Timza Skrevet 4. februar 2015 #21 Skrevet 4. februar 2015 Han insisterte på at dette var første gang... noe jeg har vanskeligheter med å tro... han var jo så lekker og flink... TSAnonymous poster hash: 677a6...d37 Valgte han ut antrekk og sminke selv, samt sminket seg selv? Eller fikk han ei venninne til å fikse hele greia?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #22 Skrevet 4. februar 2015 Valgte han ut antrekk og sminke selv, samt sminket seg selv? Eller fikk han ei venninne til å fikse hele greia? Se posten før deg... der svarte jeg på det! :-)Anonymous poster hash: 677a6...d37
Timza Skrevet 4. februar 2015 #23 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Se posten før deg... der svarte jeg på det! :-)Anonymous poster hash: 677a6...d37 Så det etterhvert. ^^ En kamerat ble "dulla" opp han også av ei venninne som jobber på en "beauty sallong", og det ble et ganske sykt resultat av det også. Flink var han med hæler i tillegg. Han er en "manne-mann" så det trenger ikke bety noenting. Det ble kanskje et ekstra sjokk-faktor ettersom han alltid har hatt helskjegg i flere år hvor dette forsvant for denne festen. Endret 4. februar 2015 av Timza
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #24 Skrevet 4. februar 2015 Så det etterhvert. ^^ En kamerat ble "dulla" opp han også av ei venninne som jobber på en "beauty sallong", og det ble et ganske sykt resultat av det også. Flink var han med hæler i tillegg. Han er en "manne-mann" så det trenger ikke bety noenting. Det ble kanskje et ekstra sjokk-faktor ettersom han alltid har hatt helskjegg i flere år hvor dette forsvant for denne festen. Tydeligvis mange gutter som har talent! :-) og når de ofrer sååå mye (barbere bort helskjegg, barbere hele kroppen, trene på hæler, bruke mye penger, etc), så må det jo være en sterk drivkraft bak? Hva kan denne være? TSAnonymous poster hash: 677a6...d37
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #25 Skrevet 4. februar 2015 Det finnes heterofile men som liker drag. Å være transe ser jeg på som å være fanget i feil kropp og det er noe helt annet. Det er riktig nok flest homofile men som føler seg komfortabel å være drag queen, men det er nok fordi de faktisk tørr. Anonymous poster hash: a0046...282
Cuntzilla Skrevet 4. februar 2015 #26 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg ser at det er konkurranse i å være mest mulig åpen her, men jeg har sett en ekstremt open minded kvinne gå rett på trynet i forhold med en transe. Alt var fryd og gammen når han kledde seg i kvinneklær og hun sminket han som den støttende dama hun var, men det ble litt skjær i sjøen når han skulle bli en hun, kan du si.. Du kan være så aksepterende du vil, men når penisen og alt som var mannlig ved han er borte, så vil de fleste heterofile damer med et sterkt ønske om barn ha et problem. Jeg vil jo tro kjønnskifte er blant sjeldenhetene, men det er liksom det som har skjedd i det ene forholdet jeg vet om hvor han var transvestitt. Men når alt det er sagt så har jeg sett menn utkledd som kvinner MANGE ganger uten å ha tenkt at de var transvestitter, jeg tror du er litt rask med å konkludere. Det er utrolig hvor mange som er flinke til å agere som kvinner, og som ser ut til å elske det. Aldri tenkt at noen av dem var transer, jeg tenker mer sånn at når man får på seg et kostyme så er det fort at man lever seg inn i karakteren. Det er jo det som er gøy med kostymefest, folk mister hemninger og spiller skuespill. Endret 4. februar 2015 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #27 Skrevet 4. februar 2015 Jeg ser at det er konkurranse i å være mest mulig åpen her, men jeg har sett en ekstremt open minded kvinne gå rett på trynet i forhold med en transe. Alt var fryd og gammen når han kledde seg i kvinneklær og hun sminket han som den støttende dama hun var, men det ble litt skjær i sjøen når han skulle bli en hun, kan du si.. Du kan være så aksepterende du vil, men når penisen og alt som var mannlig ved han er borte, så vil de fleste heterofile damer med et sterkt ønske om barn ha et problem. Jeg vil jo tro kjønnskifte er blant sjeldenhetene, men det er liksom det som har skjedd i det ene forholdet jeg vet om hvor han var transvestitt. Men når alt det er sagt så har jeg sett menn utkledd som kvinner MANGE ganger uten å ha tenkt at de var transvestitter, jeg tror du er litt rask med å konkludere. Det er utrolig hvor mange som er flinke til å agere som kvinner, og som ser ut til å elske det. Aldri tenkt at noen av dem var transer, jeg tenker mer sånn at når man får på seg et kostyme så er det fort at man lever seg inn i karakteren. Det er jo det som er gøy med kostymefest, folk mister hemninger og spiller skuespill. Ja, jeg håper og tror nå at han bare syntes det var kjempemoro å spille jente for en kveld. Er jo forståelig at det er spennende og moro for gutta å oppleve hvordan det er å være jente. Han skal ha kredd for at hun levde seg slik inn i rollen. Var sykt imponerende! Hadde jeg sett ham på gata, hadde jeg vært skråsikker på at han var jente!Anonymous poster hash: 677a6...d37
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #28 Skrevet 4. februar 2015 Han insisterte på at dette var første gang... noe jeg har vanskeligheter med å tro... han var jo så lekker og flink... TSAnonymous poster hash: 677a6...d37 - og akkurat der gjorde du en forutsetning som kanskje ikke er korrekt,- eller som er korrekt. Det er bare ham som vet svaret på det du spør om, TS. - og det er bare du som kan gå den veien med deg selv som vil avgjøre om dette eventuelt er noe du kjenner du kan leve greit med.
Timza Skrevet 4. februar 2015 #30 Skrevet 4. februar 2015 Tydeligvis mange gutter som har talent! :-) og når de ofrer sååå mye (barbere bort helskjegg, barbere hele kroppen, trene på hæler, bruke mye penger, etc), så må det jo være en sterk drivkraft bak? Hva kan denne være? TSAnonymous poster hash: 677a6...d37 Drivkraften er nok bare å overraske. Gjøre det med stil. Ikke gjøre noe halvveis. osv.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #31 Skrevet 4. februar 2015 Dersom en transvestitt hadde nøyd seg med å kle seg i kvinneklær kun av og til, og latt det bli med det, så kunne det kanskje vært til å leve med. Men det jeg har sett hos flere, er at de mennene som begynner med dette, ofte får "blod på tann" og får mer og mer behov for å vise seg i kvinneuttrykk med tiden. Det begynner altså i det små, for så å eskalere ved at de stadig oftere får behov for å gå rundt som "kvinner". De går lengre og lengre for å likne en kvinne. I lengden tror jeg dette må bli veldig slitsomt å leve med som partner. Det er mange slike forhold som går i vasken med tiden. Anonymous poster hash: 73805...cca
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #32 Skrevet 4. februar 2015 Dersom en transvestitt hadde nøyd seg med å kle seg i kvinneklær kun av og til, og latt det bli med det, så kunne det kanskje vært til å leve med. Men det jeg har sett hos flere, er at de mennene som begynner med dette, ofte får "blod på tann" og får mer og mer behov for å vise seg i kvinneuttrykk med tiden. Det begynner altså i det små, for så å eskalere ved at de stadig oftere får behov for å gå rundt som "kvinner". De går lengre og lengre for å likne en kvinne. I lengden tror jeg dette må bli veldig slitsomt å leve med som partner. Det er mange slike forhold som går i vasken med tiden. Anonymous poster hash: 73805...cca Prøv å se det fra andre siden: Dersom en transvestitt hadde nøyd seg med å kle seg i manneklær kun av og til, og latt det bli med det, så kunne det kanskje vært til å leve med. Men det jeg har sett hos flere, er at de kvinnene som begynner med dette, ofte får "blod på tann" og får mer og mer behov for å vise seg i manneuttrykk med tiden. Det begynner altså i det små, for så å eskalere ved at de stadig oftere får behov for å gå rundt som "menn". De går lengre og lengre for å likne en mann. I lengden tror jeg dette må bli veldig slitsomt å leve med som partner. Det er mange slike forhold som går i vasken med tiden. Da ligner det veldig på god gammaldags mannsjåvinisme. Ingen menn av den gamle sorten vil vel ha en karrierekvinne som går i bukser og ter seg som en mann? Anonymous poster hash: cc27c...d67
Scoop Skrevet 4. februar 2015 #33 Skrevet 4. februar 2015 De fleste herrer har ikke noe problem med å være sammen med jenter som bruker bukser nesten hele tiden, så hvorfor skulle dette være noe verre? Anonymous poster hash: cc27c...d67 Bukser har blitt brukt av begge kjønn i en god del år nå.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #34 Skrevet 4. februar 2015 Bukser har blitt brukt av begge kjønn i en god del år nå.Nettopp! Men det har vært tider der bukser på kvinner ble sett på som utenkelig. Kvnner har fått sin frihet til å gå i de klær de vil. Menn har ikke fått denne friheten. Derfor kan kvinner med den største selvfølgelighet si at de vil avslutte et forhold til en mann som går i upassende klær, mens en mann ville blitt frosset ut av samfunnet om han hadde hatt tilsvarende meninger om en kvinne. Rigide regler om hva livsparter skal få lov å ha på seg burde vært lagt på historiens skraphaug i år 2015. Anonymous poster hash: cc27c...d67 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #35 Skrevet 4. februar 2015 Drivkraften er nok bare å overraske. Gjøre det med stil. Ikke gjøre noe halvveis. osv. Har på følelsen at det var som du sier. Han er absolutt typen til å gjøre noe 110%. TSAnonymous poster hash: 677a6...d37
Scoop Skrevet 4. februar 2015 #36 Skrevet 4. februar 2015 Nettopp! Men det har vært tider der bukser på kvinner ble sett på som utenkelig. Kvnner har fått sin frihet til å gå i de klær de vil. Menn har ikke fått denne friheten. Derfor kan kvinner med den største selvfølgelighet si at de vil avslutte et forhold til en mann som går i upassende klær, mens en mann ville blitt frosset ut av samfunnet om han hadde hatt tilsvarende meninger om en kvinne. Rigide regler om hva livsparter skal få lov å ha på seg burde vært lagt på historiens skraphaug i år 2015.Anonymous poster hash: cc27c...d67 Ja, er absolutt ikke uenig med deg, men kunne likevel ikke vært sammen med en som gikk i kjole, høyhælte sko og generelt mer feminine klær enn meg. Lurer på hvor mange menn som egentlig ønsker å gå med det. Kanskje det en dag blir omtrent like vanlig som kvinner i bukser, hvem vet..
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #37 Skrevet 4. februar 2015 Nettopp! Men det har vært tider der bukser på kvinner ble sett på som utenkelig. Kvnner har fått sin frihet til å gå i de klær de vil. Menn har ikke fått denne friheten. Derfor kan kvinner med den største selvfølgelighet si at de vil avslutte et forhold til en mann som går i upassende klær, mens en mann ville blitt frosset ut av samfunnet om han hadde hatt tilsvarende meninger om en kvinne. Rigide regler om hva livsparter skal få lov å ha på seg burde vært lagt på historiens skraphaug i år 2015.Anonymous poster hash: cc27c...d67 Nå ja, dersom en kvinne begynte å rusle rundt i dress, slips og løsbart, så ville hun fått tilsvarende reaksjoner som en mann i kjole ville ha fått. Så det er ikke bare menn som må forholde seg til kleskoder. Anonymous poster hash: 73805...cca
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #38 Skrevet 4. februar 2015 Ja, er absolutt ikke uenig med deg, men kunne likevel ikke vært sammen med en som gikk i kjole, høyhælte sko og generelt mer feminine klær enn meg. Lurer på hvor mange menn som egentlig ønsker å gå med det. Kanskje det en dag blir omtrent like vanlig som kvinner i bukser, hvem vet.. Alt det der har med normer å gjøre. Normene til kvinners klær har endret seg ganske radikalt fra år 1900 og fremover. Før den tid var det få kvinner som gikk med bukser. Kanskje det var mange kvinner som egentlig ikke ønsket å gå med bukser på den tiden? Da var det jo praktisk at de ikke fikk lov til å gå med annet enn skjørt. Nå ja, dersom en kvinne begynte å rusle rundt i dress, slips og løsbart, så ville hun fått tilsvarende reaksjoner som en mann i kjole ville ha fått. Så det er ikke bare menn som må forholde seg til kleskoder. Anonymous poster hash: 73805...cca Utenom løsbart fins det helt tilsvarende plagg for kvinner. Det er ikke så oppsiktsvekkende om kvinner går med det. Anonymous poster hash: cc27c...d67
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #39 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er en mannlig transvestitt i slutten av 20 årene. Det vil si at jeg liker en gang i blant og kle meg opp i kvinneklær. Har et eget skap med klær og sko som jeg har samlet opp i løpet av årene som er gått. Når jeg er dresset opp så forandrer jeg meg ikke. For all del, du blir jo automatisk litt mere feminin, med klær og pynt, men utover personlighet og dette så er jeg fortsatt den jeg er. Som går igjen i mange som er trans person. Det er også en myte at alle som er transvestitter er homofile! Statistikken kan fortelle at 70% av oss er heterofile. Jeg pleier og si det sånn at jeg liker jenter så godt at jeg kunne tenkt meg og være en selv. Til trådstarter, nå er det jo en liten tid siden du startet tråden. Hvordan går det? Ble det noe av, eller kuttet du han ut? For jeg kan igjen si det at visst du falt for personligheten hans, så endres den ikke om han dresser seg opp. Se det positive i det, du har isåfall da en mann du kan dele følelser med, få på shopping, diskutere jente ting / mote, problemer etc. For og nevne noe... Men og en viktig ting, visst du godtar han som han er og lar han få være det. Så har han skutt gullfuglen, det vil si at han springer ikke av til ei annen. Da blir du en keeper! :-) Er det noe dere lurer på, så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan! Anonymous poster hash: 05aca...d84 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #40 Skrevet 21. juni 2015 TS her... Vi ble sammen!:-) vært kjærester i snart 4 mnd...Anonymous poster hash: 677a6...d37 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå