Gå til innhold

Menn som bruker ansiktskrem sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke bruk det på kuken. Ta deg heller en god gammeldags såperunk eller ta en våtrunk med alminnelig glidemiddel.

Det er ingen grunner til å kaste bort ansikts-kremer som koster endel penger, når man med fordel kan velge andre alternativer, nei.

Jeg ville gått for å bruke ansiktskremen til det den er ment for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexy? :fnise:

Det er vel ok med ansiktkrem, akkurat som med aftershave og solkrem.

Og du, ikke bruk slike kremer på penisen. Jeg tror kremen inneholder stoffer som vil gjøre at det svir, da hud i ansiktet er mye mer hardfør enn huden (?) på penisen.

Nei, det er jo hele poenget at den ikke inneholder saker som svir, når det er ment å dempe svie...

Djees.

Dere damer bruker kremer av helt andre grunner enn en mann ville gjøre.

Forøvrigens har jeg fått beskjed om at det er tiltrekkendes med menn som smører ansiktet med noe som lukter mann, etter barberingen. :lur:

Solkrem kan du glemme å putte på meg.

Og lypsyl.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo hele poenget at den ikke inneholder saker som svir, når det er ment å dempe svie...

Djees.

Dere damer bruker kremer av helt andre grunner enn en mann ville gjøre.

Forøvrigens har jeg fått beskjed om at det er tiltrekkendes med menn som smører ansiktet med noe som lukter mann, etter barberingen. :lur:

Solkrem kan du glemme å putte på meg.

Og lypsyl.

Hæ? Ts skriver om en hudkrem til ansiktet og lurer på å bruke den der nede. Det er dette jeg svarer på. Hva svarer du egentlig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Ts skriver om en hudkrem til ansiktet og lurer på å bruke den der nede. Det er dette jeg svarer på. Hva svarer du egentlig på?

Jeg svarer på at det ikke er riktig det alle dere damene sier, at den typen krem svir og irriterer, når hele poenget med den er å dempe rødme og svie på nybarbert hud.

Dere har ikke peiling på menns ansiktspleie.

Men spørsmålet var faktisk ikke om han skulle bruke det på kuken eller ikke. Det han spør om er om det er ok at han bruker kremer i ansiktet.

Han nevnte det andre i en bisetning.

Lær dere å lese.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer på at det ikke er riktig det alle dere damene sier, at den typen krem svir og irriterer, når hele poenget med den er å dempe rødme og svie på nybarbert hud.

Dere har ikke peiling på menns ansiktspleie.

Men spørsmålet var faktisk ikke om han skulle bruke det på kuken eller ikke. Det han spør om er om det er ok at han bruker kremer i ansiktet.

Han nevnte det andre i en bisetning.

Lær dere å lese.

Biotherm fuktighetskrem er for å gi fuktig hud, IKKE for å dempe svie og rødme. Har du svie og rødme er Biotherm neppe den riktige kremen for ansiktet.

Og jeg har svart at det er ok med krem i ansiktet. Les det jeg skriver før du hisser deg opp mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biotherm fuktighetskrem er for å gi fuktig hud, IKKE for å dempe svie og rødme. Har du svie og rødme er Biotherm neppe den riktige kremen for ansiktet.

Og jeg har svart at det er ok med krem i ansiktet. Les det jeg skriver før du hisser deg opp mann.

Muligens. Dersom du er kvinne og skal sparkle på med primer og foundation og solpudder og whatever, etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens. Dersom du er kvinne og skal sparkle på med primer og foundation og solpudder og whatever, etterpå....

Ja, hadde jeg brukt slike ting så.... Hvorfor nevner du ikke glattetangen jeg ikke har i samme slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en forskjell på å låne krem fra kjæresten når du føler for det, typisk om vinteren, og det å være hekta på ansiktskremer til eget bruk. Det er vel den siste kategorien ts tenker på.

Mange synes det er helt naturlig og så flott at menn har begynt med dette, ikke like begeistret her, men bryr meg ikke. Har nok å holde på med fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har brukt Spenol i alle år (gift i 23) og det viser seg på huden hans. Flott og myk! Litt sjalu :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn som tør å ta vare på seg selv med litt hudpleie er sexy. Så mitt svar blir ja :)! Synes det er en teit greie at menn ikke vil bruke hudpleieprodukter fordi det er "femi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det ses på som så feminint jeg hvertfall. Jeg har en tendens til å klø som faen om vinteren på grunn av lavere luftfuktighet og færre naturlige kilder til fuktighet slik man har om sommeren. Da bruker jeg også litt fuktighetskrem (som mann)

Anonymous poster hash: 2ae5a...7d8

Ja, jeg synes heller ikke det er noe feminint med kremer. De eneste jeg har hørt som har snakket negativt om det på menn - er menn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...