Gå til innhold

kan jeg slipe tennene mine? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner det iiiiiiiiser i tennene når jeg leser overskriften i denne tråden :)

Jeg slipte mine egne hjørnetenner med en metall-neglefil da jeg var tenåring.Det iste noe grusomt,og jeg hadde aldri orket å gjøre det igjen,men tennene ble rette og fine.Jeg er godt fornøyd med at "hoggtennene" er borte :)



Anonymous poster hash: 83d3c...6ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvor mye det koster å legge på et lag med kompositt?

Eh ja. Jeg har gjort det flere ganger. Men nå mener jeg ikke på hele tanna, hvis det var det du tenkte på, men på kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ja. Jeg har gjort det flere ganger. Men nå mener jeg ikke på hele tanna, hvis det var det du tenkte på, men på kanten.

Ja, det var på kanten av fortennene jeg lurte på ... for å jevne de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det iiiiiiiiser i tennene når jeg leser overskriften i denne tråden :)

Jeg slipte mine egne hjørnetenner med en metall-neglefil da jeg var tenåring.Det iste noe grusomt,og jeg hadde aldri orket å gjøre det igjen,men tennene ble rette og fine.Jeg er godt fornøyd med at "hoggtennene" er borte :)

Anonymous poster hash: 83d3c...6ba

Erru gæren! :O Slipte du de selv??? Ja, det må ha gjort veldig vondt!!!

Hos tannlegen går slipemaskinen så fort rundt at du ikke merker det så godt. Jeg merket det iallfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått av et stykke på den ene fremtannen min som er større enn ruglene dine. Tannlegen ville ikke sette på noe fordi det bare kom til å falle av da det er så lite.



Anonymous poster hash: 8feeb...32e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru gæren! :O Slipte du de selv??? Ja, det må ha gjort veldig vondt!!!

Hos tannlegen går slipemaskinen så fort rundt at du ikke merker det så godt. Jeg merket det iallfall ikke.

Jeg var 14-15 år den gangen og visste vel egentlig ikke helt hva jeg drev med.Hvis det går an å slipe tennene hos tannlegen er nok det å anbefale.Jeg visste ikke det gikk an før jeg leste det her:)

Anonymous poster hash: 83d3c...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...