Gjest Renate 2 Skrevet 27. august 2004 #41 Skrevet 27. august 2004 men kjære gjest' date=' det forstår vi jo alle. det er ikke der saken ligger (for meg da). det er at jeg vil ikke leve mitt liv etter hva hans x tenker og ordner (rundt samvær). jeg mener jo selvsagt ikke at det skal gå utover det samværet som er!!!! [/quote'] Den situasjonen må du leve med til gutten er stor nok til å bestemme selv kimmi, enten du vil det eller ikke om du skal fortsette et samliv med denne mannen. Exen forandrer seg ikke, så du må ta en avgjørelse på om du orker dette videre. Vil du ikke avlutte forholdet så må du bare forsone deg med at du vil plages med dette i mange, mange år til og lev med det.
kimmi Skrevet 27. august 2004 #42 Skrevet 27. august 2004 neida renate det er heldigvis feil. min mann ønsker heller ikke leve livet etter hans x regler. det er derfor det ble slutt mellom dem. dette har ikke noe med hans kjærlighet til sønnen å gjøre. heller motsatt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #43 Skrevet 27. august 2004 CATIA HER: Hva mener du? At det blir mer leven/bråk? Eller at faren får istand utflukter/aktiviteter når stebarna kommer?? Håper vertfall våre fremtidige felles barn slipper å føle seg mindre spesielle, hvis det blir sånn at typen min bare skal ha "festligheter" osv for stesønnen min, siden han har han så sjeldent..................
LilleMy Skrevet 27. august 2004 #44 Skrevet 27. august 2004 Stemor her også, på fulltid - barna har ikke lenger sin "riktige" mor. Det er gode dager, og gode tider, det er vanskelige dager og vanskelige tider. I begynnelsen var alt vanskeligere og jeg var nær ved å gi opp, men i ettertid er jeg glad jeg holdt ut. Dog vil jeg si at ting bedret seg da jeg selv ble mor på ordentlig.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #45 Skrevet 28. august 2004 Selvsagt blir det mer leven og bråk, men det plager meg faktisk ikke i det hele tatt. Unger bråker, jo flere unger jo mere bråk. Det er jeg inneforstått med. Det jeg IKKE liker, er at vi må finne på noe spesiellt for at stedatter skal komme hit. Økonomien vår er ikke super, og da blir det til at vi kun gjør morsomme ting (eks. Badeland, sirkus, kino) når vi har henne. Dessuten blir samværet ofte planlagt av mor mht. til menyer og aktiviteter. Men det er en annen diskusjon...
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #46 Skrevet 28. august 2004 Innlegget fra Gjesten over er meg. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå