Gå til innhold

Hvordan avsløre en overraskelse under dynen....?

Gutt_24

Anbefalte innlegg

Du kan jo tenke slik på det: den dagen du møter hun som ikke synes dette er noe problematisk og tar det på strak arm, så vil det antagelig knytte dere ekstra sterkt sammen, og du vet at du har et flott menneske ved din side.

For meg ville det ikke betydd noe. Det er da mer kroppsvæsker og griseri i sving under sex enn med en bleie om natten. ;)

Anonymous poster hash: 32c39...582

Hehe sant nok, noe av bleiens funksjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, du er i hvert fall rett på sak, det skal du ha. Joda tror jeg er som menn flest der. Noen ganger står jeg distansen ut, andre ganger ikke :P Får ikke "holdt" igjen noe særlig når tiden først er inne, men er litt sterkere signaler som kommer under sex enn når man må urinere så tror jeg kan tilpasse meg som menn flest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mente om jeg kan ha lekasjer under sex, så kan det jo skje, men så lenge jeg passer på å gå på do først går det som regel helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mente om jeg kan ha lekasjer under sex, så kan det jo skje, men så lenge jeg passer på å gå på do først går det som regel helt fint

Men ikke alltid?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 av 100 ganger. Er jo ikke sånn at det kommer en liter

Men det er jo ikke bra for jenta om du pisser mens du er inni henne da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene det har skjedd har jeg merket det, så har unngått akkurat det

Jeg hadde ikke turt å ha sex med deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i et annet forum her så kommer det en tid når man dater en jente som det strengt tatt ikke går å skjule det lenger. Jeg tok mot til meg og fortalte det på en informerende måte, men det var dessverre ikke noe hun kunne takle. Jeg tenker egentlig at jeg ikke kunne gjort det på noen annen måte, og har hatt flere "bekjentskaper" som har syntes det var ok.

Spørsmålet mitt er kanskje litt todelt, men hvordan ville folk her inne taklet det, og hvordan ville du gått frem for at du ikke skulle skremme bort den andre? Er det totalt turnoff eller kan det gå greit?

Husker også godt forrige tråden din og synes det er trist å høre hvordan det gikk...

Jeg mener fortsatt at dette ikke er det verste som kunne rammet underlivet ditt, og skjønner ikke at det skal være en dealbreaker at du trenger hjelpemidler mot inkontinens når du sover. Det virker som du takler hverdagen godt, og ikke minst later det til at du har en positiv innstilling slik at skaden påvirker deg minimalt. Respekt!!!

Må innrømme at jeg blir litt provosert på dine vegne når dama uttrykker at hun ikke kan takle dette. Det er da strengt tatt ingenting hun trenger å takle. Det er du som er nødt til å takle problemet, og det skal sies at jeg synes du gjør på en imponerende god måte! Når det kommer til dine spørsmål om hvordan du bør gå frem for ettertiden, må jeg si meg enig i det du selv påpeker; du kan neppe gjøre så mye annerledes enn det du nettopp har gjort. La oss heller håpe at du i fremtiden møter en dame som evner å se forbi den nattlige bleia di og verdsette deg i den grad du fortjener - for den mannen du er. Herre min hatt - tenk om dere mannfolk ikke skulle takle at vi kvinner har mensen og er nødt til å ta visse forholdsregler relatert til dette. Det er ikke meningen å bagatellisere problemet ditt, men jeg synes virkelig ikke det er akseptabelt at andre skal definere det større enn det du gjør selv heller. Tror du skal være fornøyd med at ting endte som det gjorde - du fortjener garantert noe bedre enn en dame som avviser deg på et så dårlig grunnlag. Håper du ikke tenker altfor mye på hva du kan gjøre riktig/galt til neste gang - dette beror ene og alene på jenta, tenker jeg. Håper virkelig du treffer drømmedama neste gang og at hun vet å verdsette deg slik du fortjener. Så kan hun andre bare sitte der og angre - til pass for henne!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok in

Jeg hadde ikke turt å ha sex med deg

Haha, er nok ingen stor fare for at det skal skje

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også godt forrige tråden din og synes det er trist å høre hvordan det gikk...

Jeg mener fortsatt at dette ikke er det verste som kunne rammet underlivet ditt, og skjønner ikke at det skal være en dealbreaker at du trenger hjelpemidler mot inkontinens når du sover. Det virker som du takler hverdagen godt, og ikke minst later det til at du har en positiv innstilling slik at skaden påvirker deg minimalt. Respekt!!!

Må innrømme at jeg blir litt provosert på dine vegne når dama uttrykker at hun ikke kan takle dette. Det er da strengt tatt ingenting hun trenger å takle. Det er du som er nødt til å takle problemet, og det skal sies at jeg synes du gjør på en imponerende god måte! Når det kommer til dine spørsmål om hvordan du bør gå frem for ettertiden, må jeg si meg enig i det du selv påpeker; du kan neppe gjøre så mye annerledes enn det du nettopp har gjort. La oss heller håpe at du i fremtiden møter en dame som evner å se forbi den nattlige bleia di og verdsette deg i den grad du fortjener - for den mannen du er. Herre min hatt - tenk om dere mannfolk ikke skulle takle at vi kvinner har mensen og er nødt til å ta visse forholdsregler relatert til dette. Det er ikke meningen å bagatellisere problemet ditt, men jeg synes virkelig ikke det er akseptabelt at andre skal definere det større enn det du gjør selv heller. Tror du skal være fornøyd med at ting endte som det gjorde - du fortjener garantert noe bedre enn en dame som avviser deg på et så dårlig grunnlag. Håper du ikke tenker altfor mye på hva du kan gjøre riktig/galt til neste gang - dette beror ene og alene på jenta, tenker jeg. Håper virkelig du treffer drømmedama neste gang og at hun vet å verdsette deg slik du fortjener. Så kan hun andre bare sitte der og angre - til pass for henne!

Takk for hyggelig melding:) Skal sies at hun var på ingen måte ufin eller noe sånt altså. Tror rett og slett det ble en veldig turn off for henne, og da er det strengt tatt ikke så mye å gjøre. Og for for å svare deg så er ikke hun i tankene mine om dagen, men er allikevel litt nysgjerrig på hva folk synes om dette, og her er et veldig greit sted å spørre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok in

Haha, er nok ingen stor fare for at det skal skje

hvordan vet du at du ikke hadde fått lyst på meg når du ikke aner hvem jeg er?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde taklet det finfint hvis det var en mann jeg allerede var sammen med som fikk en slik skade. Da hadde jeg allerede vært glad i han og vi hadde allerede hatt et forhold hvor man skal tåle både de gode og de dårlige dagene.

Jeg hadde ikke gått inn i noe forhold med en mann som slet med dette. Jeg hadde ikke taklet å kjenne på den bleie hele natten, jeg liker å ligge tett. Jeg hadde heller ikke ville hatt sex med noen som har lite kontroll slik sett.

Synes vel også du tar veldig lett på det, eller FOR lett på det. Hvorfor ikke gjøre mer med saken? Hvorfor ikke finne en løsning for å unngå bleie? Hvorfor ikke alarm-matte? Det er noe man bruker på barn som også mangler disse signalene, sånn at underbevisstheten skal koble tissing med oppvåkning.

Og ikke minst, hvorfor ikke ha på alarm og tisse på do om natten? Det virker som du bare godtar at det er slik og forventer at andre skal ha samme synspunkt. Det hadde ikke jeg taklet, jeg ville gjort alt for å løse det.

Anonymous poster hash: c5dcb...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde taklet det finfint hvis det var en mann jeg allerede var sammen med som fikk en slik skade. Da hadde jeg allerede vært glad i han og vi hadde allerede hatt et forhold hvor man skal tåle både de gode og de dårlige dagene.

Jeg hadde ikke gått inn i noe forhold med en mann som slet med dette. Jeg hadde ikke taklet å kjenne på den bleie hele natten, jeg liker å ligge tett. Jeg hadde heller ikke ville hatt sex med noen som har lite kontroll slik sett.

Synes vel også du tar veldig lett på det, eller FOR lett på det. Hvorfor ikke gjøre mer med saken? Hvorfor ikke finne en løsning for å unngå bleie? Hvorfor ikke alarm-matte? Det er noe man bruker på barn som også mangler disse signalene, sånn at underbevisstheten skal koble tissing med oppvåkning.

Og ikke minst, hvorfor ikke ha på alarm og tisse på do om natten? Det virker som du bare godtar at det er slik og forventer at andre skal ha samme synspunkt. Det hadde ikke jeg taklet, jeg ville gjort alt for å løse det.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å kommentere dette: Jeg skal love deg det meste er prøvd, til og med det legen sa ikke var vits å prøve. Men etter noen år med utrolig mye prøving og feiling, nedstemthet og fortvilelse har jeg slått meg til ro med at situasjonen er som den er for øyeblikket. Jeg er kontinuerlig i kontakt med lege, blant annet om utredning for pacemaker. Jeg tenker ikke legge ut hele min journal her, men kan love deg at når man som 18 åring plutselig får dette problemet så tar man ikke lett på det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kommentere dette: Jeg skal love deg det meste er prøvd, til og med det legen sa ikke var vits å prøve. Men etter noen år med utrolig mye prøving og feiling, nedstemthet og fortvilelse har jeg slått meg til ro med at situasjonen er som den er for øyeblikket. Jeg er kontinuerlig i kontakt med lege, blant annet om utredning for pacemaker. Jeg tenker ikke legge ut hele min journal her, men kan love deg at når man som 18 åring plutselig får dette problemet så tar man ikke lett på det.

Ingen vits å prøve alarm så du våkner på natten slik at du kan gå å tisse?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å si at det ikke hadde vært noe problem med bleie og potensielt urinering under sex, men tror ikke jeg hadde taklet det veldig bra. Jeg liker å ha spontant sex, og ofte skjer det midt på natta, da blir det litt merkelig å ta av bleia først.

Du finner nok en jente som godtar det, det har jeg tro på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med alarm er at da er det allerede i gang, da er det vått. Har jo ingen ting med at jeg må lære blæren min å fungere. Den er skadet.Med mindre man har ferie hele året eller arbeidsledig synes jeg det forstyrrer nattesøvnen såpass mye at det ikke er verdt det. Jeg prøvde det i over et halvt år, men mangel på søvn begynte å gå utover jobben og da var det nok for min del.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...