Gå til innhold

Er han transe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i 3-4 måneder hatt et særdeles godt øye til en gutt som er en kollega av en nær venn. Vi har møtt hverandre på en del fester og sosiale samlinger, og jeg føler at vi har en god kjemi oss i mellom... mye flørting! Jeg er veldig betatt, og føler at han er keen på meg også.

Nå i helgen møttes vi på en temafest med masse crazy utkledninger og kostymer. Han hadde valgt å kle seg ut som ei jente! Og ikke bare sånn "kaste på seg en kjole"... Han var utrolig proft stæsjet opp. Nydelig parykk, lange øyevipper, skikkelig gjennomført makeup, lange løsnegler, rålekker kjole, og pumps med hæler som til og med jeg hadde slitt med å bruke en hel kveld. Han så rett og slett fantastisk ut, og jeg kunne fort tatt ham for å være ekte jente. Så utrolig imponerende!

Samtidig er jeg nå litt bekymret for at dette er noe han gjør ofte... han virket veldig komfortabel i antrekket, og han virket dreven på å gå og danse i høye hæler... til tross for at han benektet dette...

Hva skal jeg gjøre? Liker ham veldig godt, men samtidig har jeg litt skeptiske vibber... Er han transe kanskje? Usikker på om jeg orker og tør å utvikle kjemien vår videre...

Hva tror dere? Er jeg skrudd som henger meg opp i dette?

Anonymous poster hash: 677a6...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da venter vi på hylekoret:

"Det er da bare såååå friskt og spennende!"

"La ham gå, han fortjener noe bedre!"

Anonymous poster hash: 0180f...cc5

• Liker 6
Skrevet

Da venter vi på hylekoret:

"Det er da bare såååå friskt og spennende!"

"La ham gå, han fortjener noe bedre!"

Anonymous poster hash: 0180f...cc5

Ikke misforstå... jeg er openminded jeg asså. Men må samtidig innrømme at jeg er litt usikker... tenk om han er transe? Der er jo litt "nbaggasje" å ta med inn i et forhold...?

TS

Gjest Coolaid
Skrevet

Er det egentlig så farlig at en voksen mann feks skulle like å kle seg ut som kvinne ? Bli kjent med vedkommende og finn ut - man trenger jo ikke etablere et seriøst forhold med en gang.

Skrevet

Han insisterte på at dette var første gang... noe jeg har vanskeligheter med å tro... han var jo så lekker og flink...

TS

Skrevet

Er det egentlig så farlig at en voksen mann feks skulle like å kle seg ut som kvinne ? Bli kjent med vedkommende og finn ut - man trenger jo ikke etablere et seriøst forhold med en gang.

Farlig er det absolutt ikke. Synes det er kult jeg. Men tror ikke jeg tør å gå inn i et forhold hvis det viser seg at han faktisk liker og bruker å ikle seg dameklær...

Hva ville dere andre gjort? Er det forståelig at jeg er litt skeptisk? Kan det hende at jeg tar feil og at han faktisk ikke er transe?

Gjest chisandra
Skrevet

Han insisterte på at dette var første gang... noe jeg har vanskeligheter med å tro... han var jo så lekker og flink...

TS

Hvis han har fått hjelp, kan det jo stemme. Hvis ikke, vel....:)

Skrevet

Hvis han har fått hjelp, kan det jo stemme. Hvis ikke, vel....:)

Ja, han hadde fått hjelp til sminken og sånn. Men siden han var så flink til å "spille" jente, gå elegant på megahæler, samt at alt var så gjennomført (han hadde t.o.m. barbert beina)...

Skrevet

Det er i grunnen ikke nødvendigvis mye bagasje i det å være tansvestitt. Kanskje liker han å ha på seg jenteklær av og til, men personligheten er jo formodentlig akkurat som du kjenner den. Det er bare snakk om en "hobby" i så fall.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke orket et forhold med en som jevnlig kledde seg i kvinneklær. Beklager, men så "open minded" er jeg faktisk ikke. Så nei, synes ikke du er skrudd. Hva med å bare se det an framover?

Endret av Scoop
  • Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet (endret)

Jeg ville heller ikke likt og hatt en kjæreste som kler seg ofte i jenteklær. Hadde vært greit i det seksuelle om han likte å ta på seg mine truser og liknende, men ikke noe mer..

