Titan Skrevet 25. februar 2016 #361 Skrevet 25. februar 2016 Jeg synes det er koselig å se snappene jeg da. Jeg elsker jo Thailand og drømmer meg litt bort i snappene deres. Jeg la de til kun pga at de skulle dit. Og så skjønner jeg jo at de gjør det, blogging er jo hennes jobb, å jobbe som blogger er flyktig - dvs at du må holde interessen ved like hele tiden. Og så tenker jeg at det er naturlig å gjøre dette når bloggen hennes har bestått i bryllupsplanlegging og bryllup den siste tiden. Så jeg synes ikke det er rart i det helle tatt at de lager snapstory's. Og det er jo kun snakk om minutter av hele deres dag, de sitter jo ikke konstant å filmer 4
Nordvesta Skrevet 25. februar 2016 #362 Skrevet 25. februar 2016 Tråden ryddet for svar til redigert innlegg Nordvesta, mod.
Mayoo Skrevet 26. februar 2016 #363 Skrevet 26. februar 2016 Syns det ser litt tåpelig ut når hun poserer med en ananas
Gjest Ms. Daisy Skrevet 26. februar 2016 #364 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, IglePigle skrev: Syns det ser litt tåpelig ut når hun poserer med en ananas Måtte bare få det frem ikke sant?
Honey Dew Skrevet 26. februar 2016 #365 Skrevet 26. februar 2016 35 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Måtte bare få det frem ikke sant? Ananasen? 1
Gjest Ms. Daisy Skrevet 26. februar 2016 #366 Skrevet 26. februar 2016 32 minutter siden, Honey Dew skrev: Ananasen? Ja 🙄
Mayoo Skrevet 27. februar 2016 #367 Skrevet 27. februar 2016 11 timer siden, Ms. Daisy skrev: Måtte bare få det frem ikke sant? Ja.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 27. februar 2016 #368 Skrevet 27. februar 2016 23 minutter siden, IglePigle skrev: Ja. Så bra at du har lite annet å henge deg opp i🙄
Mayoo Skrevet 27. februar 2016 #369 Skrevet 27. februar 2016 23 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Så bra at du har lite annet å henge deg opp i🙄 Hva er dette for en kommentar? Du vet vel ingenting om hva jeg har å henge meg opp i eller hvordan hverdagen min er. Det å se på bloggen til pilotfrue, gjøre meg opp en mening om at det ser tåpelig å posere med en ananas, det tok meg mindre enn eit minutt. Samtidig så er det jofint at du ikke har så mye annet å gjøre enn å henge deg opp i at jeg er opphengt i ananasen til pilotfrue 12
Gjest Ms. Daisy Skrevet 27. februar 2016 #370 Skrevet 27. februar 2016 34 minutter siden, IglePigle skrev: Hva er dette for en kommentar? Du vet vel ingenting om hva jeg har å henge meg opp i eller hvordan hverdagen min er. Det å se på bloggen til pilotfrue, gjøre meg opp en mening om at det ser tåpelig å posere med en ananas, det tok meg mindre enn eit minutt. Samtidig så er det jofint at du ikke har så mye annet å gjøre enn å henge deg opp i at jeg er opphengt i ananasen til pilotfrue Ja
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #371 Skrevet 27. februar 2016 (endret) Hun sier om å bruke giftering, hun føler at hun blir tatt mer seriøst av å bære giftering, det samme mener Ulrik. Tror jeg seriøst må vurdere å slutte å lese bloggen hennes. Hver gang kommer hun med uttalelser som høres ut tenåring, blir gal av det. Lol? Endret 27. februar 2016 av Miranda16 18
Gjest Haaploes Skrevet 28. februar 2016 #372 Skrevet 28. februar 2016 13 timer siden, Miranda16 skrev: Hun sier om å bruke giftering, hun føler at hun blir tatt mer seriøst av å bære giftering, det samme mener Ulrik. Tror jeg seriøst må vurdere å slutte å lese bloggen hennes. Hver gang kommer hun med uttalelser som høres ut tenåring, blir gal av det. Lol? Mener du virkelig at du tar folk seriøst hvis de ikke har giftering?! Blir så flau av hele opplegget at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
elmukake Skrevet 28. februar 2016 #373 Skrevet 28. februar 2016 Det virker litt som om hun giftet seg bare for å gifte seg? 4
Honey Dew Skrevet 28. februar 2016 #374 Skrevet 28. februar 2016 3 timer siden, Gosa skrev: Mener du virkelig at du tar folk seriøst hvis de ikke har giftering?! Blir så flau av hele opplegget at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Du er ikke den eneste. Håper ikke bryllupet var et spill for galleriet. Alle som ikke har giftering blir tatt like seriøst som de som ikke har det. Personlig synes jeg giftering er gammeldags og ikke minst DYRT. Det finnes så mange andre koselige ting man kan gjøre/kjøpe for de pengene.
Ultiva Skrevet 28. februar 2016 #375 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Du er ikke den eneste. Håper ikke bryllupet var et spill for galleriet. Alle som ikke har giftering blir tatt like seriøst som de som ikke har det. Personlig synes jeg giftering er gammeldags og ikke minst DYRT. Det finnes så mange andre koselige ting man kan gjøre/kjøpe for de pengene. Hun er sikkert bare litt "starstruck" av gifteringen. Jeg var selv veldig, veldig stolt av min når jeg var nygift. Og - om jeg drar på matbutikken seende ut som et utslitt takras så er det faktisk godt å kunne blinge med ringen for å vise at det faktisk ER noen som vil ha meg altså 😁 😁 Bryllupet er neppe et spill for galleriet, ingen mann som ikke er vilt forelska hadde gått med på et slikt bryllupstema 😆 16
Miranda16 Skrevet 28. februar 2016 #376 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Ultiva skrev: Og - om jeg drar på matbutikken seende ut som et utslitt takras så er det faktisk godt å kunne blinge med ringen for å vise at det faktisk ER noen som vil ha meg altså 😁 😁 Kan fint gå ut som et takras selv, men tanken har aldri streifet meg at det hadde vært fint å ha en mann ved siden av meg, snarere tvert imot 2
FlyBabe Skrevet 28. februar 2016 #377 Skrevet 28. februar 2016 Etter å ha sett denne tråden måtte jeg inn og lese. Måtte le høyt da jeg så "50 spørsmål"-innlegget. Det eneste spørsmålet som ikke er meningsløst og overfladisk "Nevn to historiske personer som interesserer deg?" svarer hun med "Historiske personer?" 4
Nordvesta Skrevet 28. februar 2016 #378 Skrevet 28. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod.
Gjest Cartina Skrevet 28. februar 2016 #379 Skrevet 28. februar 2016 3 timer siden, Honey Dew skrev: Du er ikke den eneste. Håper ikke bryllupet var et spill for galleriet. Alle som ikke har giftering blir tatt like seriøst som de som ikke har det. Personlig synes jeg giftering er gammeldags og ikke minst DYRT. Det finnes så mange andre koselige ting man kan gjøre/kjøpe for de pengene. Hun er sikkert bare stolt av den, synes den er fin og at den symboliserer noe som er viktig for henne. Dèt må da være lov.
Miranda16 Skrevet 28. februar 2016 #380 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, FlyBabe skrev: Etter å ha sett denne tråden måtte jeg inn og lese. Måtte le høyt da jeg så "50 spørsmål"-innlegget. Det eneste spørsmålet som ikke er meningsløst og overfladisk "Nevn to historiske personer som interesserer deg?" svarer hun med "Historiske personer?" Vet ikke om jeg skal le eller gråte.... ? Lurer på hva de snakker om "rundt middagsbordet"? 1
Anbefalte innlegg