Gå til innhold

Menn som bruker ansiktskrem sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexy er kanskje ikke det rette ordet, men jeg bare lurer på hva jenter synes om dette?

Jeg har ALDRI brukt ansiktskrem noen sinne da jeg har sett på dette som litt for femi for meg, men så fikk jeg det til jul og jeg må innrømme at er så sykt digg! Hehe. Man blir så fresh og myk i ansiktet i tillegg til at det lukter dødsdigg (hvertfall den jeg fikk som heter Bioterm et eller annet).

Jeg vurderer også å teste det på kukken, men det får bli en annen historie :)



Anonymous poster hash: 6db3f...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer usexy med en mann som er tørr i ansiktet.

Tar du det på pikken tror jeg du må ta til takke med en runk, krem smaker ikke godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også å teste det på kukken, men det får bli en annen historie :)

Anonymous poster hash: 6db3f...90a

Mannfolklogikk.. ^^

Om du liker det og det får huden din til å se bedre ut så kjør på. Hudpleie er noe de fleste bør unne seg synes jeg.

Jeg gir iblant min samboer en god dyprens med bra produkter. Han elsker det, men er for lat til å gjøre det selv. Kompisene må heller ikke få vite at det forekommer, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange som ser at du bruker krem, men man kan se at du har en frisk og fuktig hud. Og DET er ikke usexy :)

Kjæresten min er også sånn "mannemann" og har aldri brukt kremer. Men så har han klødd veldig mye i vinter, og jeg fikk han til å prøve fuktighetskrem. Nå er han avhengig :fnise: "Tibbie, kan ikke du smøre meg inn litt på ryggen?", "Tibbie, hvor finner jeg ansiktskremen din?", "Hvilken av disse kremene synes du lukter best?".

Det er litt det samme med broren min på 22 år. Han sliter litt med kviser, så jeg introduserte han for litt sminke.

Han bruker nå sminke hver gang han har et kviseutbudd, men det er ytterst hemmelig. Ikke en gang vår mor får vite om det.

Dere menn liker også å være perfekte :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som tar vare på seg selv er sexy generelt synes jeg da:) Og ingen kan jo se om du bruker krem eller ikke:P



Anonymous poster hash: 74ca1...be5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som brukeren lenger opp sa: mer sexy enn tørr og flassende hud. :)



Anonymous poster hash: db59d...e6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy er kanskje ikke det rette ordet, men jeg bare lurer på hva jenter synes om dette?

Jeg har ALDRI brukt ansiktskrem noen sinne da jeg har sett på dette som litt for femi for meg, men så fikk jeg det til jul og jeg må innrømme at er så sykt digg! Hehe. Man blir så fresh og myk i ansiktet i tillegg til at det lukter dødsdigg (hvertfall den jeg fikk som heter Bioterm et eller annet).

Jeg vurderer også å teste det på kukken, men det får bli en annen historie :)

Anonymous poster hash: 6db3f...90a

:fnise:

Krem i ansiktet er en grei sak, når man tar skjegget hver dag.

Har aldri fått noen klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer sexy enn menn som ikke tar vare på seg selv, i hvert fall. Kjæresten min har fått mye renere og finere hud etter at han begynte å låne kremene mine, og jeg må si at det kler ham bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som brukeren lenger opp sa: mer sexy enn tørr og flassende hud. :)

Anonymous poster hash: db59d...e6f

Eller røde nupper.

Røde nupper er et større problem enn tør hud eller flassing.

Det er én eneste grunn til å bruke noe på huden i anskitet og det er pga at man ikke vil ha ansiktshud som utvikler inngrodde hår og nupper, fordi den ikke blir skylt ordentlig etter barbering og påført noe i retning av krem eller aftershave balm.

Vann i ansiktet, godt barberskum og rent blad, etterfulgt av vann, vanlig såpe og en passelig type after shave krem.

Ansiktspleie forøvrig kan man sløyfe, fordi det ikke bidrar med noe annet enn å tømme lommeboka.

(Med mindre det er en person som trenger noe mot vonde kviser. Det er en annen sak. Jeg ville aldri sminket dem. Men medisinsk krem eller ansiktsvask, ja.)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten begynner å bli tørr i ansiktet så tvangssmører jeg han med krem xD Hud som er tørr og flasser er sikkerlig usexy :P

Men ikke ta det på utstyret ditt.. Det smaker ikke godt, og i og med at det sikkert er parfyme i den kan det hende at en evt jente vil få en dårlig reaksjon på det der nede som utselett, blærekatar eller sopp.

MÅ du absolutt smøre der nede, så bruk en krem som Spenol eller noe annet som ikke har parfyme eller smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy er kanskje ikke det rette ordet, men jeg bare lurer på hva jenter synes om dette?

Jeg har ALDRI brukt ansiktskrem noen sinne da jeg har sett på dette som litt for femi for meg, men så fikk jeg det til jul og jeg må innrømme at er så sykt digg! Hehe. Man blir så fresh og myk i ansiktet i tillegg til at det lukter dødsdigg (hvertfall den jeg fikk som heter Bioterm et eller annet).

Jeg vurderer også å teste det på kukken, men det får bli en annen historie :)

Anonymous poster hash: 6db3f...90a

Som den feministen jeg er, så synes jeg det vitner om dårlig evne til å ta vare på seg selv hvis en mann avstår fra å bruke fuktighetskrem eller balsam eller fotskrubb eller hva det måtte være, bare fordi det er "femi".

