Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
16 timer siden, Uhumskheter skrev:

Du svarte på innlegget bare for å skrive "ok" ? :ler:

Ja, Merkelig

Endret av Rose11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er spent på brudekjolen hennes. Om hun skal følge temaet må hun dukke opp i en marengs av en kjole.

• Liker 6
Gjest Haaploes
Skrevet
13 timer siden, Fotballfluen skrev:

Jeg kjenner at jeg er spent på brudekjolen hennes. Om hun skal følge temaet må hun dukke opp i en marengs av en kjole.

Marengs med krem, vaniljekrem, marshmellows og sukkerstrø.

Gjest Cartina
Skrevet

Jeg synes det er litt spesielt å blogge om at man gleder seg til bryllupsnatta og undertøyet man skal ha på seg jeg da. 

Skrevet

Den dama der er bortskjemt så det holder!! Hun lever på en rosa sky der borte på vestkanten:rolleyes:

• Liker 3
Skrevet

Virker veldig som "frivillig tvang" når det kommer til kleskoden...

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for bilde og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet

Det virker egentlig som hun tror mannen hennes er rikere enn han er?:fnise: Altså, jeg vet ikke noe om hans personlige formue, men det er jo ikke slik at bare for man er pilot kan man leve i sus og dus? Handler sikkert mye om prioriteringer de gjør. Synes det er morsomt å følge med på da, haha:ph34r:

Skrevet
1 time siden, marizz skrev:

Det virker egentlig som hun tror mannen hennes er rikere enn han er?:fnise: Altså, jeg vet ikke noe om hans personlige formue, men det er jo ikke slik at bare for man er pilot kan man leve i sus og dus? Handler sikkert mye om prioriteringer de gjør. Synes det er morsomt å følge med på da, haha:ph34r:

Kanskje hun tjener mye på bloggen? Med louboutin sko til bryllupet, feiring tre dager til ende på et slott og kjoler hun selger med ny pris til 17000 (!) så må pengene komme fra et annet sted en mannen.

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Nana skrev:

Kanskje hun tjener mye på bloggen? Med louboutin sko til bryllupet, feiring tre dager til ende på et slott og kjoler hun selger med ny pris til 17000 (!) så må pengene komme fra et annet sted en mannen.

Ja, hun tjener nok en del på bloggen :) Men jeg har helt fra starten av hatt en feeling på at hun kanskje tror de er litt rikere enn de er! Men dette blir jo på en måte spekulasjoner da. Hun har nok en del penger pga bloggen som du sier :) 

Skrevet

De ønsker seg jo penger/bidrag til bryllupsreisen i gave, så sparer jo inn endel der på totalsummen. 

Men det er ikke akkurat et budsjettbryllup de planlegger. 

Piloter i Norwegian har jo ikke akkurat de enorme lønningene, så hun drar nok inn endel på bloggen. 

(hun liker tydeligvis å følge gammeldags etikette i bryllupet sitt, så kanskje de også følger den gamle regelen om at brudens foreldre betaler ;) )

Gjest Cartina
Skrevet
19 timer siden, Sjay skrev:

Den dama der er bortskjemt så det holder!! Hun lever på en rosa sky der borte på vestkanten:rolleyes:

Ja, man så jo på en vanlig dag-innlegget at hverdagene hennes består av det folk gjør på fridager, hvis de har råd og tid. 

Skrevet (endret)
20 timer siden, acetosella skrev:

Virker veldig som "frivillig tvang" når det kommer til kleskoden...

Det ble linket til et bilde her inne som ble slettet. Men det viser tydelig at pilotfrue mener reglene som andre skal følge i hennes bryllup, ikke er regler som hun følger når hun er gjest i andres bryllup.

1. Ikke overdreven bruk av glitter og paljetter.

2. Ikke bruke hvitt eller svært lyse farger.

3. Ikke kle deg for utfordrende.

4. Legg tid og energi på styling, gjerne en annen look enn du normalt har.

På bildet som ble lagt ut her, hvor hun var bryllupsgjest, så var hun iført en magetopp full av gullpaljetter, samt et knekort, kremfarget skjørt. Håret hang som vanlig løst og ledig.

Dobbeltmoral much?

Endret av Ultiva
  • Liker 17
Skrevet

Men tjener ikke piloter som flyr langdistanseruter en del? Mener å ha hørt det, og han har jo flydd flere ganger til Dubai og slikt. Noen som vet?

Skrevet

Kan jo eventuelt søke i skattelistene, men jeg tør ikke å gjøre det etter det nye kom:fnise:

Skrevet

Er hun personlig kristen?? Hun som har åpenlyst skrevet om at hun har vært den andre kvinnen. 

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

noen som har sett snaps fra bryllupet i dag ? 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...