mjauritz Skrevet 24. februar 2016 #341 Del Skrevet 24. februar 2016 Åh, fikk lyst å reise til Thailand nå jeg. Ser ut som de har en fin tur da, sånn vil jeg også reise på min bryllupsreise Litt skryting må vel være lov på bryllupsreisen da.. Eneste jeg blir litt paff av er hvordan hun gjør stemmen sin så barnslig på snap. Ulrik; "Glæde du dæ te å reise, lillevenn?" Julianne: "Jaaa (Med babystemme og hodet på skakke med et sukkersøtt smil)". Føler det er litt.. Ekkelt nesten.. Når hun gjør det så virker det som han reiser med dattera si Klokken var også fin, selv om jeg aldri ville brukt så mye penger på en klokke. Hennes smak, liksom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #342 Del Skrevet 24. februar 2016 11 minutter siden, mjauritz skrev: Åh, fikk lyst å reise til Thailand nå jeg. Ser ut som de har en fin tur da, sånn vil jeg også reise på min bryllupsreise Litt skryting må vel være lov på bryllupsreisen da.. Eneste jeg blir litt paff av er hvordan hun gjør stemmen sin så barnslig på snap. Ulrik; "Glæde du dæ te å reise, lillevenn?" Julianne: "Jaaa (Med babystemme og hodet på skakke med et sukkersøtt smil)". Føler det er litt.. Ekkelt nesten.. Når hun gjør det så virker det som han reiser med dattera si Klokken var også fin, selv om jeg aldri ville brukt så mye penger på en klokke. Hennes smak, liksom. Hadde ikke sagt nei til en slik bryllupsreise.. De vil nok storkose seg. 50 tusen er mye for en klokke,men har de penger til dette så må han få gi sin kjære det han vil❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 24. februar 2016 #343 Del Skrevet 24. februar 2016 5 timer siden, Cissacissa skrev: Det der er overhodet ikke første klasse, men business klasse. Jeg ser at hun skriver at det er første klasse, men jeg har flydd nok med Thai Airways til å vite at det "kun" er business. Første klasse koster ekstremt mye mer (typ hundrevis av tusen) og er laaaaaaaangt mer luksuriøst enn det hun viser på bildene. Jeg vet ikke om Thai Airways har det engang... Yup, det er "bare" business", first classen deres er myyye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 24. februar 2016 #344 Del Skrevet 24. februar 2016 10 minutter siden, Soeuh skrev: Yup, det er "bare" business", first classen deres er myyye finere. Hvordan er first class? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poppy Skrevet 24. februar 2016 #345 Del Skrevet 24. februar 2016 Litt forstyrrende at han konsekvent omtaler henne som 'lille venn'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #346 Del Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, poppy skrev: Litt forstyrrende at han konsekvent omtaler henne som 'lille venn'. Ja fryktelig forstyrrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. februar 2016 #347 Del Skrevet 24. februar 2016 Og hun nikker som den flinke lille vennen hun er.:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #348 Del Skrevet 24. februar 2016 53 minutter siden, neiognei skrev: Og hun nikker som den flinke lille vennen hun er.:) Hvorfor har mennesker lagt de til på snapchat om alt de gjør er flaut og ille...finnes det ikke andre man kan følge som er bedre?eller er det så få med snapchat,så detkun er disse to man kan følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. februar 2016 #349 Del Skrevet 24. februar 2016 30 minutter siden, Atp skrev: Hvorfor har mennesker lagt de til på snapchat om alt de gjør er flaut og ille...finnes det ikke andre man kan følge som er bedre?eller er det så få med snapchat,så detkun er disse to man kan følge Har jeg sagt at det er flaut eller ille? Ikke legg ord i munnen på meg. Jeg har ikke skrevet et eneste innlegg her inne, før jeg bekreftet det fakta at han kaller henne for lille venn, og at hun nikker og svarer ja med babystemme tilbake. Jeg følger henne fordi at jeg liker henne og var spent på bryllupet. Var det noe mer? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 24. februar 2016 #350 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg driter da vel i om det er 1 klasse eller business ...vil vel si at business uansett går under det å reise på 1. klasse. Uansett så det dritdeilig ut, når jeg var i Thailand satt vi trangt og hadde ingen plass å gjøre av beina i 15 timer! Å sitte sånn som de gjorde så bare fantastisk ut! Thailand er fantastisk, jeg er dødssjalu på at de er der nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 24. februar 2016 #351 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg får faktisk litt vondt av disse bloggerne som aldri kan ta fri når de har ferie. Det må være kjipt å vite at bryllupsreisen er en såpass big deal for leserne, at det dermed MÅ dokumenteres hele tiden. Tenk å ikke kunne ha mobilfri på sin egen bryllupsreise engang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. februar 2016 #352 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, LoveTrain skrev: Jeg får faktisk litt vondt av disse bloggerne som aldri kan ta fri når de har ferie. Det må være kjipt å vite at bryllupsreisen er en såpass big deal for leserne, at det dermed MÅ dokumenteres hele tiden. Tenk å ikke kunne ha mobilfri på sin egen bryllupsreise engang! Det bestemmer de da helt selv. Alle hadde forstått det dersom en blogger lot være å oppdatere under bryllup og bryllupsreise. Men dette er folk som har BEHOV for å være i rampelyset og som har BEHOV for å dokumentere sine handlinger for allmennheten. Og ikke bare dokumenterer de via bloggene, de dokumenterer også via både snap og instagram. Da har du faktisk et rimelig stort behov for å utlevere livet ditt til offentligheten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 24. februar 2016 #353 Del Skrevet 24. februar 2016 5 timer siden, Gjesten29 skrev: Hvordan er first class? Er bare å google "thai airways airbus first class", så ser du hvor fint det ser ut. Er usikker på om de har det på Airbus A340-500 som jeg tror de bruker i Norge, men det Pilotfrue satt på er i allefall business. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. februar 2016 #354 Del Skrevet 24. februar 2016 3 timer siden, LoveTrain skrev: Jeg får faktisk litt vondt av disse bloggerne som aldri kan ta fri når de har ferie. Det må være kjipt å vite at bryllupsreisen er en såpass big deal for leserne, at det dermed MÅ dokumenteres hele tiden. Tenk å ikke kunne ha mobilfri på sin egen bryllupsreise engang! Bloggerne velger dette selv, og hun er så pr-kåt at dette gjør hun helt frivillig. For å ta FF så velger hun å reise på en sponset ferie, selv om de fint har råd til å betale hele turen selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. februar 2016 #355 Del Skrevet 24. februar 2016 Nå er hun helt utkjørt etter bryllupsweekenden. Hvis dere leste det innlegget hvor hun hadde dokumentert hva hun gjorde til hun la seg, så har hun tydeligvis ikke en 8-16 jobb som oss vanlig dødelige..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. februar 2016 #356 Del Skrevet 25. februar 2016 14 timer siden, Miranda16 skrev: Nå er hun helt utkjørt etter bryllupsweekenden. Hvis dere leste det innlegget hvor hun hadde dokumentert hva hun gjorde til hun la seg, så har hun tydeligvis ikke en 8-16 jobb som oss vanlig dødelige..... Jeg tenker det blir en enorm modningsprosess/aha-opplevelse for henne å få barn. Hvert fall siden hun har en mann som reiser mye med jobben. Når man er vant til å sove til kl 09-10 og de "slitsomme, travle" dagene består av manikyrer og hårkurer så kan det bli rimelig sjokkartet å få baby i hus. Men jeg fikk selv sjokk med min første baby, ble en bratt læringskurve der ja 😁😁 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. februar 2016 #357 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) ...... feil Endret 25. februar 2016 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 25. februar 2016 #358 Del Skrevet 25. februar 2016 11 minutter siden, Miranda16 skrev: Ser på siste bildene fra Thailand, så kan jeg ikke la være å se en yngre jente med en mye eldre mann.....Er han virkelig 37? Jeg synes han ser eldre ut. Men han er vel 37-38 år ja. Hun virker jo veldig som et barn med væremåten sin, da blir det ekstra tydelig, men det er kanskje kun når de filmer at hun gjør sånn fordi man ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg når man blir filmet ...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 25. februar 2016 #359 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 24. februar 2016 at 13.41, LoveTrain skrev: Jeg får faktisk litt vondt av disse bloggerne som aldri kan ta fri når de har ferie. Det må være kjipt å vite at bryllupsreisen er en såpass big deal for leserne, at det dermed MÅ dokumenteres hele tiden. Tenk å ikke kunne ha mobilfri på sin egen bryllupsreise engang! Men når hun oppfordrer folk til å legge til mannen på snap og sier at han er mye flinkere til å oppdatere enn henne.. Da velger man faktisk å lage en forventning som kanskje ikke eksisterte der fra før. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 25. februar 2016 #360 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 24/02/2016 at 13.41, LoveTrain skrev: Jeg får faktisk litt vondt av disse bloggerne som aldri kan ta fri når de har ferie. Det må være kjipt å vite at bryllupsreisen er en såpass big deal for leserne, at det dermed MÅ dokumenteres hele tiden. Tenk å ikke kunne ha mobilfri på sin egen bryllupsreise engang! Nja, nå får de jo så til de grader overbetalt for det de gjør også da. Kunne nok dokumentert en god del for et par hundre tusen i måneden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg