Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Fremhevede innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hun burde byttet navn til streikefrue under streiken! :P

Jeg skal starte en råååååsablogg og kalle meg kontorrottefrue! Kommer til å gå forbi alle de andre (frustrerte) fruene på leserlista! :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagermedarbeiderfrue.

Bloggen min ville ihvertfall fått en lang tittel om ikke annet....

• Liker 1
Skrevet

Begynner å bli endel frueblogger nå.....fotballfrue, komikerfrue, pilotfrue...... og sikkert noen flere.

Kanskje jeg skal begynne å blogge, "legefrue" kunne blitt en interessant blogg. Eller ikke :fnise:

Forsvarsfrue, fitnessfrue, instafrue, kokkefrue er noen av de jeg har sett på IG. Jeg vet ikke om de alle har blogg, men fruetittelen er smittsomt og ganske så utdatert :)

Det høres bedre ut med mannentillegen eller mannentilvaskekona :)

Tilbake til pilotfruen, jeg tror ikke bloggen vil vare så lenge. Innleggene hennes får klikk for hun er så belærende i skrivemåten til å være en 25-åring. Det provoserer folk, men hvor lenge varer det? Nå er det en stund siden jeg har tittet innom. Det ble for ensformig for meg.

Er det noen som vet om hun er i slekt med John Arne Riise? Syns de ligner veldig.

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner/ryktespredning

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Tilbake til pilotfruen, jeg tror ikke bloggen vil vare så lenge. Innleggene hennes får klikk for hun er så belærende i skrivemåten til å være en 25-åring. Det provoserer folk, men hvor lenge varer det?

Kommer til å ta fyr i kommentarfeltet der etter dagens innlegg i alle fall :fnise:

Gjest Bergensia
Skrevet

Kommer til å ta fyr i kommentarfeltet der etter dagens innlegg i alle fall :fnise:

Herregud!

(Jeg håper virkelig hun bare later som)

Skrevet

Og folk lar seg provosere :)

Menneh... Siste innlegget er for meg en bekreftelse på at hun lever i ett nøtteskall. Vi lever i 2015 og hun har nettopp oppdaget at folk har hår der?! Jeg husker da Julia Roberts kom på noe prestisjeutdeling med hår under armene og skapte store overskrifter, men da Madonna gjorde det samme noen år senere så var det knapt noe artikler om det.

Hun erter nok på seg noen feminister :)

Gjest Klaveret
Skrevet (endret)

Dagens innlegg var totalt skivebom. Ikke rart at det er stor aktivitet i kommentarfeltet. MEN, mange som kommenterer er ikke håret bedre selv (det er sikkert barbert bort ...) - å slenge dritt om hennes utseende og personlighet gjør det bare til useriøs søppelkommentarer.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Har syntes hun har vært et friskt pust i bloggsfæren, men dette var ikke en gang morsomt - bare slemt.

Angrer på at jeg skrev innlegget over, som omhandlet hennes muligheter til å bli landets nye bloggdronning.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg skal opprette en blogg og kalle meg Sykepleiermann.

Der skal jeg fortelle om hva jeg lager til middag, basert på matfilosofien til Statens ernæringsråd, og legge ut bilder fra interiøret i tomannsboligen.

I tillegg kommer det bilder av de skreddersydde dressene jeg ikke har råd til og blogginnlegg med bilder fra feriene vi ikke kan planlegge å reise på, fordi kona plutselig blir tilkalt for å jobbe trippelt i helgene...

Jeg regner med å teste ulike produkter, som barbergelé jeg får tilsendt av folk som vil ha seriøs omtale av sine merker, slik at salget deres øker.

Stay tuned.

:nigo:

• Liker 8
Skrevet

Hun virker litt lettere............blåst på en måte.

Det er jeg også. Og jeg har skjønt at akkurat det er kriteriet for å kunne drive en populær, mye omtalt blogg med ørtitusen faste lesere..

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal opprette en blogg og kalle meg Sykepleiermann.

Der skal jeg fortelle om hva jeg lager til middag, basert på matfilosofien til Statens ernæringsråd, og legge ut bilder fra interiøret i tomannsboligen.

I tillegg kommer det bilder av de skreddersydde dressene jeg ikke har råd til og blogginnlegg med bilder fra feriene vi ikke kan planlegge å reise på, fordi kona plutselig blir tilkalt for å jobbe trippelt i helgene...