Endret av Godjente
Skrevet

Takker for alle svar! :-) virker som om det er flere enn meg som hadde vært litt bekymret og skeptisk i min situasjon...

Han sier jo at dette var første gangen, så da må jeg vel stole på ham... selvom jeg ikke kan fatte og begripe hvordan det er mulig å være så elegant og overbevisende "jente" første gang man gjør det...

Skrevet

Vel, jeg tror først og fremst at siden du spurte i en slik setting, så vil du få svaret "nei" enten du vil eller ikke. Det kommer helt ann på hvor komfortabel personen er med eventuelt det å være stemplet som "transe". Ut ifra det du beskriver, så høres det jo ut som h*n er transperson (vidt begrep), men hvis du absolutt vil vite mer, må du sannsynligvis ha h*n på en prat med kun dere to.

Er du veldig skeptisk og usikker på om det er en dealbreaker for deg for et eventuelt forhold, så bør du ta det opp før du eventuelt går inn i forholdet. Er du mer åpen, så driter du i det, siden personligheten forandrer seg som oftest ikke, det er tross alt bare klær. (såfremt personen ikke er schizo da)

Mine to cents som transperson. :b

• Liker 2
Skrevet

Ja, forståelig at folk ikke kommer ut av skapet i plenum med så mange tilstede på festen. Men har spurt ham på tomannshånd i ettertid også, og han insisterte på at dette var første gangen og ikke noe han drev med...

Men for all del, skikkelig kult gjort av han å tørre å kle seg ut som jente. Jeg er utrolig imponert over hvor lekker og proff han var. Hadde han bare vært en kompis, så hadde JEG insistert på at han måtte blitt drag-artist! :-) men blir noe helt annet når jeg vurderer et seriøst romantisk forhold liksom...

Skrevet

Flere som har synspunkter her? :-)

TS

Skrevet

Jeg hadde ikke orket et forhold med en som jevnlig kledde seg i kvinneklær. Beklager, men så "open minded" er jeg faktisk ikke. Så nei, synes ikke du er skrudd. Hva med å bare se det an framover?

De fleste herrer har ikke noe problem med å være sammen med jenter som bruker bukser nesten hele tiden, så hvorfor skulle dette være noe verre?

Anonymous poster hash: cc27c...d67

Skrevet

Hadde hatt 0 problemer med det, men nå er ikke jeg trangsynt og konservativ heller da.

• Liker 3
Skrevet

Det at han virket så komfortabel og at han var flink til å gå i høye heler ville jeg ikke tatt som sikre tegn. Noen er bare et naturtalent! Min bestevenn, prøvde seg i full "drag", for en tid tilbake, første gang med høye heler å alt og han var dritflink! haha, både han og jeg ble litt sånn "hææææ? hvorfor kan jeg/du dette!!" haha. Hvis du bekymrer deg synes jeg du bare skal spørre han rett ut jeg på en hyggelig måte, noe sånn som "jeg ble så imponert av deg på festen, er det helt sant at du aldri har gjort det før?" :-)

Skrevet

Det at han virket så komfortabel og at han var flink til å gå i høye heler ville jeg ikke tatt som sikre tegn. Noen er bare et naturtalent! Min bestevenn, prøvde seg i full "drag", for en tid tilbake, første gang med høye heler å alt og han var dritflink! haha, både han og jeg ble litt sånn "hææææ? hvorfor kan jeg/du dette!!" haha. Hvis du bekymrer deg synes jeg du bare skal spørre han rett ut jeg på en hyggelig måte, noe sånn som "jeg ble så imponert av deg på festen, er det helt sant at du aldri har gjort det før?" :-)

Takk for beroligende svar, Tbag. Jeg begynner nå å helle mot at det var som i ditt tilfelle... Et naturtalent. Har spurt han i ettertid, og han sa at dette var første gang. Men at han hadde øvd hjemme på å gå i hæler noen kvelder før festen. Og sminke og klær hadde han fått proff hjelp til.

Har også spurt om han kunne tenke seg å gjøre det igjen. Og det var han "åpen for, ved den rette anledning". Tror ikke jeg tar det som et faresignal. Er jo forståelig siden han var så flink... og fikk så mange komplimenter?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...