Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Dette stemmer vel ikke helt? Mange kvinner som sliter med dette, og som har partnere. Det er jo mange kvinner som sliter med stress inkontines og små lekker ved hoste, nys og fysisk aktivitet.

Hørt om tena lady?

Er forskjell på unge damer og damer over overgangsalderen. Vet det er unhe som sliter med sånt etter f.eks fødsel men de er som regel allerede i et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inkontinanse er kanskje ikke det mest heldige, spesielt for en i din alder. Altså man sier jo at det kun er personligheten som teller men dette blir nok en for tung kamel å svelge.

Anonymous poster hash: e12ae...a7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. I og med at inkontinensratene etter fødsel er skyhøye, er nok dette veldig veldig feil.

Anonymous poster hash: 3d576...79f

Som sagt de kvinnene er allerede i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sett på det som et problem ts, jeg hadde sett på dette som en bagatell. Det er jo personen jeg er glad i, det han bruker om natta spiller ingen rolle. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke sett på det som et problem ts, jeg hadde sett på dette som en bagatell. Det er jo personen jeg er glad i, det han bruker om natta spiller ingen rolle. :)

Msn ee jo ikke ennå glad i noen man bare dater

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ville ikke sett på dette som et problem!

Jeg husker godt den andre tråden din, og håpte sånn og trodde at jenta ville ta det helt fint. Jeg håper det går bra med deg etter å ha blitt avvist etter å ha delt dette.

Jeg ville aldri tent på at noen ville gå med bleie som en fetisj. Men dette er jo absolutt ikke det. Det er snakk om når du sover, og det hadde kanksje vært noe å venne seg til, men jeg hadde aldri avsluttet et forhold på grunn av noe sånt. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msn ee jo ikke ennå glad i noen man bare dater

Nei, men man er kanskje forelska i personen. Det ville uansett aldri vært en dealbreaker uansett hvor langt inn i datingen/forholdet vi var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker ikke at TS og legen hans hadde iverksatt løsning på problemet om det fantes en bedre løsning?

Jeg forstår TS dithen at han kanskje skal få pacemaker. Noe som kan hjelpe. At du mener han bør bruke en alarm, som ikke fører til annet enn å vekke både TS og eventuell partner blir bare for dumt. Spesielt siden denne alarmen tydeligvis ikke virker.

Så da er alternativet å enten vaske sengetøy og madrass hver dag, eller bruke bleie.

Helt ærlig, jeg hadde blitt stressa om mannen plutselig hadde kommet med en bleie for å legge seg. Derfor tror jeg det er viktig å snakke om dette på forhånd.

Jeg ser at mange sier de liker å kose (uten underbukser på) om natten, noe jeg er helt enig i. Men dette er jeg sikker på man kan finne løsninger på, om man legger godviljen til.

Og litt godvilje har man som regel rikelig av, når det gjelder den man er forelsket i!

Når jeg sier alarm mener jeg alarm på mobilen, for å stå opp og tisse FØR uhellet har skjedd. Noe TS selv har sagt at virker, men han orker ikke siden søvnen da blir avbrutt. Det er det som hadde blitt dealbreakeren for meg, at han VELGER å sove med bleie fremfor å ha på vekkerklokke om natten og stå opp en gang.

Og husk at dette nå gjelder når man fortsatt ikke er forelsket i noen. Noe så viktig må man fortelle om tidligere enn etter forelskelsen kommer, oftest havner man i seng før man er forelsket også, å vente med slik info er dårlig gjort ovenfor den som kanskje ikke vil ha en inkontinent mann.

Jeg hadde ikke brydd meg om en liten bleie:) Ser at noen her var bekymret for at de ikke kunne ha spontan sex, da er det vel bare å ta den av?

Anonymous poster hash: 562de...4f3

Det her gjør meg faktisk kvalm. Spontan morgensex med noen som har ligget i urin hele natten? Og så ta på fyren da? Sånne ting går faktisk ikke med bleie, da må mannen stå opp, vaske seg og så legge seg igjen for å kunne ha spontansex.

Anonymous poster hash: c5dcb...e2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Når jeg sier alarm mener jeg alarm på mobilen, for å stå opp og tisse FØR uhellet har skjedd. Noe TS selv har sagt at virker, men han orker ikke siden søvnen da blir avbrutt. Det er det som hadde blitt dealbreakeren for meg, at han VELGER å sove med bleie fremfor å ha på vekkerklokke om natten og stå opp en gang.

Og husk at dette nå gjelder når man fortsatt ikke er forelsket i noen. Noe så viktig må man fortelle om tidligere enn etter forelskelsen kommer, oftest havner man i seng før man er forelsket også, å vente med slik info er dårlig gjort ovenfor den som kanskje ikke vil ha en inkontinent mann.

Det her gjør meg faktisk kvalm. Spontan morgensex med noen som har ligget i urin hele natten? Og så ta på fyren da? Sånne ting går faktisk ikke med bleie, da må mannen stå opp, vaske seg og så legge seg igjen for å kunne ha spontansex.

En alarm vil jo ødelegge både hans og en partners livskvalitet. Jeg ville hatt mer respekt for en mann som aksepterte situasjonen og gjorde det beste ut av det, enn en som nekter å godta det og i stedet skal ødelegge både sin egen og partnerens nattesøvn resten av livet fordi man får panikk av en bleie...

Da er det mer sexy med menn som ikke er besatt av å fremstå som "normale". Flott at TS ikke lar dette begrense han for mye. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alarm vil jo ødelegge både hans og en partners livskvalitet. Jeg ville hatt mer respekt for en mann som aksepterte situasjonen og gjorde det beste ut av det, enn en som nekter å godta det og i stedet skal ødelegge både sin egen og partnerens nattesøvn resten av livet fordi man får panikk av en bleie...

Da er det mer sexy med menn som ikke er besatt av å fremstå som "normale". Flott at TS ikke lar dette begrense han for mye. :)

Og jeg mener bleiebruk vil ødelegge livskvaliteten. :) Da er det bare å håpe at mennesker som har handikap som TS faktisk informerer datene sine i tide, slik at man selv kan velge hvilken vei man vil gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her hadde det skjedd mye siden jeg var her sist. Takk for hyggelig innlegg idja:) Jeg har ikke så mye å si om det andre som blir diskutert her tror jeg. Folk må få lov å mene det de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg om at du brukte bleier:)

Finnes da verre ting..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da verre ting..

Finnes da verre ting..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Dette hadde ikke vært noe problem for meg i hvert fall:) Selv må jeg bruke STORE bind når jeg har den tiden i måneden så blir nesten som å bruke bleier..

Da hadde vi vært to om det:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke vært noe problem for meg i hvert fall:) Selv må jeg bruke STORE bind når jeg har den tiden i måneden så blir nesten som å bruke bleier..

Da hadde vi vært to om det:P

Hehe, ja det er en måte å se på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du fullstendig inkontinent, typ avføring også? Tror ikke jeg kunne taklet å våkne opp ved siden av en med bæsjebleie... Er det kun urin hadde det kanskje gått greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fullstendig inkontinent, typ avføring også? Tror ikke jeg kunne taklet å våkne opp ved siden av en med bæsjebleie... Er det kun urin hadde det kanskje gått greit

Anonymous poster hash: 562de...4f3 [/

Skrev ikke du akkurat at det hadde gått fint ovenfor? Og nei jeg er kun urininkontinent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...