Jeg regner med å teste ulike produkter, som barbergelé jeg får tilsendt av folk som vil ha seriøs omtale av sine merker, slik at salget deres øker.

Stay tuned.

:nigo:

Kan knapt vente...

• Liker 2
Skrevet (endret)

I den muslimske fastemåneden ramadan skal jeg fortelle om hvordan løping på tredemølle- mens man avstår fra mat og drikke i de lyse timene på døgnet- påvirker kropp, almennhelse og det daglige velværet i positiv retning; og legge ut bilder av meg selv mens jeg jogger med min sponsede mobil strappet fast på overarmen og har musikk på ørene.

Så skal jeg fortelle om mine vitale mål og shoppe bicepsen større.

(Gjør jeg det regner jeg nemlig med masse rasende omtale på Kg i mange tråder preget av cat-fights. :krangle: )

Jeg gleder meg til å starte opp. Jeg må bare pusse opp badet, så jeg kan ta mange bilder av forskjellig i baderomslyset der inne. Og la være å merke dem med at det er produktplassering av barberskum og høvel, på baderomshyllen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Skrevet

Svoger her vil vite hvor han kan lese bloggen til Havfruen.

• Liker 2
Skrevet

I den muslimske fastemåneden ramadan skal jeg fortelle om hvordan løping på tredemølle- mens man avstår fra mat og drikke i de lyse timene på døgnet- påvirker kropp, almennhelse og det daglige velværet i positiv retning; og legge ut bilder av meg selv mens jeg jogger med min sponsede mobil strappet fast på overarmen og har musikk på ørene.

Så skal jeg fortelle om mine vitale mål og shoppe bicepsen større.

(Gjør jeg det regner jeg nemlig med masse rasende omtale på Kg i mange tråder preget av cat-fights. :krangle: )

Jeg gleder meg til å starte opp. Jeg må bare pusse opp badet, så jeg kan ta mange bilder av forskjellig i baderomslyset der inne. Og la være å merke dem med at det er produktplassering av barberskum og høvel, på baderomshyllen.

Det er ikke morsomt lenger :)

• Liker 7
Skrevet (endret)

min mening :vetikke:

Endret av Pourpre
Gjest gundagrynte
Skrevet

Begynner å bli endel frueblogger nå.....fotballfrue, komikerfrue, pilotfrue...... og sikkert noen flere.

Kanskje jeg skal begynne å blogge, "legefrue" kunne blitt en interessant blogg. Eller ikke :fnise:

Legefrue ja....da kan du jo dele mye morsomme historier fra din manns pasientliste :skratte:

Skrevet

Hvis hår under armene er det verste hun har sett har hun ikke sett mye. Ikke at det er så rart, for hennes verden ser ikke ut til å dreie seg om noe mer enn meg, meg, meg og atter meg. Og piloten, selvfølgelig. Og veskene og barberhøvelen. Hun skriver at hun aldri kommer til å bo et sted med mindre enn to bad, fordi hun ikke kan risikere at piloten finner ut at hun driter..? Er dette seriøst?

Håper virkelig livet hennes dreier seg om mer enn det hun skriver om, altså det å se deiligst mulig ut. Sikkert fint for piloten da.

• Liker 8
Skrevet

Hvis hår under armene er det verste hun har sett har hun ikke sett mye. Ikke at det er så rart, for hennes verden ser ikke ut til å dreie seg om noe mer enn meg, meg, meg og atter meg. Og piloten, selvfølgelig. Og veskene og barberhøvelen. Hun skriver at hun aldri kommer til å bo et sted med mindre enn to bad, fordi hun ikke kan risikere at piloten finner ut at hun driter..? Er dette seriøst?

Håper virkelig livet hennes dreier seg om mer enn det hun skriver om, altså det å se deiligst mulig ut. Sikkert fint for piloten da.

Tror enkelte damer er sånn... ei tidligere venninne av meg kunne sikkert ha dødd litt på seg av et snev kroppshår. Der var det å bytte på senga flere ganger i uken, og hun krevde at mannen dusjet før han la seg. Hun også forsåvidt. Var en av de udusjet så ble det iallefall null sex. Morgensex var også uaktuelt med mindre hun hadde rukket å stå opp før mannen våknet, pusse tennene og legge sminke..

Må være slitsomt å være sånn.

• Liker 3
Skrevet

Ok. Tar tilbake alt det pene jeg sa.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...