Velvære og selvpleie har da ikke kjønnsbegrensning.

Anonymous poster hash: 270f3...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten begynner å bli tørr i ansiktet så tvangssmører jeg han med krem xD Hud som er tørr og flasser er sikkerlig usexy :P

Men ikke ta det på utstyret ditt.. Det smaker ikke godt, og i og med at det sikkert er parfyme i den kan det hende at en evt jente vil få en dårlig reaksjon på det der nede som utselett, blærekatar eller sopp.

MÅ du absolutt smøre der nede, så bruk en krem som Spenol eller noe annet som ikke har parfyme eller smak.

Man smører ikke med den.

Man koser seg med den...

Det er ingen uvanlig greie.

Smaken er irrelevant i og med at ingen skal smake på den.

Kan ikke innbille meg i søvne at noen får sopp eller infeksjoner av en ren krem.

Spenol er forøvrigens tilsatt Retinol, som irriterer huden, så det bør man i alle tilfeller ikke bruke på kuken.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den feministen jeg er, så synes jeg det vitner om dårlig evne til å ta vare på seg selv hvis en mann avstår fra å bruke fuktighetskrem eller balsam eller fotskrubb eller hva det måtte være, bare fordi det er "femi".

Velvære og selvpleie har da ikke kjønnsbegrensning.

Anonymous poster hash: 270f3...a75

Prøv å si det til en mann...

Lykke til.

Man kan ta utmerket vare på seg selv uten en masse kremer og feminin fotskrubb. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mange som ser at du bruker krem, men man kan se at du har en frisk og fuktig hud. Og DET er ikke usexy :)

Kjæresten min er også sånn "mannemann" og har aldri brukt kremer. Men så har han klødd veldig mye i vinter, og jeg fikk han til å prøve fuktighetskrem. Nå er han avhengig :fnise: "Tibbie, kan ikke du smøre meg inn litt på ryggen?", "Tibbie, hvor finner jeg ansiktskremen din?", "Hvilken av disse kremene synes du lukter best?".

Det er litt det samme med broren min på 22 år. Han sliter litt med kviser, så jeg introduserte han for litt sminke.

Han bruker nå sminke hver gang han har et kviseutbudd, men det er ytterst hemmelig. Ikke en gang vår mor får vite om det.

Dere menn liker også å være perfekte :transe:

Skjønner ikke at det ses på som så feminint jeg hvertfall. Jeg har en tendens til å klø som faen om vinteren på grunn av lavere luftfuktighet og færre naturlige kilder til fuktighet slik man har om sommeren. Da bruker jeg også litt fuktighetskrem (som mann)

Anonymous poster hash: 2ae5a...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det fra REMA. De har det i kassen (L'Oreal Men Expert) og da kan man plukke den opp når man skal betale.

Null stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man smører ikke med den.

Man koser seg med den...

Det er ingen uvanlig greie.

Smaken er irrelevant i og med at ingen skal smake på den.

Kan ikke innbille meg i søvne at noen får sopp eller infeksjoner av en ren krem.

Spenol er forøvrigens tilsatt Retinol, som irriterer huden, så det bør man i alle tilfeller ikke bruke på kuken.

Snakker bare av erfaring og av hva gynekologen fortalte meg :)

Jeg vet jo at menn koser seg med den, men det er en fuktighetskrem, derfor påpeker jeg bare at om han først skal bruke fuktighetskrem så er det best å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I og med at vi moderne mennesker (heldigvis) har hygienekrav som gjør at vi vasker oss ofte, blir ansiktskremer en dyd av nødvendighet for de fleste. I hvert fall i vinterhalvåret.

Jeg er nødt for å bruke ansiktskrem selv. Om du synes det er umandig å kjøpe på parfymeri eller apotek, så kjøp Svenska Försvarsmaktens Hudsalva. Eller smør deg med bjørnefett som marinejegerne gjør.

Ikke bruk det på kuken. Ta deg heller en god gammeldags såperunk eller ta en våtrunk med alminnelig glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare av erfaring og av hva gynekologen fortalte meg :)

Jeg vet jo at menn koser seg med den, men det er en fuktighetskrem, derfor påpeker jeg bare at om han først skal bruke fuktighetskrem så er det best å bruke den.

Men,da skyller man den bare av før sengekos ;)

(Somregel skyller man etter selv-kos, uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy? :fnise:

Det er vel ok med ansiktkrem, akkurat som med aftershave og solkrem.

Og du, ikke bruk slike kremer på penisen. Jeg tror kremen inneholder stoffer som vil gjøre at det svir, da hud i ansiktet er mye mer hardfør enn huden (?) på penisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men,da skyller man den bare av før sengekos ;)

(Somregel skyller man etter selv-kos, uansett...)

Det beste er vel å ikke bruke noe i det heletatt? :P

Mener bare at om han absolutt MÅ så er spenol å foretrekke. Hvertfall for mitt vedkommende :P

Hadde blærekatar 10 ganger etterhverandre på 6 måneder, og fant tilslutt ut at jeg reagerte på at eksen min brukte krem med parfyme. Så byttet han til Spenol og da var alt fryd og gammen i hustanden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...