiere av bedrift og sa imot sjefen min, nok er nok. Nå er jeg i følge han "en av de beste"...

Nå venter vi ny sjef, som vi gleder oss veldig til!



Anonymous poster hash: 07f0e...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...