Gå til innhold

Hva burde jeg skrive i CV'en min?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper dere kan gi meg noen tips på dette.

Sitter og skriver en søknad til en ekstrajobb som telefonselger ved sidenav studiene. Skal også selvfølgelig sende en cv.

Jeg har vært sykmeldt og under behandling i 2 år nå, så på cv'en min står det ikke noe siden 2002.

Hva burde jeg skrive fra 2003 og til nå?

Skal jeg skrive det som det er, at jeg har vært i behandling pga psykiske problemer, eller skal jeg kun nevne at jeg har vært i behandling.

Er jo i dag frisk igjen, men jeg vet ikke hva arbeidsplassen tenker når de får en slik cv..

Men så er det jo noe med at ærlighet varer lengst da..

Hva syns dere jeg burde skrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Å få jobb som telefonselger er veldig lett: nesten ingen vil jobbe som det, derfor er de desperate etter folk overalt!

Du behøver nesten ikke CV engang...bare vis dem noe generelt. Du behøver ikke å fortelle dem om noe behandling i det hele tatt. Det har ingen noe med, det er din egen sak.

Det å ikke skulle ha "huller i CV" er bare tull. Klart det er lov å ikke ha gjort noe! Det er en menneskerett det å ikke gjøre noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ikke skulle ha "huller i CV" er bare tull. Klart det er lov å ikke ha gjort noe! Det er en menneskerett det å ikke gjøre noen ting.

Spørs om en arbeidsgiver ser på det slik når han skal ansette nye folk. Men til en jobb som telefonselger er jeg enig i at du kanskje ikke trenger noen forklaring på disse hullene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, takk skal dere ha.

Har jobbet som tlf-selger før ( det er intervjuer nå, ikke selger..men det er vel av noe samme sorten :wink: ) også, og jeg vet jo at kravene er svært lave, men jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke gjøre noe "galt"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nei intervjuer er mye mye bedre' date='jeg har jobbet med begge deler.[/quote']

Det er godt å høre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, kravene er vel ikke "lave" akkurat? Jeg tror de som jobber som telefon-"selgere" må være utholdende og tålmodige folk...?

Det er sikkert ikke alltid så lett når så mange er sure og legger på røret. Så en skal vel være litt tøff for å være en telefon-selger?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så absolutt, Gjest. Du skal kunne tåle ganske mye i en sånn jobb, og klare å la alle sure kommentarer og spydigheter prelle av så godt man kan.

Jeg har jobbet som tlf-selger i 3 forskjellige firmaer, og kan egentlig ikke huske såå mye dritt. Så lenge man er litt ydmyk, kan le og fleipe litt, unngår man mange sure miner.

Men ja, det er hardt å jobbe som tlf-selger, derfor er det også hele tiden folk som slutter og begynner på slike steder.

Uansett vil jeg levere en så god cv som mulig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...