Gjest Herr Heftig Skrevet 1. februar 2015 #21 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor skulle 20 år og jomfru være turn-off? Mange som er jomfru hele sitt liv...altså ikke bare i stjernetegnet, men også i det som har med sexlivet å gjøre Jeg vet at på skolen lærte vi at dette var 1 av 10, men det tror jeg virkelig ikke noe på. Tror bare det er for å prøve å fjerne sexpress blandt ungdommer. På samme måte lærte vi at 1 av 25 var homofile.
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 En jomfru jente er det beste en mann vet om. Da kan ikke hans penis eller hans ferdigheter i senga måles opp mot noen andre. Og han er nummer 1. Egoet til en mann kan være så stort, men samtidig veldig sårt. Jeg ville ha holdt det hemmelig at du er jomfru. En mann i det øyeblikket han vet at du er jomfru, vil lure deg til sengs. Han er gjerne ikke interessert i noe mer enn å bli nummer 1 opp i din vagina. Lykke til!
Måndagsbarn Skrevet 1. februar 2015 #24 Skrevet 1. februar 2015 Hei TS! Jeg har for en stund siden møtt en gutt jeg liker veldig godt som er 20 og jomfru Dette plager meg absolutt ikke, men det er klart jeg føler et visst press når det gjelder å gjøre det fint og spesielt for ham (men det er ikke noe negativt i det!). Vi har snakket om dette og han har sagt at han vil at hans "førster" skal være med meg. Ikke noe hastverk her i gården, men det er veldig god stemning, så jeg tror det skal gå fint Det er nok ikke så lett å fortelle noen man nettopp har truffet at man er jomfru (for enkelte i hvertfall), men jeg ville nok rådet deg til å fortelle det når du har funnet den du stoler på og vil ha din første gang med. Jeg tror ikke at en mann deretter "bare vil ha deg for 1 ting" som en annen her skrev, dersom du har investert tid og følelser i ham og han i deg! Folk har veldig forskjellige syn på disse tingene, men slik jeg ser det betyr det bare at du er seriøs og at du tar seksualiteten din på alvor. Vi lever i et ganske promiskuøst samfunn der visse ikke synes sex er mer intimt enn et håndtrykk, mens mange av oss (heldigvis synes jeg) heller holder litt tilbake Det behøver ikke bety at man er kjedelig, "pryd" eller undertrykket osv. Masse lykke til, håper det blir en flott opplevelse for deg og din utvalgte
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #25 Skrevet 1. februar 2015 Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Pinlig? Alt for uerfarent? Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har vært i et varig forhold, og jeg har bare lyst til å ha sex med en kjæreste. Andre kan gjøre som de vil for meg, enten det er å ha ONS eller vente til de er gift...Anonymous poster hash: 231f4...28c Er mer turn-off å vite at du er bare en av veldig mange har ikkenoe i mot at jenter har hatt mange partnere så lenge det er under 50 og kjønnstkdomsfrie så er jeg fornøyd:) pris deg heldig du, å være jomfru er ikke en dum ting Anonymous poster hash: 068c2...300
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #26 Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde synes det hadde vært en ære å få bli noen sin første Synes det er mer usmakelig med menn som har hatt sex med 15+ Anonymous poster hash: c5af8...7e6
Gjest PetterPanne Skrevet 1. februar 2015 #27 Skrevet 1. februar 2015 Jeg lurer bare på hva som er galt med henne. Jenter nå til dags har jo sex fra tidlig alder. Sikkert bra å gifte seg med, men hvem gidder da gifte seg nå til dags?
Cowboy Lotte Skrevet 1. februar 2015 #28 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Nei det er stor respekt fra min side om man ikke har vært for horete i de yngre årene... Tenk på den fagre mannen du kan få som er tro, snill og god. Er du jomfru, vil du ha mye større sannsynlighet for å møte en likesinnete. Hvem i all verden vil vel ha ei brukt ei? Endret 1. februar 2015 av Cowboy Lotte
Tibbie Skrevet 1. februar 2015 #29 Skrevet 1. februar 2015 Jeg kan bare svare for meg selv som ei streit jente, og jeg hadde i hvert fall syntes det var veldig turn off om du var gutt. Har veldig, veldig lite lyst til å begynne med en jomfru. Dette av flere grunner. Tilfeldig rekkefølge: 1) Han er uerfaren og aner ikke hva han gjør. Jeg liker selvsikkerhet og erfaring. 2) "Hvorfor er han jomfru? Er det noe galt med han siden ingen vil ligge med han?" 3) Om vi blir sammen og har mye sex, tenker jeg nok "vil han bli nysgjerrig på sex generelt? Vil han da ønske å utforske? Kan det lede han til utroskap eller å forlate meg til fordel for noe han har gått glipp av? Naturen kaller, liksom". 1
WeCare Skrevet 1. februar 2015 #30 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Pinlig? Alt for uerfarent? Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har vært i et varig forhold, og jeg har bare lyst til å ha sex med en kjæreste. Andre kan gjøre som de vil for meg, enten det er å ha ONS eller vente til de er gift... Anonymous poster hash: 231f4...28c Turn off? Hmm.. spiller egentlig ikke noe rolle. Så lenge det føles riktig.. Edit: Haha! Kom på at jeg faktisk lagde en lignende tråd for 1 år siden nå som jeg tenker på det! Endret 1. februar 2015 av WeCare
WeCare Skrevet 1. februar 2015 #31 Skrevet 1. februar 2015 Jeg kan bare svare for meg selv som ei streit jente, og jeg hadde i hvert fall syntes det var veldig turn off om du var gutt. Har veldig, veldig lite lyst til å begynne med en jomfru. Dette av flere grunner. Tilfeldig rekkefølge: 1) Han er uerfaren og aner ikke hva han gjør. Jeg liker selvsikkerhet og erfaring. 2) "Hvorfor er han jomfru? Er det noe galt med han siden ingen vil ligge med han?" 3) Om vi blir sammen og har mye sex, tenker jeg nok "vil han bli nysgjerrig på sex generelt? Vil han da ønske å utforske? Kan det lede han til utroskap eller å forlate meg til fordel for noe han har gått glipp av? Naturen kaller, liksom". This! Dette føler jeg stemmer ganske riktig.. (altså når det er mannen som er jomfru). 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #32 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er en jomfru gutt i i alder av 24 snart 25. Kan si det plager meg litt, men ikke noe jeg bryr meg stort om. Mye av grunne til at jeg er det må være fordi jeg har en veldig liten vennekrets, ingen kvinnelige venner/bekjente, drikker ikke, er ikke ute på byen, jobber veldig mye i perioder og har aldri hatt noe dametekke. Da blir resultatet sånn. Anonymous poster hash: c5090...a41
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #33 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er en jomfru gutt i i alder av 24 snart 25. Kan si det plager meg litt, men ikke noe jeg bryr meg stort om. Mye av grunne til at jeg er det må være fordi jeg har en veldig liten vennekrets, ingen kvinnelige venner/bekjente, drikker ikke, er ikke ute på byen, jobber veldig mye i perioder og har aldri hatt noe dametekke. Da blir resultatet sånn. Anonymous poster hash: c5090...a41 Ikke har jeg kyssa eller blitt kyssa av noen heller. Tror jeg er veldig lite attraktiv for det motsatte kjønn Anonymous poster hash: c5090...a41
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #34 Skrevet 2. februar 2015 Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Nei. Pinlig? Nei. Alt for uerfarent? Nei. Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Hadde jo lurt på hvorfor, men hadde ikke sett på det som negativt. Kjedelig at du har levd i tørke så lenge, men er jo tross alt bedre enn om du hadde pult rundt bare for å gjøre det. Anonymous poster hash: 8a773...f8d
oldnordmann93 Skrevet 2. februar 2015 #35 Skrevet 2. februar 2015 Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Pinlig? Alt for uerfarent? Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har vært i et varig forhold, og jeg har bare lyst til å ha sex med en kjæreste. Andre kan gjøre som de vil for meg, enten det er å ha ONS eller vente til de er gift...Anonymous poster hash: 231f4...28c Hei 21 år gammel gutt her, jeg er også jomfru. Jeg har hatt muligheten til å ha sex men jeg har ventet til jeg finner den rette jenta jeg kan ha sex med. Og jeg synes ikke at det er turn off om en jente er jomfru eller ikke jomfru. Jeg synes at mange burde slutte å tenke sånn. En eller annen gang så har de også vært jomfru før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå