Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Til TS:

Å ta imot råd fra jenter angående forhold er stort sett dødfødt. Jenter tenker alltid romantisk komedie og rosablogg når de skal gi råd, uten en gang å reflektere over hva som er virkeligheten. Selvinnsikt er et fremmedord for 99 % av kvinner.

Personlig ville jeg holdt det hemmelig så lenge som overhodet mulig.

Anonymous poster hash: 7dc84...f96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke vært et problem

i det hele tatt. Folk babler om at det ødelegger spontan sex, men ærlig talt, en kort tur på toalettet ødelegger da ingenting! God sex er mer enn at alt må skje på det sekundet man får lyst.

Og jeg forstår ikke at noen kan si at de ikke "takler det". Unnskyld, men hvor svak er det mulig å bli? Her står man overfor en mann som har kjempet seg gjennom en alvorlig ulykke og har lykkes med det, så greier man å påstå at man ikke takler en bitteliten bagatell? Greit at folk er ærlige altså, men jeg syns synd i folk som tåler så lite. Livet vil bli hardt for dem. Og disse kvinnene vil få et sjokk når de selv må gå med bleie - til og med på dagtid - og det uten en ulykke å skylde på. For inkontinens er dessverre noe mange kvinner vil oppleve!

:klo: jeg kunne aldri datet et menneske som har så liten evne til å sette seg inn i fakta og en annens kroppslige skade.

For meg har det mye å si om det er noe som har skjedd når man allerede var sammen, enn å "frivillig" gå inn i et forhold hvor det kommer til å være ekstra komplisjoner.

La oss si jeg har vært sammen med en mann i 10 år, han havner i en ulykke, så er det selvsagt at jeg blir og gjør alt jeg kan mellom himmel og jord fordi jeg elsker mannen.

Om det er noe som har skjedd før man i det heletatt har begynt å date blir det noe annet for meg, siden det er en person jeg ikke har utviklet sterke nok følelser for til at jeg føler det er noe jeg kan takle. Hvorfor gi meg selv ekstra utfordringer i ett forhold om jeg ikke må, er min tankegang, livet kan være vanskelig nok allerede.

Er selvfølgelig en veldig kald måte å se det på, men er slik jeg tenker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du tiltalt meg og i tillegg hatt samme verdier som meg, hadde en bleie om natten vært null problem.

Så lenge du holder deg ren og luktfri, er dette et ikkeproblem i min verden. Du virker som en flott reflektert ung mann, så jeg er sikker på at du på et tidspunkt møter en jente som klarer å se forbi bleien og se deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det mye å si om det er noe som har skjedd når man allerede var sammen, enn å "frivillig" gå inn i et forhold hvor det kommer til å være ekstra komplisjoner.

La oss si jeg har vært sammen med en mann i 10 år, han havner i en ulykke, så er det selvsagt at jeg blir og gjør alt jeg kan mellom himmel og jord fordi jeg elsker mannen.

Om det er noe som har skjedd før man i det heletatt har begynt å date blir det noe annet for meg, siden det er en person jeg ikke har utviklet sterke nok følelser for til at jeg føler det er noe jeg kan takle. Hvorfor gi meg selv ekstra utfordringer i ett forhold om jeg ikke må, er min tankegang, livet kan være vanskelig nok allerede.

Er selvfølgelig en veldig kald måte å se det på, men er slik jeg tenker.

Jeg bare skjønner ikke hvordan noen kan se på det som en særlig til utfordring. Ærlig talt, det er jo en bagatell! Å bli sammen med en med allergi vil for de fleste skape større utfordringer i hverdagen, men de færreste her vil vel kalle det for en "ekstra utfordring."

Jeg bare savner litt perspektiv fra enkelte, og syns folk stiller helt urimelige krav til fullstendig uviktige ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hvordan noen kan se på det som en særlig til utfordring. Ærlig talt, det er jo en bagatell! Å bli sammen med en med allergi vil for de fleste skape større utfordringer i hverdagen, men de færreste her vil vel kalle det for en "ekstra utfordring."

Jeg bare savner litt perspektiv fra enkelte, og syns folk stiller helt urimelige krav til fullstendig uviktige ting.

Du mener det kanskje er uviktig, men for meg er det ikke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enten bleie eller våt seng. Det har ikke noe med innstilling å gjøre.

Anonymous poster hash: c0be7...ea0

Både ditt innlegg her og mitt svar nå er avsporing ifølge moderator, så jeg kan ikke svare annet enn nei, det stemmer ikke. Kan ikke utdype da moderator sletter innlegg som omhandler løsninger på problemet.

Anonymous poster hash: c5dcb...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både ditt innlegg her og mitt svar nå er avsporing ifølge moderator, så jeg kan ikke svare annet enn nei, det stemmer ikke. Kan ikke utdype da moderator sletter innlegg som omhandler løsninger på problemet.

Du skriver jo mer om å ikke avspore og avsporer på den måten enn å faktisk argumentere, så jeg går ut fra at du ikke har argumenter.

Anonymous poster hash: c0be7...ea0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker ikke at TS og legen hans hadde iverksatt løsning på problemet om det fantes en bedre løsning?

Jeg forstår TS dithen at han kanskje skal få pacemaker. Noe som kan hjelpe. At du mener han bør bruke en alarm, som ikke fører til annet enn å vekke både TS og eventuell partner blir bare for dumt. Spesielt siden denne alarmen tydeligvis ikke virker.

Så da er alternativet å enten vaske sengetøy og madrass hver dag, eller bruke bleie.

Helt ærlig, jeg hadde blitt stressa om mannen plutselig hadde kommet med en bleie for å legge seg. Derfor tror jeg det er viktig å snakke om dette på forhånd.

Jeg ser at mange sier de liker å kose (uten underbukser på) om natten, noe jeg er helt enig i. Men dette er jeg sikker på man kan finne løsninger på, om man legger godviljen til.

Og litt godvilje har man som regel rikelig av, når det gjelder den man er forelsket i!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette er vel ikke noe problem. Med rett innstilling kan det til og med bli litt kinky;)

Anonymous poster hash: 562de...4f3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette er vel ikke noe problem. Med rett innstilling kan det til og med bli litt kinky;)

Hahaha ja se der ja.;) Noen som er positiv.. Godt å se.

Anonymous poster hash: 67073...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG mange er inkontinente av ulike grunner. Veldig mange av disse har partnere :) Mange har stomi, katetere av ulike grunner o.l. Jeg hadde ikke hatt noen motforestillinger hvis du var mannen i mitt liv.

Og jeg syns det er turn- on at du innfinner deg med at du har funnet en løsning som passer for deg, og så lar livet gå videre. Hadde (kanskje) ikke orket å være sammen med en mann som levde et liv som handlet om å finne alternative løsninger, som var stresset og deprimert og opp og ned av sengen med alarm flere ganger om natten bare for å slippe å bruke bleie.

Jeg er sikkert litt turn- off når jeg har mensen og blør og bruker bind og kan lekke i sengen, men kjæresten min ble sammen med meg selv om han visste det var en del av pakken med en jente. for meg personlig blir det omtrent det samme.

Anonymous poster hash: 1295b...6e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Jeg orker som du sier ikke gå rundt å stresse unødig, og ser ikke nåsituasjonen som et livstruende problem. Skulle selvfølgelig gjerne vært foruten men det kunne vært verre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å se hvor mange som tror de vet nok om TS sin situasjon til å kunne uttale seg om ting som TS ikke har sagt noe om selv enda. Situasjonen er ikke prikk lik for ALLE som sliter med dette problemet, og for alt vi vet kan TS (som han vel allerede har sagt selv?) prøvd alt som er å prøve.

TS; For meg hadde det vært flere faktorer som hadde spilt inn. Hadde du avslørt dette i flørtefasen hadde det nok gjort meg mer skeptisk enn om du hadde fortalt meg det etter at vi hadde blitt godt kjent. Også har jo forelskelse noe å si. Hadde du vært mannen i mitt liv hadde det ikke vært noe problem, såpass må man kunne leve med :)

Også synes jeg jo at du har en veldig fin innstilling til det. Hadde du gjort det til en veldig stor greie selv så hadde jeg ikke klart å unngå å ta det som en veldig stor greie. Men du virker til å ha en avslappet holdning til det, og det hadde nok også påvirket måten min å takle det på.

Anonymous poster hash: 20e26...09d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig å se hvor mange som tror de vet nok om TS sin situasjon til å kunne uttale seg om ting som TS ikke har sagt noe om selv enda. Situasjonen er ikke prikk lik for ALLE som sliter med dette problemet, og for alt vi vet kan TS (som han vel allerede har sagt selv?) prøvd alt som er å prøve.

TS; For meg hadde det vært flere faktorer som hadde spilt inn. Hadde du avslørt dette i flørtefasen hadde det nok gjort meg mer skeptisk enn om du hadde fortalt meg det etter at vi hadde blitt godt kjent. Også har jo forelskelse noe å si. Hadde du vært mannen i mitt liv hadde det ikke vært noe problem, såpass må man kunne leve med :)

Også synes jeg jo at du har en veldig fin innstilling til det. Hadde du gjort det til en veldig stor greie selv så hadde jeg ikke klart å unngå å ta det som en veldig stor greie. Men du virker til å ha en avslappet holdning til det, og det hadde nok også påvirket måten min å takle det på.

Anonymous poster hash: 20e26...09d [/acro

Nei er ikke noe jeg har sagt på første date for å si det sånn:P Prøver å ikke gjøre det til en big deal, så hyggelig å se at mange ikke synes det er helt turn of

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 20e26...09d

Det forrigge innlegget ble litt rart av en eller annen grunn. Mente å se at jeg ikke ville sagt det på første date akkurat:P Jeg prøver å ikke gjøre det til en big deal, men er hyggelig å lese at ikke så mange synes det er veldig turn of.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg om en liten bleie:) Ser at noen her var bekymret for at de ikke kunne ha spontan sex, da er det vel bare å ta den av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke brydd meg om en liten bleie:) Ser at noen her var bekymret for at de ikke kunne ha spontan sex, da er det vel bare å ta den av?

Joda det går an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ville aldri tatt i en kvinne som var inkontinent Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ville aldri tatt i en kvinne som var inkontinent

Dette stemmer vel ikke helt? Mange kvinner som sliter med dette, og som har partnere. Det er jo mange kvinner som sliter med stress inkontines og små lekker ved hoste, nys og fysisk aktivitet.

Hørt om tena lady?

Endret av Trude.lutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ville aldri tatt i en kvinne som var inkontinent

Haha. I og med at inkontinensratene etter fødsel er skyhøye, er nok dette veldig veldig feil.

Anonymous poster hash: 3d576...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...