Gå til innhold

Kunne dere datet en med aspergers?

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  Blokkfløyte skrev (På 30.7.2015 den 16.02):

Her må jeg bare beklage. Utsagnet ditt er ikke mye verdt (!) uten at du viser eksempler på usympatisk oppførsel. Det er heller ikke mye verdt (!) uten at du viser at de med as er MER usympatisk enn de uten i denne tråden.

Men jeg tror du liker å synse på den måten du gjør, men den standarden du selv setter.

Jeg har nevnt ditt utsagn 3 ganger nå.

Anonymous poster hash: 0325b...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
  AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.01):

Man får et visst inntrykk av hvordan du er som person i dine innlegg jo. Du er helt sikkert en hyggelig person men mangler selvinnstinkt.  Anonymous poster hash: 0325b...76e

Jeg må bare spørre, jeg er nysgjerrig. Hvilken erfaring og kompentanse har du innen å diagnostisere og fastslå hvordan personer er? :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Winza skrev (På 30.7.2015 den 16.04):

Jeg må bare spørre, jeg er nysgjerrig. Hvilken erfaring og kompentanse har du innen å diagnostisere og fastslå hvordan personer er? :)

Jeg har vel ikke diagnosert noen har jeg det? Det du skriver viser hvordan du ser på verden og hvordan du responderer på det. Du eier ikke selvinnstikt hva angår din egen diagnose, og dessverre er mange aspergere like der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.02):

Jeg har sagt det før; de som ikke vil date aspergere (meg) er uansett personer som ikke ville ha passet med meg enn: de som ikke vil date aspergere (meg) er ikke noe å samle på uansett. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Godt du har en mal. Lykke til med å få verden til å føye seg . . .

I min verden er det også sympatisk å la tvilen komme noen til gode, ikke lese bibelen som fanden.

Det er også veldig sympatisk å være åpen for ulike talemåter, og det er empatisk å skjønne at noen kanskje ikke mener ting så ille som du foretrekker å oppfatte det. Just sayin'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
  AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.06):

Jeg har vel ikke diagnosert noen har jeg det? Det du skriver viser hvordan du ser på verden og hvordan du responderer på det. Du eier ikke selvinnstikt hva angår din egen diagnose, og dessverre er mange aspergere like der. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Så jeg eier ikke selvinnsikt? Hvordan Dr. Phil?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Winza skrev (På 30.7.2015 den 15.52):

Eller så har dere bevist at dere ikke kan en dritt om aspergers :)

Har du sett det britiske datingprogrammet "the undateables"? Der er det noen med aspbergers bl.a., og jeg ville aldri ha datet noen som er såpass hardt rammet. Dette er altså med på å påvirke hvilket svar jeg ville gitt på spørsmålet ditt.

Når du spør et såpass generelt spørsmål som du gjorde i denne tråden, så kommer folk til å svare på generell basis.

Hadde du spurt et annet spørsmål, f.eks. om folk ville datet noen som er 30 kg overvektige, så ville de fleste svart nei. Det ville jeg også. Allikevel har jeg en samboer som var såpass overvektig da vi møttes, og vi ble sammen allikevel.

Anonymous poster hash: 6c797...f11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.03):

Jeg har nevnt ditt utsagn 3 ganger nå. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Det er da langt i fra tilstrekkelig for å innfri det relativt normale beviskravet jeg nettopp satte fram.

Du påstår at de fleste med as har opptrådt usympatisk her, det krever:

Bevis for at de fleste med as har opptrådt usympatisk

Bevis for at disse i større grad opptrer usympatisk enn folk uten as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 15.50):

Dette er jo en gjenganger hos aspergere da. Det hjelper ikke at hun er en til av dem med tanke på hvilket inntrykk det gir. Aspergere i denne tråden burde jo vise at de er sympatiske for å endre innstillingen til de som ikke vil date dem. Det er svært få av dem og har vel egentlig bare forsterket grunnen til at de vil være uaktuelle.

Aha. Dersom en mann ikke vil date meg, så kommer jeg tilbake hit og kjefter på blokkfløyten som har gitt aspergere et kollektivt dårlig rykte >:

Anonymous poster hash: ada80...230

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.17):

Aha. Dersom en mann ikke vil date meg, så kommer jeg tilbake hit og kjefter på blokkfløyten som har gitt aspergere et kollektivt dårlig rykte >: Anonymous poster hash: ada80...230

Lol:-)

Men det er ikke bare meg, må vite, det er de fleste aspergere i denne tråden.

Endret av Blokkfløyte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Winza skrev (På 30.7.2015 den 16.08):

Så jeg eier ikke selvinnsikt? Hvordan Dr. Phil?

Nei du har ikke det Ole Brum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  visningsnamn skrev (På 30.7.2015 den 16.22):

Jeg tror ikke det er et troll. Jeg tror det viser at egenskaper, (mangel på i dette tilfellet) som blir tilegnet folk med Asperger fint kan forekomme hos mennesker uten diagnosen også.

"The undatable".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.24):

Du virker ikke til å verken ha selvinnstinkt eller sympati. Du er med andre ord en klassisk asperger. Her får jeg slengt etter meg troll og at jeg er usympatisk, for jeg er i mindretall av aspergere. Dere får styre på men vit nå at folk ikke vil være i forhold med dere og respekter det. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Du er asperger, altså. Det forklarer det hele.

Men da må du slutte å opptre så usympatisk og uempatisk, for det går utover andre aspergeres rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Blokkfløyte skrev (På 30.7.2015 den 16.28):

Du er asperger, altså. Det forklarer det hele.

Men da må du slutte å opptre så usympatisk og uempatisk, for det går utover andre aspergeres rykte.

Vi kan inngå en avtale. Jeg gjør det om du også gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
  AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.24):

Nei du har ikke det Ole Brum. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Ok takk for den meningsfulle samtalen Dr. Phil. Dette har virkelig gitt meg selvinnsikt og gitt meg et nytt syn på livet...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.31):

Vi kan inngå en avtale. Jeg gjør det om du også gjør det ;)Anonymous poster hash: 0325b...76e

Helt alvorlig. Jeg lar meg ikke manipulere av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Winza skrev (På 30.7.2015 den 16.32):

Ok takk for den meningsfulle samtalen Dr. Phil. Dette har virkelig gitt meg selvinnsikt og gitt meg et nytt syn på livet...

Så bra :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  Blokkfløyte skrev (På 30.7.2015 den 16.33):

Helt alvorlig. Jeg lar meg ikke manipulere av deg.

Jeg lar meg ikke manipulere av deg heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.34):

Jeg lar meg ikke manipulere av deg heller. Anonymous poster hash: 0325b...76e

Ekko:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Blokkfløyte skrev (På 30.7.2015 den 16.36):

Ekko:-)

Nå er du morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2015 den 16.39):

Nå er du morsom! Anonymous poster hash: 0325b...76e

Ja, og venter fortsatt på at du skal bevise at as-erne i tråden er mer usympatisk enn de normale:-) kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...