Gutt_24 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #41 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har lyst til å si at det ikke hadde vært noe problem med bleie og potensielt urinering under sex, men tror ikke jeg hadde taklet det veldig bra. Jeg liker å ha spontant sex, og ofte skjer det midt på natta, da blir det litt merkelig å ta av bleia først. Du finner nok en jente som godtar det, det har jeg tro på. Ærlig sak. Glad for at du skriver det du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #42 Del Skrevet 29. januar 2015 Hadde sikkert vært litt ukomfortabel i begynnelsen, det å bli vant til det liksom. Men hadde ikke dumpet deg på grunn av det, om jeg likte deg. Hadde nok ikke overrasket deg med en blow job særlig ofte da. Anonymous poster hash: f4da5...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #43 Del Skrevet 29. januar 2015 Hadde sikkert vært litt ukomfortabel i begynnelsen, det å bli vant til det liksom. Men hadde ikke dumpet deg på grunn av det, om jeg likte deg. Hadde nok ikke overrasket deg med en blow job særlig ofte da. Anonymous poster hash: f4da5...8bc Hehe, nei det er forsåvidt forståelig. Har hendt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #44 Del Skrevet 29. januar 2015 For å kommentere dette: Jeg skal love deg det meste er prøvd, til og med det legen sa ikke var vits å prøve. Men etter noen år med utrolig mye prøving og feiling, nedstemthet og fortvilelse har jeg slått meg til ro med at situasjonen er som den er for øyeblikket. Jeg er kontinuerlig i kontakt med lege, blant annet om utredning for pacemaker. Jeg tenker ikke legge ut hele min journal her, men kan love deg at når man som 18 åring plutselig får dette problemet så tar man ikke lett på det. Vet du, du virker som en utrolig fin og moden fyr, og det er supert at du (tilsynelatende) ikke lar kommentarene i tråden og denne avvisningen gå inn på deg. Jeg er også en sånn som liker å ligge naken tett inntil (samboeren min fikk beskjed om at så leng han var sammen med meg, så måtte han venne seg til å sove uten underbukse), men man kan jo ligge tett sammen naken før man legger seg til å sove. Og jeg ville heller at du skulle hatt på bleie enn å bli vekket av pipelyder i løpet av natten. En 1% sjanse for at du mister kontrollen under sex anser jeg som uproblematisk. Sex er i utgangspunktet kroppsvæsker som sæd, kjønnssafter, squirting (gjerne med rester av urin), svette, spytt, og hvis man har analsex, risiko for annet griseri. Hva betyr en liten skvett urin oppi alt dette? Anonymous poster hash: 32c39...582 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #45 Del Skrevet 29. januar 2015 Altså, blir flau på jenten sin vegne som ikke taklet det.. Det er da ikke din feil at du var i en ulykke. Ja kanskje det tar en tid å venne seg til det, men du er da ikke et annet menneske selvom du er inkontinent. Nei huff, snakk om å være litt trangsynt asså.Anonymous poster hash: 12b0d...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 29. januar 2015 #46 Del Skrevet 29. januar 2015 Hadde det skjedd med samboeren min nå, så hadde jeg taklet det. Det er definitivt ikke det verste som kunne skjedd, og jeg elsker han. Hadde han hatt det før vi ble kjent ville vi nok ikke blitt sammen. Jeg liker å ligge naken og tett sammen med typen, ha mye spontan sex og bj, og ja. En bleie ville nok blitt litt hemmende for tenningen min. Jeg ville nok ikke utviklet de samme følelsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illywhack Skrevet 30. januar 2015 #47 Del Skrevet 30. januar 2015 Hadde ikke gjort meg noe. Ville gjerne blitt en reaksjon helt i begynnelsen, men så er det over. Sånn er livet! Noen bruker bleie, noen har stomi-pose.. Sånn er livet, sånn er kroppen. Så lenge du hadde vært min type, og vi hadde passet bra sammen, er ikke det noe som betyr noe. Og du - hvis hun ikke takler det, er du nok bedre uten henne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #48 Del Skrevet 30. januar 2015 Hadde ikke brydd meg om jeg var forelska i deg! Det betyr jo så lite i den store sammenheng. Den jenta var nok bare ikke rett for deg uansett Anonymous poster hash: 5f43a...74a This. Om hun lot noe sånt være dealbreaker, hadde hun neppe de helt store følelsene uansett Anonymous poster hash: 41abc...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #49 Del Skrevet 30. januar 2015 Ja det skjønner jeg. Tror også det er best å være åpen om det når man blir litt bedre kjent. Hva ville vært spørsmålene dine? Jeg vet jo hva som er bakgrunnen, men greit å vite hva noen som ikke kjenner til det kan være usikre på Ville vel kanskje hatt spm som "vil det bli bedre" eller "hvordan føles det for deg". Men det hadde kun vært spørsmål for å forstå bedre, ikke for å "hakke" på det Anonymous poster hash: bebc4...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #50 Del Skrevet 31. januar 2015 Ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg slet med sengevæting til langt opp i tenårene og vet hvor fortvilende det kan være når ingenting fungerer. Jeg selv måtte bare vokse det av meg, men forstår jo at det er ikke noe som kommer til å skje deg. Jeg brukte også bleier om natten, og synes det er det absolutt beste hjelpemiddelet når man har lekkasjer. Stå på du, en bleie er ikke verdens undergang:) Og til spørsmålet ditt, jeg hadde likt å få vite det på forhånd, og nei det er ikke en turn off. I hvert fall ikke for meg. Anonymous poster hash: 562de...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #51 Del Skrevet 31. januar 2015 Du må bruke bleier på natten liksom? Litt turn off, men hadde sikkert gått greit...Anonymous poster hash: 562de...4f3 Mer turn-off med de som mister tenningen fordi det er n god helsemessig forklaring på hvorfor han må bruke bleier. Regner meddu var en han siden du skrev i forrige tråden at personen du ville overaske var en jente. Anonymous poster hash: 28cbe...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #52 Del Skrevet 31. januar 2015 Man venner seg til alt, så etter en stund så er nok dette noe som en partner ikke legger merke til lengre...noen jeg tror at jeg måtte ha vært trygg på deg som person, og heeelt trygg på at du er en jeg vil dele livet med hvis jeg skulle ha klart å ta det inn over meg... For helt ærlig så er det en turn-off når man er på datern i startfasen.Anonymous poster hash: fddd0...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #53 Del Skrevet 31. januar 2015 Ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg slet med sengevæting til langt opp i tenårene og vet hvor fortvilende det kan være når ingenting fungerer. Jeg selv måtte bare vokse det av meg, men forstår jo at det er ikke noe som kommer til å skje deg. Jeg brukte også bleier om natten, og synes det er det absolutt beste hjelpemiddelet når man har lekkasjer. Stå på du, en bleie er ikke verdens undergang:) Og til spørsmålet ditt, jeg hadde likt å få vite det på forhånd, og nei det er ikke en turn off. I hvert fall ikke for meg. Anonymous poster hash: 562de...4f3 Topp å høre fra noen som kan kjenne seg litt igjen:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 31. januar 2015 #54 Del Skrevet 31. januar 2015 -Tråden er ryddet for avsporing og svar- - Magnifique, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #55 Del Skrevet 31. januar 2015 Problemet med alarm er at da er det allerede i gang, da er det vått. Har jo ingen ting med at jeg må lære blæren min å fungere. Den er skadet.Med mindre man har ferie hele året eller arbeidsledig synes jeg det forstyrrer nattesøvnen såpass mye at det ikke er verdt det. Jeg prøvde det i over et halvt år, men mangel på søvn begynte å gå utover jobben og da var det nok for min del. Det er nettopp det som gjør det turn off, at du mener det ikke er verdt det. Hadde du orket å stå opp om natten istedet kunne jeg levd med risikoen for uhell, men ikke å bruke bleie hver natt fordi du ikke orker å stå opp et par ganger. Det hjelper ikke at du utdyper hvorfor, det er hele innstillingen som er turn off. (Moderator, dette er ikke avsporinger, men fullstendig relevant til trådens tema. Enten må mitt innlegg her nå stå, eller så får du slette alt som ikke er direkte til TS sitt spørsmål i hovedinnlegget.) Anonymous poster hash: c5dcb...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #56 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg tror du misforstår litt hva jeg mener. Alarm fungerer ikke for meg fordi den piper når det blir fuktig, og skaden jeg har gjør at jeg ikke får holdt igjen. Da har skaden skjedd uansett og det eneste jeg har oppnådd er å våkne. Tro meg jeg har prøvd, men det fungerer rett og slett ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #57 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg tror du misforstår litt hva jeg mener. Alarm fungerer ikke for meg fordi den piper når det blir fuktig, og skaden jeg har gjør at jeg ikke får holdt igjen. Da har skaden skjedd uansett og det eneste jeg har oppnådd er å våkne. Tro meg jeg har prøvd, men det fungerer rett og slett ikke At du svarer på dette gjør at det blir regnet som avsporing av moderator og da blir alt sammen slettet. Så jeg kan heller ikke svare deg videre på dette. I mitt innlegg er det jeg som sier hva jeg tenker om dette, du trenger ikke forsvare deg eller forklare. JEG ville ikke datet en mann som godtok å bruke bleie mot et sånt problem, JEG ville ikke datet en mann som heller ikke ville brukt alarm (altså vekkeklokke) for å stå opp om natta. Spiller ingen rolle om det er forklaringer for det, jeg ville ikke datet en mann som fremstår FOR MEG som en som tar for lett på det. Og det gjør du FOR MEG. Anonymous poster hash: c5dcb...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #58 Del Skrevet 31. januar 2015 At du svarer på dette gjør at det blir regnet som avsporing av moderator og da blir alt sammen slettet. Så jeg kan heller ikke svare deg videre på dette. I mitt innlegg er det jeg som sier hva jeg tenker om dette, du trenger ikke forsvare deg eller forklare. JEG ville ikke datet en mann som godtok å bruke bleie mot et sånt problem, JEG ville ikke datet en mann som heller ikke ville brukt alarm (altså vekkeklokke) for å stå opp om natta. Spiller ingen rolle om det er forklaringer for det, jeg ville ikke datet en mann som fremstår FOR MEG som en som tar for lett på det. Og det gjør du FOR MEG. Anonymous poster hash: c5dcb...e2c Ok. Klar tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2015 #59 Del Skrevet 1. februar 2015 Hadde ikke vært et problem i det hele tatt. Folk babler om at det ødelegger spontan sex, men ærlig talt, en kort tur på toalettet ødelegger da ingenting! God sex er mer enn at alt må skje på det sekundet man får lyst. Og jeg forstår ikke at noen kan si at de ikke "takler det". Unnskyld, men hvor svak er det mulig å bli? Her står man overfor en mann som har kjempet seg gjennom en alvorlig ulykke og har lykkes med det, så greier man å påstå at man ikke takler en bitteliten bagatell? Greit at folk er ærlige altså, men jeg syns synd i folk som tåler så lite. Livet vil bli hardt for dem. Og disse kvinnene vil få et sjokk når de selv må gå med bleie - til og med på dagtid - og det uten en ulykke å skylde på. For inkontinens er dessverre noe mange kvinner vil oppleve! At du svarer på dette gjør at det blir regnet som avsporing av moderator og da blir alt sammen slettet. Så jeg kan heller ikke svare deg videre på dette. I mitt innlegg er det jeg som sier hva jeg tenker om dette, du trenger ikke forsvare deg eller forklare. JEG ville ikke datet en mann som godtok å bruke bleie mot et sånt problem, JEG ville ikke datet en mann som heller ikke ville brukt alarm (altså vekkeklokke) for å stå opp om natta. Spiller ingen rolle om det er forklaringer for det, jeg ville ikke datet en mann som fremstår FOR MEG som en som tar for lett på det. Og det gjør du FOR MEG.Anonymous poster hash: c5dcb...e2c jeg kunne aldri datet et menneske som har så liten evne til å sette seg inn i fakta og en annens kroppslige skade. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #60 Del Skrevet 1. februar 2015 At du svarer på dette gjør at det blir regnet som avsporing av moderator og da blir alt sammen slettet. Så jeg kan heller ikke svare deg videre på dette. I mitt innlegg er det jeg som sier hva jeg tenker om dette, du trenger ikke forsvare deg eller forklare. JEG ville ikke datet en mann som godtok å bruke bleie mot et sånt problem, JEG ville ikke datet en mann som heller ikke ville brukt alarm (altså vekkeklokke) for å stå opp om natta. Spiller ingen rolle om det er forklaringer for det, jeg ville ikke datet en mann som fremstår FOR MEG som en som tar for lett på det. Og det gjør du FOR MEG.Anonymous poster hash: c5dcb...e2c Det er jo enten bleie eller våt seng. Det har ikke noe med innstilling å gjøre. Men jeg ville nok vært svært reservert i forhold til å havne i seng med deg. Kunne vært en dealbreaker for meg. Jeg skulle vært vanvittig forelsket for å ikke bry meg, og det er vanskelig for meg å bli før man har hatt sex. Anonymous poster hash: c0be7...ea0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå