Gå til innhold

Bekymrer du deg over mangelen på egen familie?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dersom du er jente og 30 ++, lurer du noen gang på om du noensinne blir mor og får egen familie?

- Har du lyst på barn og familie?

- Har du lurt på hvor du skal finne en slik mann?

- Tenker du noen gang over hvor mange barn du vil ha?

- Tviler du på om du vil få en familie som "varer"- ettersom par i dag skiller seg så ofte og gjerne flere ganger?

- Vegrer du deg overfor ste-barn og ste-familier med eks'er og masse problemer?

- Det kryr jo av utro menn også, bekymrer du deg for at den mannen du eventuelt lander på, vi bedra deg med en annen, bare fordi du ikke vil ha sex på noen uker/ikke spennende nok sex, f.eks.?

Jeg tenker hvertfall ofte på slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

Nei

Nja, litt.

- Tviler du på om du vil få en familie som "varer"- ettersom par i dag skiller seg så ofte og gjerne flere ganger?

Har jo mine tanker, men om man ikke satser så vinner man heller ikke toppgevinsten.

Nei

- Det kryr jo av utro menn også, bekymrer du deg for at den mannen du eventuelt lander på, vi bedra deg med en annen, bare fordi du ikke vil ha sex på noen uker/ikke spennende nok sex, f.eks.?

Nei!

Ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lurer ofte på hvem jeg vil "ende opp sammen med"..

Hvordan ser han ut? Hvordan vil vi treffes? Hva slags personlighet har han? Vil vi være sammen for alltid? Vil vi få mange barn, bare ett eller ingen?! Vil vi bli lykkelige?

Osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Jeg vil ha barn og familie, og jeg må innrømme at jeg jeg tenker litt på hvor mange barn og om det er mulig å få tre barn når man er litt over 30.... :sjarmor:

Jeg går ikke rundt å bekyrer meg for stebarn, utroskap, skilsmisse osv.

Jeg tror på kjærligheten..... det må man. Uten å være naiv.

Jeg tror jeg treffer han "tilfeldig".

Kanskje jeg har truffet han til og med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym skrev:

Ja

anonym skrev:

Ja

anonym skrev:

Nei, men har vel i beste fall tid til å lage ett ..

anonym skrev:

Nei, men man har jo alltid noen garantier.

anonym skrev:

Nei

anonym skrev:

Nei

anonym skrev:

Ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt!

Jeg bekymrer meg for at jeg vil bli værende alene for bestandig. Er godt voksen - og har hatt mine drømmer og håp. Men drømmene mine er aldri blitt oppfylt.

Klarer ikke å tro på at de vil bli oppfylt heller :cry:

Jeg drømmer om en å være glad i - kos og nærhet - omsorg og varme. Det gjelder både når det gjelder å få og å gi..............

Det er så usigelig trist å måtte legge seg alene kveld etter kveld etter kveld etter kveld........ :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du er jente og 30 ++' date=' lurer du noen gang på om du noensinne blir mor og får egen familie? ...[/quote']

Jeg er jente og fylte 30 i år, lurer ikke så mye på det nei.

Ja, og barn vil jeg gjerne ha uansett (håper på adopsjon om jeg ikke treffer mannen i mitt liv), mann kan jeg bare håpe på at jeg får meg.

Nei, finner han vel når tiden er rett?

har først fått lyst på barn nå nylig, så jeg vet jeg vil ha barn, om det blir ett eller to avhenger mye på tid og måte.

Når jeg treffer mannen min, så tviler jeg ikke på at det vil vare, selv om jeg er klar over at man aldri har garantier og alt må jobbes med.

Nei, har mannen jeg vil dele livet med barn fra før, så må jeg enten velge ham vekk eller ta med hele ste-delen. Dersom han har ett barn og ordentlig forhold til familien til barnets mor, så vegrer jeg meg ikke for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer jeg selv om jeg er gutt og bare 25. Og jeg tar alle 'mann' som 'damer' i innlegget, og omvendt.

Dersom du er jente og 30 ++' date=' lurer du noen gang på om du noensinne blir mor og får egen familie? [/quote']

Lurer stadig vekk, og er ikke sikker på noe.

Jeg har ikke partner, men jeg har en stor 'gammel' familie rundt meg allerede. Noen ganger føler jeg det som det er alt for mye allerede, andre ganger er det jo en velsignelse. Er veldig usikker på hvordan det hadde vært med min egen, men jeg er veldig glad i barn. Tror egentlig jeg har lyst på egen familie og barn.

Tror jeg kan finne det overalt egentlig.

tja, 2 adoptivbarn kanskje. Ja, jeg ville i så fall adoptere i den overbefolkede verden vi lever i.

Ja. Får håper det holder da.

Nei. Jeg vegrer meg mer over offentlige taler :o

Jeg er redd for om at jeg er kjedelig og slapp ja, og at hun vil velge noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

- Jeg har to barn, men er alene nå, og har vært det i 2 år nå.

- Jeg lurer veldig på hvor jeg eventuelt kommer til å treffe en mann.

- jeg ønsker meg flere barn. 1 eller 2 til, hvem vet

- Jeg er redd om jeg ikke treffer en varig familie, men innerst inne føler jeg at jeg kommer til treffe en.

-Ja litt for å eventuelt starte en ny rolle.

- nei, håpe jeg slipper å bekymre meg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...