Gå til innhold

Når går dere til seng?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboer legger seg 23-24 og står opp 5, jeg prøver å legge meg 22-23 for å stå opp 6.30-7. Det er forskjell på folks søvnbehov.

Anonymous poster hash: 810e9...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noe har seg en cowboy strekk om ettermiddagen, er det vanlig?

Jeg gjør det de dagene jeg har sovet lite. Og det er vel nesten hver eneste dag i ukedagene ;)

Burde legge meg 22.30 senest da jeg står opp 07, for å føle meg uthvilt, men sjelden jeg legger meg før 24. Da tar jeg en time i senga senere på dagen. Søvn på dagen ødelegger heldigvis ikke nattsøvnen min, har jeg sovet en time på ettermiddagen kan jeg gjerne legge meg 22.00 den påfølgende kvelden. Det har ingen sammenheng. Eller jo, hvis jeg ikke sover så er det vanskeligere å legge seg, for da blir jeg stuptrøtt rundt kl. 20 (og da har ikke ungen lagt seg enda, så jeg må vente) og så blir jeg overtrøtt etter det.

Anonymous poster hash: 28f1e...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ser at ingen her har beregnet inn en pulings noensinne etter de har lagt seg...?

Tørke?

Anonymous poster hash: aceb8...27c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet 21:44. Liar liar pants on fire!!

Anonymous poster hash: 0086b...ed8

:fnise:

Anonymous poster hash: 147b8...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...ser at ingen her har beregnet inn en pulings noensinne etter de har lagt seg...?

Tørke?

Spørsmålet er da følgelig: "Når går dere til seng". Ikke: "Når sovner dere". Å lese er en fin ting.

Anonymous poster hash: 147b8...427

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørke?

Å en trenger ikke ha tørke for det, vi har sjelden sex ved leggetid faktisk. Men har sex nesten hver dag fordet :fnise:

Anonymous poster hash: 7e110...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg har tidligvakt begynner jeg på jobb kl. 10. Da forsøker jeg å legge meg mellom 22 og 00, også står jeg opp mellom 08 og 09.

Dersom jeg har senvakt eller fri, legger jeg meg mellom 00 og 04. Står opp mellom 10 og 14.

Jeg trenger mye søvn + sliter med å sovne, det er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligvakt: Legger meg mellom 23.30 og 00.30, står opp 06.30. Begynner på jobb 07.30.

Har jeg nattevakt prøver jeg å sove så lenge som mulig på forhånd, siden jeg jobber fra 15-09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp kl 6. Prøver å legge meg et sted mellom 21.30 - 22.00 (er vanligvis veldig flink!).

Men det varierer egentlig mellom kl. 21 - 23.30, det spørs også om jeg jobber senvakt om kvelden (går på skole om dagen).

Anonymous poster hash: 856f0...bc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 22:30 og 00:00. Står opp rundt 06:55, begynner på jobb klokken 08:00.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.30-22.30, står opp 06.30. Skulle gjerne sovet enda mer også, men da må jeg legge meg veeldig tidlig i så fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21.30-22.30, står opp 06.30. Skulle gjerne sovet enda mer også, men da må jeg legge meg veeldig tidlig i så fall ;)

Samme her :) Men den siste uka har jeg lagt meg rundt 21 istedenfor, vært så sliten.

Anonymous poster hash: 00d5b...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg rundt kl 23, sovner som regel innen en halvtime-time. Prøver å komme meg opp rundt 6.30, men er jeg veldig sliten og trøtt, sover jeg kanskje litt lengre. Er student, og har nesten ingen obligatoriske ting på skolen, så gjør litt som jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student. Går til sengs mellom 22-23. Dvs. prøver alltid på 22, men av og til blir det senere.
Står opp en gang mellom 6:30 og 7:30. Dvs. prøver alltid på 6:30, men det blir som regel en del senere....
Damn snoozeknapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 22:30 og 00:00. Står opp rundt 06:55, begynner på jobb klokken 08:00.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvorfor akkurat 06:55?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...