Gå til innhold

Noen har stjelt telefonen min!!

elle

Anbefalte innlegg

:evil: :evil: :evil:

Jeg er fryktelig sinna, den lå på jobben ( i parfymeriet der jeg jobber) Og mens jeg ikke så var det noen som bøyde seg bak kassa og tok den!! :cry: :x :cry:

At man kan være så frekk! Men uansett det jeg lurer på er om noen av dere vet hvor de selge mobiler nå? Billig ( typisk seven eleven, shell etc?)

Er egentlig litt motstander av å kjøpe mobil på andresteder en mobil butikker men nå er det krise!! Får ikke lønn før om en mnd så har ikke alverdens midler i dag!!

Håper noen kan hjelpe meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det samme selv. Ikke noe gøy!

Vei.. de har telefoner på Rimi, enkelte bensinstasjoner og kiosker.

Det er også mulig å finne en telefon ganske billig på Tele-kiosken eller hos andre forhanslere. Bare si at du skal ha en billig telefon, så ordner de det tror jeg!

Kjenner du ikke noen som har en gammel telefon liggende hjemme da? Selv har vi vel 2-3 telefoner som fortsatt virker liggende i en skuff. greit å ha i reserve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

men ingenting stygg med dette her, men vil bare si velkommen i gjengen :ler:

det er litt morsomt å tenke at det finnes så frekke mennesker rundt om kring at de bare tar tlfen og springer vekk! :evil: :roll:

regner med at du har sperret hele tlfen?

hvis ikke så gjør det, kan ikke du bruker den, så hvorfor skal de?

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk stjeler mobiltelefoner? Jeg ble selv frastjålet min forrige helg, men sperret sim-kortet med en gang, og selve tlf. dagen etter, da jeg var og meldte den stjålet hos politiet. Så de/den som tok den har jo ingen glede eller nytte av den...? Det som er så forbanna surt er at all den informasjonen jeg hadde lagret på telefonen har gått tapt :(

Vel, vel, det blir forsikring når jeg snart skal kjøpe ny, låner en nå jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men vi bør vel alle være flinkere til å ikke la slike ting ligge synlig også? Synes det er vanvittig frekt at noen kan stjele sånne ting, men så lenge en telefon ligger synlig for en tjuv er jo sjansen for at man stjeler den også større. Etter min mening burde ikke telefonen engang ligge bak disken, men på bakrommet der ingen ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min telefon i veska mi, som jeg igjen hadde hengende over skuldra/halsen... Denne var det en eller annen som hadde fått til å åpne glidelåsen på, og tatt ut min kjære telefon :cry:

Merket ingenting jeg...

Fy skam seg tyven!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...