Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #41 Skrevet 21. juni 2015 Hadde hatt 0 problemer med det, men nå er ikke jeg trangsynt og konservativ heller da. For et svar... Må man være trangsynt og konservativ om man ikke syns det er noe kult at mannen man liker vil kle seg i dameklær å oppføre seg som en dame..? SKjønner deg godt TS, hadde ikke syns noe om det jeg heller... Og jeg er LANGT IFRA trangsynt og konservativ,sånn at det er sagt !
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #42 Skrevet 21. juni 2015 TS her... Vi ble sammen!:-) vært kjærester i snart 4 mnd...Anonymous poster hash: 677a6...d37 Ja ?? var han transe..?? hehehe
sunberrytoddy Skrevet 21. juni 2015 #43 Skrevet 21. juni 2015 For et svar... Må man være trangsynt og konservativ om man ikke syns det er noe kult at mannen man liker vil kle seg i dameklær å oppføre seg som en dame..? Ja. Men det er ikke noe galt i det. Jeg er også sånn at jeg forventer at dama mi kler seg pent, med smykker, knelange skjørt, nylon, fine bluser og sminker seg. Jeg er mann og skal ha ordentlig dame, ikke en eller annen traktorlesbe i joggebukse, flanellskjorte, caps osv.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #44 Skrevet 21. juni 2015 Ja ?? var han transe..?? hehehe :-) nei, han er ikke det! :-) men åpen for å prøve seg som jente igjen. :-) Anonymous poster hash: 677a6...d37
fotosyntesen Skrevet 21. juni 2015 #45 Skrevet 21. juni 2015 Jeg ble mest imponert at han behersket høye hæler, til og med til dansing "første gangen".....Jeg synes mange jenter sliter med dette etter mange gangers øvelse...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #46 Skrevet 21. juni 2015 Jeg ble mest imponert at han behersket høye hæler, til og med til dansing "første gangen".....Jeg synes mange jenter sliter med dette etter mange gangers øvelse... Ja, jeg også! Han hadde jo øvd litt hjemme, men likevel...han var helt rå... Flinkere enn 75% av de man ser på byen!Anonymous poster hash: 677a6...d37
fotosyntesen Skrevet 21. juni 2015 #47 Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg også! Han hadde jo øvd litt hjemme, men likevel...han var helt rå... Flinkere enn 75% av de man ser på byen!Anonymous poster hash: 677a6...d37 Jeg trodde det var første gangen ut ifra første posten din? Har han øvd? I hvilke sammenhenger? Med dameklær på?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #48 Skrevet 21. juni 2015 Jeg trodde det var første gangen ut ifra første posten din? Har han øvd? I hvilke sammenhenger? Med dameklær på? Han hadde øvd på å gå i hælene hjemme i noen dager før festen.Anonymous poster hash: 677a6...d37
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #49 Skrevet 21. juni 2015 Jeg hadde ikke orket et forhold med en som jevnlig kledde seg i kvinneklær. Beklager, men så "open minded" er jeg faktisk ikke. Så nei, synes ikke du er skrudd. Hva med å bare se det an framover? Takk for dette innlegget! Jeg synes det er så mange på KG som er så politisk korrekte og at dette er helt greit, naturlig og ikke byr på noen problemer i forholdet. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å være i et forhold med en mann som kledde seg i kvinneklær. Dersom det gjør meg trangsynt eller konservativ får det bare være. Jeg har ingenting imot transvesitter på et generelt plan, men det vil ikke si at jeg kunne tenke meg å inngå et forhold med en. Jeg regner med at mange menn ville ha tenkt likedan dersom en kvinne gikk med bokser og jevnlig fylte opp slik at hun hadde fått en svært synlig bul. Jeg synes ikke dette er trangsynt eller konservativt, men det er nå bare mitt syn på saken. Anonymous poster hash: 3cfee...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #50 Skrevet 22. juni 2015 Takk for dette innlegget! Jeg synes det er så mange på KG som er så politisk korrekte og at dette er helt greit, naturlig og ikke byr på noen problemer i forholdet. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å være i et forhold med en mann som kledde seg i kvinneklær. Dersom det gjør meg trangsynt eller konservativ får det bare være. Jeg har ingenting imot transvesitter på et generelt plan, men det vil ikke si at jeg kunne tenke meg å inngå et forhold med en. Jeg regner med at mange menn ville ha tenkt likedan dersom en kvinne gikk med bokser og jevnlig fylte opp slik at hun hadde fått en svært synlig bul. Jeg synes ikke dette er trangsynt eller konservativt, men det er nå bare mitt syn på saken. Anonymous poster hash: 3cfee...a3e TS her... Jeg føler det på samme måte. Derfor jeg var skeptisk og usikker. Nå viste det seg heldigvis at han ikke var det, så jeg er glad jeg ikke trakk forhastede konklusjoner. Nå synes jeg det bare er kult at han kunne bli så feminin og gjennomført. Dessuten tror jeg det er en fordel at han nå kjenner litt til hvordan det er å være jente...:-) og vi har mye moro med det. Anonymous poster hash: 677a6...d37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå