MariaHP Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Vi har en vanlig sprinkelseng fra IKEA. Jeg har så lyst til å kjøpe en fin sengekant/sprinkelsengbeskytter til senga. Noen her som vet om noen butikker/nettbutikker som selger slikt til en grei sum?
Gjest Solstråla88 Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Synes de er dyre uansett. Vi kjøpt vår på barnas hus, men vet princess og kid har til rundt 300. Vi betalte vel 600 for vår. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Jeg har kjøpt på princess. Tror den kostet 299. Den er hvit med stjerner på ene siden, og teksten "beautiful baby sleeps here" på andre Anonymous poster hash: 91241...12a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Ett lite tips, husk å kjøp en ekstra bred en. Jeg kjøpte flere når jeg hadde små barn. Og det var alltid en jeg brukte, den var ekstra bred og mye bedre enn de andre jeg hadde kjøpt. Endte alltid opp med å bruke den, de andre ble lite brukt annet enn når det var høyst nødvendig pga hasteskift på seng eller lignende. Anonymous poster hash: da139...53e 1
MariaHP Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2015 Takk for fine og gode svar! Tror jeg skal ta meg en liten shoppingrunde på mandag
MissStiles Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Jeg bestilte sånn sengekant på jollyroom igår. 279kr. Mange fine med mønster og til en god pris.
Toolose Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Har du tenkt på krybbedød før eller at barnet kan henge seg fast i snorene til sprinkelbeskytteren? Jo mindre du har i sengen, jo bedre og tryggere er det for barnet! Har selv 2 barn aldri brukt sprinkelbeskytter pga anbefalingen fra de i butikken og skrekkhistoriene jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Har du tenkt på krybbedød før eller at barnet kan henge seg fast i snorene til sprinkelbeskytteren? Jo mindre du har i sengen, jo bedre og tryggere er det for barnet! Har selv 2 barn aldri brukt sprinkelbeskytter pga anbefalingen fra de i butikken og skrekkhistoriene jeg har hørt. Skrekkhistorier skal man ikke høre på, men heller ta en helhetlig vurdering. De sprinkelbeskytterne som er frarådet er høye og tykke - og helt vanlige er såpass lave at man får veldig god tilstrømning av luft. Barn kan ikke kveles av de korte trådene som er på vanlige sprinkelbeskyttere. Det som er viktig er at man selvsagt knytter den stramt, og ikke lar den henge løst slik at barn kan få hodet under. Det kan også forårsake skader ved å la være(at barn henger fast med armer og ben) - og i vårt tilfelle var sparkingen og veivingen med armer såpass kraftig at babyen nok ville skadet seg hver dag uten en sprinkelbeskytter. Anonymous poster hash: 85893...ded
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skal sy selv Anonymous poster hash: 6d272...84c
Solsikke84 Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Vi har en hvit fra KiD, og pga angst for alt som kan være farlig har jeg sydd små korte remmer med trykknapper på, og klippet av knyttesnorene 1
Susa Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kjøpte en til 300 eller noe på kid, med den var håpløs etter hvert som gutten ble eldre. Fikk armene ut av sprinklene, tråkket ned sengekanten når han behynte å stå i senga osv. Til slutt kjøpte jeg en som var 5 eller 7 cm tykk, husker ikke helt, den står av seg selv og har ingen løse tråder! Noe av det smarteste jeg har kjøpt til babyen! Kosta en del da, 700 kr tror jeg.
Susa Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Mon tro om det var jollyroom.no, mimmis.no eller lekmer.no? Husker ikke helt jeg, merket er ihvertfall smallstuff. Mange fine farger og varianter!
MariaHP Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2015 Så mange fine disse nettbutikkene har!! Takk for tips! 1
Maneo Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Se om noen lager selv, på Epla eller Finn. 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå