AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg tror jeg skal søke på helsesøster i stvg, deltid. Noen som vet hvor vanskelig det er å komme inn? Hvor mange poeng det krevde ifjor feks ?Anonymous poster hash: dbfd8...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Del Skrevet 1. februar 2015 http://www.uis.no/studietilbud/soeke-studieplass-ved-uis/soeking-og-opptak/masterstudier-og-videreutdanninger/utfyllende-regler-for-opptak-til-master/reglement-for-lokalt-opptak-til-videreutdanninger-ved-institutt-for-helsefag-article69856-10288.html Anonymous poster hash: 87419...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Del Skrevet 1. februar 2015 http://www.uis.no/studietilbud/soeke-studieplass-ved-uis/soeking-og-opptak/masterstudier-og-videreutdanninger/utfyllende-regler-for-opptak-til-master/reglement-for-lokalt-opptak-til-videreutdanninger-ved-institutt-for-helsefag-article69856-10288.html Anonymous poster hash: 87419...b98 Det stod ikke hva tidligere snitt har vært? Eller er det jeg som er blind? Anonymous poster hash: 5624f...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Del Skrevet 1. februar 2015 http://www.uis.no/studietilbud/soeke-studieplass-ved-uis/soeking-og-opptak/masterstudier-og-videreutdanninger/utfyllende-regler-for-opptak-til-master/reglement-for-lokalt-opptak-til-videreutdanninger-ved-institutt-for-helsefag-article69856-10288.htmlAnonymous poster hash: 87419...b98 Har sett denne, men det står ikke poengg man må ha for å komme inn her. Det som står av poeng er hvor mange man kan få under utdanningen. Eller har jeg som AB over vært blind, har lest flere ganger. Anonymous poster hash: dbfd8...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Del Skrevet 1. februar 2015 Helsesøster har høye poenggrenser, for det er populært og få plasser. Som regel så kreves det gjennomsnittelig B, minimum C fra bachelor utdanningen. Anonymous poster hash: 8713e...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Del Skrevet 1. februar 2015 Gjennomsnittet mitt fra vgs er nesten 5. Fra sykepleien er den enten B eller C, samt fikk B på bachelor oppgaven. Har også videreutdanning som jeg gikk ut med B i. Satser på jeg har ørliten sjanse 😄Anonymous poster hash: dbfd8...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Del Skrevet 1. februar 2015 Vet ikke med helsesøster, men ved min videreutdanning var det høyt B-snitt pga over 200 søkere på 30 plasser eller noe sånn. Lykke til, håper du kommer inn! Anonymous poster hash: 5624f...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå