AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Del Skrevet 1. februar 2015 Flere som har søkt/skal søke deltid, sykepleier? Evnt allerede går på skolen. Hvor går du og hvordan gjennomføres det der? Går det bra? Anonymous poster hash: a3a46...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg gikk sykepleie deltid. Vi hadde undervisning 2-3 ganger i uken, litt forskjellig avhengig av emne vi hadde. 5 praksisperioder som var 100%, altså 240 timer på ca 9 uker. Akkurat som fulltid gjennomførte praksisperiodene. Fungerte bra for min del. Dette var på HiØ. Anonymous poster hash: 74c2f...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Del Skrevet 2. februar 2015 Det var ofte. Jeg har fått beskjed om at det er sju samlinger første året og at praksis begynner tredje semester. Jobbet du ved siden av? Anonymous poster hash: a3a46...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Del Skrevet 2. februar 2015 Det var ofte. Jeg har fått beskjed om at det er sju samlinger første året og at praksis begynner tredje semester. Jobbet du ved siden av? Anonymous poster hash: a3a46...8e7 Det er store forskjeller hvordan skolene løser det. Men antall timer/dager blir omtrent det samme. Ja, jeg jobbet ved siden av. Men når vi hadde praksis så jobbet jeg kunn annehver/tredjehver helg. Hvor lange er de samlingene da? Hvis det blir mye lesing på egenhånd så er det lett å falle av også. Hvilken skole er det? Anonymous poster hash: 74c2f...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå