AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Pinlig? Alt for uerfarent? Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Grunnen til at jeg er jomfru er at jeg ikke har vært i et varig forhold, og jeg har bare lyst til å ha sex med en kjæreste. Andre kan gjøre som de vil for meg, enten det er å ha ONS eller vente til de er gift... Anonymous poster hash: 231f4...28c
kattaa Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Er ikke turn off for min del. Har stor respekt for de som velger å vente til de er i et forhold som føles spesielt. 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Det hadde absolutt vært et pluss. Anonymous poster hash: 15e2d...2f0 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Kvinne eller mann? Anonymous poster hash: 3c226...467
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er kvinne, men både menn og kvinner kan si hva de synes TS Anonymous poster hash: 231f4...28c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Er du kvinne er det et pluss, er du mann og jomfru er det derimot turnoff. Anonymous poster hash: 09b5f...920 3
Miklo Velka Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Er du kvinne er det et pluss, er du mann og jomfru er det derimot turnoff. Anonymous poster hash: 09b5f...920 Hvorfor? Hva er forskjellen? Og hva er du, siden du gjemmer deg bak to anonyme brukere? 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor? Hva er forskjellen? Og hva er du, siden du gjemmer deg bak to anonyme brukere? En jente som er urørt vil ha høyere verdi enn en jomfrugutt. Fordi gutters seksualitet er mindre komplisert. For mange gutter er det mer enn nok å få tømme seg (evt i et kondom) i en jente. Det går som regel kjapt og han trenger ikke noe forspill. Rimelig enkle altså. For jenter derimot. Så har de en mer komplisert seksualitet. De trenger mer oppvarming og rett oppvarming. Naturligvis vil en stusselig jomfrugutt som fikler med kondomet og ikke helt vet hva han skal gjøre ikke kunne gi en jente tilstrekkelig tilfredsstillelse. Derfor turnoff. Anonymous poster hash: 09b5f...920
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 En jente som er urørt vil ha høyere verdi enn en jomfrugutt. Fordi gutters seksualitet er mindre komplisert. For mange gutter er det mer enn nok å få tømme seg (evt i et kondom) i en jente. Det går som regel kjapt og han trenger ikke noe forspill. Rimelig enkle altså. For jenter derimot. Så har de en mer komplisert seksualitet. De trenger mer oppvarming og rett oppvarming. Naturligvis vil en stusselig jomfrugutt som fikler med kondomet og ikke helt vet hva han skal gjøre ikke kunne gi en jente tilstrekkelig tilfredsstillelse. Derfor turnoff. Anonymous poster hash: 09b5f...920 Haha, dummeste jeg har lest til nå. Anonymous poster hash: efb19...7f1 11
Gjest Tamsi Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor? Hva er forskjellen? Og hva er du, siden du gjemmer deg bak to anonyme brukere? Forskjellen er at det generelt er vanskeligere for gutter å få seg noe enn jenter (ute på byen f.eks). Er du en 20 år gammel gutt og fremdeles jomfru har du bare ikke klart å få deg noe, mens om du er en 20 år gammel jente har du vært "flink" og klart å stå imot..? Sånn jeg ser på det iallfall Men tilbake til saken, heller en jomfru en noen som har ligget med èn for mye, vil jeg tro de fleste er enig i.
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Absolutt ikke turn off. Det hadde gjerne tent meg, uten at det trengs å gjøre et nummer ut av det. Hadde vært gøy å finne ut av ting sammen. Det har egentlig ikke noe særlig å si... du er du, det er det som er spennende.
Miklo Velka Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Hadde jeg funnet ei som hadde vært jomfru så hadde i alle fall det vært en major turn on. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Forskjellen er at det generelt er vanskeligere for gutter å få seg noe enn jenter (ute på byen f.eks). Er du en 20 år gammel gutt og fremdeles jomfru har du bare ikke klart å få deg noe, mens om du er en 20 år gammel jente har du vært "flink" og klart å stå imot..? Sånn jeg ser på det iallfall Men tilbake til saken, heller en jomfru en noen som har ligget med èn for mye, vil jeg tro de fleste er enig i. Gjelder dette også hvis gutten er veldig kjekk og lett kunne fått seg no hvis han ville? Når jeg var på nettdating merket jeg at enkelte jenter ble ekstra interessert, nesten stalkeraktig når jeg fortalte at jeg var jomfru. Anonymous poster hash: a7279...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 En jente som er urørt vil ha høyere verdi enn en jomfrugutt. Fordi gutters seksualitet er mindre komplisert. For mange gutter er det mer enn nok å få tømme seg (evt i et kondom) i en jente. Anonymous poster hash: 09b5f...920 En sånn gutt som bare vil tømme seg i hva som helst er i hvert fall major turnoff. Anonymous poster hash: 15e2d...2f0 2
Gjest Tamsi Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Gjelder dette også hvis gutten er veldig kjekk og lett kunne fått seg no hvis han ville? Anonymous poster hash: a7279...4d2 Da hadde jeg nok tenkt at et eller annet var "galt". Homofil, aseksuell, religiøs eller noe. Simpelt og fordomsfult kanskje, men så takker stort sett ikke menn nei til sex heller
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Da hadde jeg nok tenkt at et eller annet var "galt". Homofil, aseksuell, religiøs eller noe. Simpelt og fordomsfult kanskje, men så takker stort sett ikke menn nei til sex heller Fordomsfullt ja Anonymous poster hash: a7279...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Gjelder dette også hvis gutten er veldig kjekk og lett kunne fått seg no hvis han ville? Når jeg var på nettdating merket jeg at enkelte jenter ble ekstra interessert, nesten stalkeraktig når jeg fortalte at jeg var jomfru. Anonymous poster hash: a7279...4d2 Mange jenter tenker nok det er søtt med en gutt som ikke har hatt sex, kanskje de ser romantikken i det, at han kun vil ligge med en han har følelser for? Generelt vil jeg tro det for de fleste av oss, er bedre med for få en for mange, mtp partner. Anonymous poster hash: 4d783...4e2 2
Jeapon Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Jeg synes ikke det er turn off for gutter i det hele tatt! Jeg tok kjæresten min sin jomfrudom da han var 20, selv var jeg ikke jomfru. Likevel har jeg aldri hatt bedre sex enn med han! 2
Millimani Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor skulle 20 år og jomfru være turn-off? Mange som er jomfru hele sitt liv...altså ikke bare i stjernetegnet, men også i det som har med sexlivet å gjøre 2
Testosteron Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 Hvis man er 20 år(eller mellom 20 og 25) og jomfru, hadde det vært ille? Pinlig? Alt for uerfarent? Hvis du hadde vært kjæresten min, hvordan hadde du reagert? Nei. Det hadde verken vært ille, pinlig eller altfor uerfarent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå